מטרות לפרק:
92 הצבעות
35 תגובות"תרגעי כבר, זה כולה צו ראשון" אביאל מלטף את לחיי ואני מביטה בו בפרצוף מופתע "כולה? כולה?!" אני צורחת בלחץ "אבישג את רק בת 17 אסור לגייס אותך עד סיום הלימודים צו ראשון לא אומר כלום" אביאל אומר ממשיך ללטף את פניי בידיו המרגיעות "אני לא רוצה להתגייס" אני מתבכיינת והוא מגחך "את גם ככה תתגייסי עם רצון ובלי" הוא מבזיק חיוך לעברי "לאן אתה מתגייס?" אני שואלת והוא מסתכל עליי נושך את שפתיו מעט "גולני" הוא אומר ואני מרחיקה את ידיו נעמדת "מה?!" אני צורחת "תרגעי כבר יש עוד שנה" הוא אומר "אביאל החופש הגדול מתחיל מחרותיים!" אני אומרת לעברו "אז? גם אם אני בן 18 עד סוף יב' אסור להם לגייס אותי" הוא אומר את המובן מאליו "למה דווקא גולני?" אני שואלת מקרינה את ראשי "ככה החלטתי ואנחנו לא מתווכחים על זה" הוא אומר סוגר את הנושא ואני נאנחת ממשיכה לקרוא את המכתב שנח בידיי 'צו ראשון'.
"אבישג דנינו!" החיילת המאבחנת פסיכוטנית קוראת בשמי ואני נכנסת בחשש כבד מתיישבת מולה "אז אבישג מה בתחביבים שלך?" החיילת שואלת מחזיקה עט כחול בידה ומחברת מולה "ציור ומוזיקה" אני אומרת "בילוי עם חברים, עישון שתיה?" היא שואלת "לא, אנחנו יוצאים לבילוי בשישי בערב בפארק ליד ביתי" אני אומרת בחוסר ביטחון, מה השאלות האלה "יש לך תפקיד מועדף שתרצי בצבא?" היא שואלת "מדריכת איסוף קרבי" אני אומרת במפורש את מה שאביאל אמר לי להגיד אתמול "בן זוג?" היא שואלת "יש" אני ממלמלת באי נוחות והיא מרימה גבה "איך קוראים לבן זוגך?" היא שואלת מבחינה שזה נושא רגיש "אביאל לוי" אני מצייצת "אביאל לוי מנתניה, בן 17" היא ממלמלת בחיוך ואני מסתכלת עלייה בחוסר הבנה "תכונות חיוביות?" היא ממשיכה הלאה "שקטה , קשוחה שצריך" אני אומרת "תכונות שליליות?" היא אומרת פותחת את העט "היפרקטיבית, חוצפנית, מבולגנת" אני אומרת משחקת באצבעותי "את יכולה לצאת" היא אומרת ואני נושפת את האוויר שהיה כלוא אצלי בגרון "ותמסרי לחבר שלך שהוא הסקס הכי טוב שהיה לי שלשום" היא אומרת ואני קופאת במקום.