|İlk öpücük |

58 4 0
                                    

Kalbim kadar karanlık bir odada uyandım. Ben uyandığımda alarm çalmaya başladı, susturdum. Önceki gün bana sunduğu anlaşma çok saçmaydı. Kendine aşık ettirecekti beni yok canım ona falan aşık olacakmışım, kendini kandırıyor.

Gülü aradım bu gün hafta sonu ve kamp vardı. Nefes alıp bırakıp gülün numarasını tuşladım.

" Gül arabayı getir en son sendeydi" dedim " tamam dost getiriyorum" cevabı verdi. Yataktan kalkıp üstüme uygun şeyler giyinip çantamı hazırlayıp. Evden erken çıktım, dış kapıda onu bekliyordum, arabayla beni almasını. Evden neden erken çıktığımın farkındayım, karnım aç aç kapıda onu beklemek gerçekten ben ne yaptım böyle. Midem isyan ediyordu ' yemek ye' diyordu bana ama neyse giderken büfeden poğaça alırız okula gidince bir şeyler.

Korna sesiyle yürüdüm arabaya doğru, bagajı açtı kamp çantamı bagaja koyup kapatıp öne oturdum. Okula giderken orada bir fırıncı gördük " dur be kızım bir hata yaptım aç aç çıktım şuradan şey çay ile börek alsam" dedim " bekle sen beni alıp gelirim" dedi seni de yormak istemiyorum " ne gerek var ben alırım sen dur" ve " dur dedim açsın ve beklemeni istemem o yüzden tok olanı bırak yani bana simit ile ayran değil mi" başımı salladım. Arabayı kaldırımın yanına durdurup indi, kumbaranın içinden 5 lirayı kapıp koştu.

Onu beklerken telefona baktım Merve ile berk bizi beklediğini yazmış grupta onlara " birazdan orada oluruz" yanıtladım sorularını mesajla.

Kapı açıldı elindeki poşeti bana uzatıp arabayı bindi. Simitten bir parça koparıp ağzımı attığımda, bir oh çektim midem ziyafet çekti, ayranı çalkalayıp pipeti batırıp içtim. Bir simit bir ayran...devam etti bitirene kadar sonrada çöplerini poşete atıp okulda atarım diye düşündüm.

Okulun önünde durdu " arabayla mı yoksa otobüsle mi" sorunca şimdi beklemek istemediğim için arabayı seçtim, ikisi bizi görünce el sallayıp yanımıza koştular " atlayın arabayla gidiyoruz kamp alanına" dedi Gül bagajı açtı ve çantalarını atıp kapattıklarında kilitledi.

Melisa yanımıza geldi " bende girebilir miyim" dedi " çantanı kucağında taşı açamam bir daha" dedi ama yavru kedi bakışlı Melisa olunca üşüne üşüne bagajı açtı ve başka yolcu bekledi gelecek olanı Mert geldi sonra demir onun arkasından gözüktü " demiri alma otobüsle gitsin" dedim camı yaslanmış " neden ben olmuyorum hem bana borçlusun o yüzden bende seninle geliyorum" dedi yok canım doğruyu söylediğin için borçlu mu oldun birden bile, gelmiyorsun benimle dedim boşa gitti, çantasını bagajını atıp kapattı.

" Gül sen arkaya geç ben süreceğim bayanları yorulmasını istemem" diyen Demir birden sürücü koltuğa geçmişti, gül ona neden izin verdi ki birde arabada erkekler var iken sen neden geldin bilmiyorum.

Elimi bacağımın üstüne koymuştum. Ağırlık hissettim, gözlerim sürücüye doğru kaydı, yola bakıyordu . Gözlerim bacağıma kaydı onun eliydi, şaşırdım.

Eli benim elimin üstüne koymuş önüne dönük . Ona geri baktım, hissetmiş ki çekti elini, arkada oturanlar bize baktı aynada onlara baktım, gözlerini çektiler bizden.

...

Kamp alanının park yerine park etti. Önce bizimkiler inip çantalarını alıp önden gittiler.
Biz kalmıştık arabanın içinde ona sormuştum " neden inmedin " diye sonra bana " arabayı kullanan benim park edeceğim ama " aması neydi bilemedim. Bana doğru geldi yanaştı ve olan olmuştu. Çok geçti dudakları beni esir almıştı. Benimle oyun oynuyordu şu an ve benim ilk öpücüğü çaldı. Onun ilki olmayabilir ama benim ilkim oluyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin