31

6.1K 383 36
                                    

ממש סליחה על האיחור.:) מי עדיין לא קוראת את hatred free.😏
מטרות לפרק:
98 הצבעות
23 תגובות

"את לא חוזרת אליו" דנה אומרת בלי ויכוח מוציאה את חצאית הבד השחורה מארוני "אב-" "בלי אבל הבן אדם בגד בך, פעמיים! תהי רצינית" היא מתחילה לחטט כדאי למצוא חולצה שתשתלב "דנ-" "אבישג אין וויכוח" היא אומרת חותמת את נושא השיחה על אביאל.

המועקה בליבי ובגרוני רק גוברת עד שלרגע אני מפחדת שהיא תישפך על דנה, כל הדמעות שהזלתי עליו, כל מה שאני חשבתי עליו, כמה שאני אהבתי אותו הכל עולה בגרוני אך חוזר פנימה מכה הישר את ליבי כמו סכין ללא רחמים. מכה ועוד מכה עוד אחת ושוב לא נפסק הכאבים בליבי אבל אני יודעת שכדאי להניח למועקה להתפשט ולצאת ממני, אני צריכה לשכוח את אביאל לוי, לתמיד.

"את חושבת עליו" דנה קובעת מוציאה חולצה צהובה עם שרבולים עד המרפקים "תתלבשי" היא מצווה ואני נאנחת מתפשטת, אני ודנה החברות הכי טובות אין לי מה להתבייש מולה. "חיים שלי את עכשיו שימי תצעיף ואני יאפר אותך" היא מגישה לי את הצעיף של בית"ר ואני מניחה אותו על עורפי כך שצדדיו נופלים על חזהי, דנה מתחילה להעביר סומק, איילינר, מסקרה, טיפה פודרה ורימל. מציירת על שפתיי אודם שחור ובלחיי פס צהוב פס שחור, היא מניחה כובע בית"ר על ראשי שולחת נשיקה באוויר, אני לא מאמינה שנתתי לה לגרור אותי למשחק של בית"ר. אני נועלת את נעלל הוואנס השחורות שלי מסתכלת על דנה שעמדה לצידי עם שורט גינס שחור חולצה צהובה מאופרת כמוני עם צעיף וכובע עלייה "עוד מעט ניצן וחבר שלו מגיעים" היא מחייכת ואני מהנהנת, ניצן בן 17 ותשעה חודשים ככה שבוודאי חברו נוהג.

אנחנו יורדות לרכבו של ניצן נכנסות שאני שקועה בטלפוני. 'הבוגד ששבר אותי התראה לאחרונה בשעה 17:06' אני נאנחת מכבה את הטלפון מרימה את מבטי פוגשת בעיניו הירוקות מן מראת הרכב צווחת בהפתעה "אני יהרוג אותך" אני לוחשת לדנה שאני מרגישה את הדמעות עולות בעיניי משתדלת לא להסתכל קדימה "נתנאל צריך להגיע ונלך" הקול הצרוד שלו מדבר ודמעה זולגת על לחיי "אל תבכי הבטחת לי שלא תבכי בגלל הזין הזה" היא אומרת מדגישה את הזין בקול רעם מוכה את הדמעה המתגלגלת ושתיי הבנים מסתובבים לעברנו "סתובבו!" דנה צורחת וניצן מגניב נשיקה לפיה ורק אז מסתובב "אני ילך ברגל" אני ממלמלת יוצאת מן רכבו של אביאל "תחזרי פנימה" חלון הרכב נפתח ואני מנידה בראשי "עכשיו" הוא מצווה ואני מסתובבת ממשיכה ללכת "אבישג!" הוא שואג ואני נעצרת מרגישה את גוש הדמעות שעומד לי בגרון "אל תדבר אליי!!" אני צורחת בקול סדוק ושבור "אני שונאת אותך אביאל!!" אני מייבבת רצה לביתי

"אתה חתיכת חרא!" אני שומעת את צעקותיה של דנה מחלון חדרי ואת בעיטת העצבים של אביאל ברכבו "אני שונאת אותך על מה שאתה גורם לה!! יש לך זין אחד לאישה אחת! תחליט את מי אתה רוצה ואז תגיע אלייה!!" דנה צורחת ויבבות נשמעות בחדר המדרגות "אני רוצה אותה!" צעקת התסכול של אביאל נשמעת וגיחוך מזלזל אחריו "תשלוט על הזין שלך ואז נדבר" הקול האהוב של עידו נשמע בחוץ ואני מרשה לעצמי לנשום לרווחה אבל אז נזכרת בחברתו של עידו וכל התקוות נעלמות ללא הרף.

Love is farWhere stories live. Discover now