18

6.5K 413 29
                                    

זה עושה לי טוב לראות כמה קוראות חדשות יש:) לראות את כמות ההצבעות גדלה מיום ליום ושעוד ועוד קוראות נכנסות לקרוא את הסיפור. תודה לכן אוהבת אותכן:)
מטרות לפרק
50 הצבעות
20 תגובות

"תעזוב אותי!" אני צווחת בבהלה שאביאל מכניס אותי למעבדת הכימה "למה את יוצאת איתו אבישג?!" הוא שואג עליי ואני מתכווצת במקומי. אביאל עשה לי רע כל כך הרבה זמן, יש לי הזדמנות להחזיר לו. "כי הוא אוהב אותי" אני אומרת לא מעזה להסתכל על עיניו "כוסאמק!" הוא צורח וקול התנגשות חזק נשמע, אני מרימה את ראשי במהירות צופה בעגלת המבחנות מפוצצת על הרצפה ואביאל נשען על הקיר מתנשף בעצבים "לא יכלת לחכות עוד יומיים? את עד כדי כך זונה?" הוא מסנן והכאב נראה בעיניו "תהני עם זה אין לי מה לעשות עם זה יותר" הוא יוצא מהמעבדה לאחר שזורק על גופי בריסטול מגולגל גדול, אני פותחת את הבריסטול בחשש 'אבישג דנינו. אני אוהב אותך, אביאל לוי' רשום בכתב העקום של אביאל, הלב שלי דופק בחוזקה והדמעות זולגות אחת אחרי השניה "שוגי?" ניצן נכנס צופה בבריסטול "פאק שוג" הוא מתיישב על ידיי ואני נשענת על כתפו "אני זרמתי עם שוהם כדי להחזיר לו בסך הכל. ואז הוא זרק עליי את זה והלך" אני אומרת מחזירה את מבטי לבריסטול המקושקש "אני מצטער אבישג" ניצן מנשק את שפתיי בפיקה קצרה. מזכיר לי שיש לי את החבר הכי טוב שלי כאן על ידיי, והוא לא ילך. בעצם ככה חשבתי עם אביאל, אבישג תפסיקי לחשוב.

"את בסדר?" שוהם מושיב אותי עליו ואני מהנהנת בשקט, הוא מנשק את שפתיי אך אני לא מניעה את שפתיי בחזרה "נו מה נסגר אבישג?" הוא אומר מעוצבן ואני מסובבת את מבטי לעבר אביאל שישב עם הטטניקית הקבועה שלו, היא התקרבה אליו בפלירטוט רוכנת קדימה אביאל חיפש משהו במבטו. שהוא תפס את עיניי הוא 'תקף' את שפתייה של הטטניקית, הסטתי את מבטי במהרה קוברת את ראשי בצווארו של שוהם 'זה באשמתך' קול בראשי מזכיר, בבקשה שהעולם יחזור אחורה בשעה ואני יגיד לאביאל ששוהם שיקר. אבל זה לא יקרה, אבישג נדפקת ובגדול. תמודדי עם זה.

Love is farWhere stories live. Discover now