אתן לא מבינות כמה זה עושה שמח לראות קוראות חדשות מצביעות מגיבות מוסיפות לספרייה אני אוהבת את כולכן אז עשיתי מאמצים וכתבתי פרק למרות שאין לי כוח בשיט אז מצטערת עם זה חרא פרק
מטרות לפרק:
94 הצבעות
37 תגובות"שנאל, מה את עושה בחיים?" אבא מתחיל עם השאלות תחת שלו "מזדיינת" אני ממלמלת בארס ועידו מביט בי בבלבול, אני לא יכולה לעשות לו את זה הוא כל כך מאושר איתה. "אני חיילת מאבחנת של טירונים" היא מחייכת חיוך צבוע ושפל לאבא שלי שכמובן קנה אותו בשניות, אני צריכה לצאת.
"דנדוש אני צריכה לצאת" אני אומרת לדנה בטלפון מוציאה חצאית שחורה וגופית בטן שחורה צמודה "כפרה שלי סוף סוף, חמש דקות אצלך יוצאות למועדון של אח שלי" היא אומרת מנתקת ואני נאנחת מתלבשת נועלת ואנס שחורות מעבירה מבריק שפתיים, איילינר דק, מסקרה, פודרה ועיפרון שחור מפזרת את שיערי הבלונדיני ששובר את השחור על גבי לוקחת את הטלפון 370 ש"ח יורדת למטה "לאן את הולכת?" עידו שואל מתקרב אליי "לשכוח את אביאל" אני אומרת בשקט "ככה? ובתשע בלילה?" הוא אומר בכעס ואני נאנחת "כן ככה ותשע זה אפילו לא לילה עידו ביי" אני אומרת יוצאת מן הבית לעבר דנה "מי הכוסית הזאת?!" היא צורחת קופצת עליי בחיבוק "תום בדרך הוא יקח אותנו" היא מתנתקת מהחיבוק מנשקת את לחיי בחיוך, שתום מגיע אנחנו עולות לרכבו ודנה מנשקת את לחיו.
"בלי הרבה אלכוהול" המשפט הראשון שהוא אומר שאנחנו מגיעים לכניסת המועדון "מה שתגיד 'אבא', תגיד לאמא שרוס מחזיר אותי" דנה אומרת יוצאת מהרכב ואני אחריה לא לפני שאני מודה לאחיה של דנה על ההסעה.
"תקפצי שתחררי!!" דנה צורחת קופצת, המוזקה משתנה לטראנסים מהירים ומקפיצים והגוף שלי מתחיל לנוע ולקפוץ לפי הקצב "בדיוק ככה בובה!!" דנה צורחת לעברי שותה עוד מכוס הטקילה שנחה בכף ידה "תרקדי איתי?" בן נאה מציע לי ואני מחייכת מהנהנת מגישה את ידי ובשניות אני צמודה לגופו "גיא!" "אבישג!"
כעבור חמש וחצי שעות
" אבישג את חושבת שזה יכול להתקדם לאן שהו מפה?" גיא רוכן לעברי, אני לא מניעה וריד רק מתנשפת בכבדות "אני שמח כי את שלי מעכשיו" הוא מחייך מחבק אותי אליו רוכן לעברי ואני עוצמת את עיניי מנסה לחשוב שאביאל זה שינשק אותי עכשיו, משב רוח תוקף את גופי שידו של גיא כבר לא עליי, אני פוצחת את עיניי במהרה צופה באביאל מכה בכל הכוח את גיא ששכב חסר אונים על הרצפה. "תפסיק!!" אני צורחת נוגעת בכתפו של אביאל שמעביר את פרצופו הזועם לעברי מושך אותי אל מחוץ למועדון "אביאל-" "תסתמי תפה המזויין שלך!!" הוא צורח מצמיד אותי לקיר "את לא שלו את שלי!" הוא צורח "ואני לא מסכים שאף אחד אחר ייגע בך," הוא מתנשף רוכן לעברי "ינשק אותך או יחבק אותך" הוא מנשק את שפתיי בחוזקה מצמיד אותי לקיר לוחץ על מותני באגרסיביות שכל כך אהבתי באותו רגע.