27

6.6K 410 44
                                    

אניאניאני ככ אוהבת תפרק הזה.
מטרות לפרק
90 הצבעות
30 תגובות

"ואז אני אשבור את הכוס וינשק אותך" אביאל אומר משחק בשערי שאני שוכבת את ירכיו עם הפנים למדשאה המטופחת של בית הספר "ואז את תהי אישתי" הוא אומר משתיל נשיקה לצווארי "היה עדיף שלא הייתם ביחד באלוהים" ניצן דנה חיים דור זוהר ושובל מתיישבים על ידנו "נו מה נדחפתם" אביאל מסנן ממשיך להעביר את ידו הרכה בשערי "איפה נתי ואלי" אני ממלמלת בעייפות "נתנאל חולה ואלירן טס לשוויץ" דור אומר מדליק סיגריה ואני נאנחת מסתובבת לבטנו של אביאל לא רוצה לראות אף אחד "טוב זדיינו מפה" אביאל אומר וגרירות רגליים נשמעות "סוף סוף. איפה הייתי" אביאל חושב ואני מסתובבת בחזרה לראות את הדשא ואביאל חזר לשחק לי בשיער "אז את תהי אישתי והיה לנו ילדים. שתיים" אביאל ממשיך "שניים. ילד אחד שניי ילדים תלמד לשון יבהמה" אני אומרת ואביאל מגחך מנשק את צווארי "ויקראו להם תו וסול. תו וסול לוי. והם היו יפים כי זה מהזרע שלי" אביאל אומר אוסף את שערי במכה מחבר בין שפתיינו מושיב אותי עליו במהירות "את האישה שלי" הוא קובע ואני מחבקת את גופו בחוזקה לא מעזה לשחרר ולאבד אותו.

"נתנאל יחמור!!" אני צורחת נכנסת לבית שלו בלי לדפוק "לא למדו אותך נימוסים יחזירה" נתנאל יורד בלי חולצה עם עיניים עייפות "מה אתם עושים פה?" "בוהים לך בקוביות" אני ממלמלת "אבישג!" אביאל ושובל צועקים ביחד ואני מנערת את ראשי מחייכת חיוך תמים "מה?" "מפגרת"ניצן ממלמל ואני הולך לסלון יושבת בשילוב ידיים ופרצוף חמוץ "בייב מה את מתייחסת" אביאל מתיישב על ידי אוסף אותי לזרועותיו "בעל הבית!" אני צועקת ונתנאל נשען על הקיר "אני לא רואה פה אוכל" אני נועצת מבט בעיניו והוא נאנח הולך למטבח "אני אוהב אותך" אביאל לוחש לאוזני ואני מחייכת "יחזירה מה את מחייכת?".

Love is farWhere stories live. Discover now