מוקדש ליפתיי:) ממליצה לשמוע את השיר הוא בין האהובים עליי, הוא נותן השראה:)
lironiik
מטרות לפרק
50 הצבעות
26 תגובות"סיפרו לי שבכית במדרחוב" אביאל נשכב על ידיי במיטתי מצמיד אותי אליו "מכוערת למה בכית?" אביאל מושיב אותי עליו במהירות "תיקון, למה את בוכה?" שואל מעביר את ידו על לחיי הרטובות "בייב תפסיקי לבכות" הוא מתיישב מוחץ אותי לחיבוק אוהב "נמאס לי אביאל" אני אומרת בקול צרוד בוכה לכתפו "אני מכוערת, אני מגעילה אני מטומטמת" "כמה שטויות את מדברת?" הוא מחזיק בסנטרי מעביר את ידו הפנויה על גבי ובשניות אני מתחתיו ששפתיו דבוקות לשלי מנשקות באגרסיביות "אני אוהב אותך" הוא אומר מתרחק משפתיי ואני מביטה בו בעיניים רטובות, איך זכיתי בו?
אני קמה מנשיקות רטובות על צווארי "בוקר טוב מלכה שלי" הוא מחייך לעברי ואני קמה בפיהוק הולכת לעבר חדר האמבטיה לצחצח את שיניי זרועותיו של אביאל עוטפות את ביטני ואני יורקת את המשחה שוטפת את פניי ופי משתחררת מאחיזתו "את מתכוונת לדבר איתי?" הוא מורח משחה מכניס לפיו ואני מתעלמת הולכת לעבר חדרי להתלבש, אני שמה חולצה ירוקה של עידו מהמסיבת סיום שלו בכיתה יב' שכמובן גדולה עליי ככה שאני מכניסה אותה למכנסיי השורט גינס שלבשתי עם הנעליי נייק הירוקות לבנות שלי אני לוקחת את הטלפון והתיק מדלגת בקפיצה על המקום האסור.
"תסבירי לי מה עשיתי שוג שלי" אביאל מתחנן מחבק אותי "לא עשית כלום באמת אביאל, אני אוהבת אותך" אני מחבקת אותו "אז למה התעלמת ממני?" הוא שואל בחשש "אביאל קשה לי" אני אומרת מרגישה שעיניי מתחילות להירטב, תפסיקי לבכות אבישג! "בואי נשטוף לך פנים" הוא אומר מנשק את מצחי הולך איתי לברז במטבח שוטף את פניי מנגב ומדיי פעם החטיף נשיקה רכה לשפתיי "האופנוע בחוץ בואי שלא נאחר" הוא אומר ואני לוקחת את המפתח לבית יוצאת איתו ונועלת.
אני קופאת שאנחנו מגיעים לאופנוע "בייב?" אביאל מתקרב אליי "א-אני לא יכולה.." אני אומרת בשקט "זה בסדר נלך ברגל" אביאל מחייך מחייך לוקח את ידי בידו וחום עוטף אותי"אביאל.." אני ממלמלת באי נוחות שמבטים מזלזלים ורצחנים של בנות נשלחים לעברי מכל עבר "תנשמי ותרגעי הכל טוב" הוא מחייך מצמיד אותי אליו "אל תשימי עליהן" הוא מוסיף "אהבה שלי, אני לוקחת לך אותה" דנה מחבקת את גופי בחום "שום מצב עד שהיא לא מספרת לי מה היה במדרחוב ולמה אני שומע מחברים שלי על זה שהיא בכתה ולא ממנה" הוא מחזיק בידיי "היא סיפרה לי על שוהם" דנה אומרת בשקט ואביאל מהמם "כל דבר שאת רוצה אני בספסלים או בקפיטריה" הוא מתכופף לעברי "אני אוהבת אותך" אני לוחשת בשקט ואביאל מנשק את שפתיי מחייך
זה נהיה קיטשי מדיי. אוליי נפריד אותם.