33

5.8K 394 43
                                    

אני לתומי אוכל במבה ומדפדפת לי בין סיפורים, נחנקתי שנכנסתי לרומנטיקה.מקום 4. אוהבת. שבת שלום.
מטרות לפרק:
100 הצבעות
35 תגובות

"תסתכלי עליי" ניצן מרים את ראשי ועיניים מודאגות נפגשות עם עיניי הרטובות "אני תמיד, תמיד היה שם בשבילך" הוא אומר ברצינות ואני מושכת באפי מחבקת את גופו בחום מנשקת את שפתיו בפיקה קצרה "מה קורה כאן?" אביאל שואל עצבני מושך את ניצן ממני "תירגע" ניצן מסנן דוחף אותו חזרה "אמא שלך תירגע" אביאל מסנן דוחף אותו חזק יותר מעיף את ניצן אחורנית "בן זונה אל דבר על אמא שלי!" ניצן מעיף בוקס לפניו של אביאל ואני צופה בפחד בשני האנשים הכי חשובים לי נלחמים "ימשתרלל הומו זהר ממני!" אביאל צורח מעייף בוקס לבטנו של ניצן "כוסאמאשלך!" ניצן צורח לעברו מחזיק בבטנו יורק דם "תקשיב לי ותקשיב טוב, אמא שלי יקרה לי יותר מהכל בחיים האלה עוד מילה אחת עלייה אתה מת" הוא מסנן לעבר ניצן מדביק אותו לקיר "אבל היא מתה גם ככה היא לא שומעת" ניצן אומר בארס ואביאל דופק את ראשו בקיר מעיף בעיטות ואגרופים לכל אזור בגופו של ניצן עד שניצן נופל על הרצפה לא מצליח לזוז וסביבו דם "לא סיפרתי לך את זה כדי שתספר לכולם בן שרמוטה!" אביאל דורך על מפשעתו על ניצן בעצבים מובהקים לעין "יתום" ניצן משחיל מילה שגורמת לאביאל להעיף אותו לקיר שהיה מולנו וראשו של ניצן נחבט בקיר בחוזקה עד שגופו נופל רעוע על רצפה בית הספר "ניצן!!" אני צורחת נעמדת בבכי שילדים ניגשים בריצה לעזור לו "משוגע!" אני צורחת רצה לאביאל מרביצה לחזהו של אביאל בחוזקה "תראה מה עשית!!" אני בוכה ממשיכה להרביץ לחזהו עד שידיו תופסות את מפרקי ידיי "תשחרר אותי!! אני שונאת אותך!!" אני צורחת בבכי כבד ,אביאל מחבק אותי לחזהו מנשק את ראשי ואני רק מנסה לצאת מאחיזתו.

-חמישה ימים-

"ניץ תתעורר אני מתפללת תתעורר" אני מייבבת שמה את ראשי על חזהו שעלה וירד "קיבלתי את התעודה שלך שלשום, ממוצע 87 אני כל כך גאה בך קציצה" אני מרימה את ראשי מלטפת את זיפי פניו "אני מתחננת ניצה תתעורר לי בבקשה" אני מתחננת לעבר ניצן הישן "בבקשה הבטחת שתמיד תהיה שם בשבילי אז איפה אתה" אני בוכה לחזהו "את כבר חמישה ימים פה אבישג הוא בתרדמת" הקול הצרוד שלו מדבר ואני לא מוכנה להקשיב "לכי הביתה" הוא מצווה ואני ממשיכה ללטף את פניו הרגועות והפצועות של ניצן "תראה למה גרמת" אני מסננת בשקט וגופי נדרך "אתה מפלצת" אני אומרת מדגישה את המילה "אתה מכונת הרג, אחיך הגדול יותר טוב ממך" אני אומרת מתקדמת לעברו "אני כל כך שונאת אותך אביאל לוי" אני לוחשת לאוזנו בארס יוצאת מן חדרו של ניצן מתיישבת ממול, הוא מפלצת.

Love is farWhere stories live. Discover now