⁵⁰|İlk Kelimesi |

11 0 0
                                    


Kızımın sesini duydum. Miray mırıldanarak bana söyleniyordu " demir sen bakar mısın kızına" diye yataktan doğrulup karımın saçlarını ve yanağına buse kondurup, kızımın yanına beşiğine gidip ona gülümsedim - bana bakınca gülümsedi " hadi kızım anneni rahatsız etmeyelim annen biraz uyusun sonra annene sürpriz yaparız" dedim gülüşüne kurban ya ne tatlı çocuksun sen kızım ya.

İlk uyanıp kızımın yanına gidip kucağıma alarak aşağı indim dikkatlice onu ana kucağına yatırıp kahvaltıyı hazırladım taze meyve suyu sıkıp sürahinin içine doldurdum - yumurtaları haşlayıp kızarmış ekmek yapıp kahvaltılıkları masaya bırakıp salata ve domatesleri dolayıp soyup tabağa koyup diğer şeylerle sofrayı hazırlamıştım - başka bir şey var mı diye düşündüm ne koysam diye sanırsam minikte acıkmış - mirayı uyandırma vakti gelmişti - kızımı tekrar yataktan alıp yukarı çıkardım - odadan içeri girip Miray'ın baş ucunu oturup " kraliçem kalk hadi bak kimle geldim seni uyandırmaya" gözleri açıldı bize gülümsedi bizde ona - doğrulup " acıkmadın mı valla kızımız acıkmış" dedim başını salladı - pijamasını kaldırıp emzirmek için kucağına alıp bir eliyle bebeğini tutarken diğer eli.... destek oluyordu onları izledim sonra diğerine geçip bana " hem susamış hem acıkmış bir kızımız var aslında acıktım bende" dedi - emzirmesi bitince kucağıma verdi " geliyorum hayatım sen kızımızla in"

" sen rahat rahat işini yap kızımızla ben oynayacağım" dedim başını salladı aşağı indim - kucağına yatırıp sofraya geçtim.

" hiç düşünmezdim bu hizmeti yapacağına bıraktığını düşündüm"

" günaydın sana da" dedim yanıma yürüyüp dudağıma buse kondurup " pardon şaşırdım biraz dışarı çıkalım mı" dedi başımı salladım - hava durumu güzeldi ama ne olur ne olmaz diye karım onu sıkıca saracaktı.

" olur evde bir şey kalmamış zaten hem badegilleri  gideriz uğrarız sürpriz yaparız"

" kumaşçıya gidelim bebeğime hırka öleceğim sıcak tutması için" dedi peki dedim kahvaltı ederek sohbet ediyorduk - ailece bir hafta sonuydu.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra ben kızımla ilgilenirken annesi örgüsünü örüyordu.

Kızımla oyun oynuyorduk annesi bize bakıp gülümsüyordu.

" Annesi bak gülümsüyordu " dedim o da bize gülümsedi.

Annesi yanımıza gelmeden resmimizi çekip birlikte poz verdik sonra kızımızı sıkıca giydirdikten sonra bebek arabasını alıp çantasıyla birlikte dışarı çıktık.

Biraz değişiklik olsun diye dışarı çıktık.

İlk bir AVM nin içine girip markete uğradık akşama ne yapacağını seçiyordu ben ise ona hayran hayran izliyordum. Kızım kendisine ilgi çekmek istedi mırıldandı işte. Parmağımı dudağına kondurup sevdim gülümsüyordu.

Arabanın içine koydu. Ben bebek arabasını tutarken o ise arabayla market alışverişini yapıyordu.

Marketten çıkıp kızımız için ihtiyaçları almaya gittik.

Ben almıyordum sadece ödeyen taraftım.

" İşimiz bitti mi tatlım " dedim başını salladı işimizi halledip Melis arkadaşına bir ziyarete uğrarız " başını bir kez daha salladı sonra işimizi halledip çıkmış Melis'e ziyarete uğradık.

Bizi gören iki arkadaş son anda içeri davet etti.

Kızımla birlikte içeri girip ana kucağına yatırdığında kızım ağlamayı başladı. " Emzireceğim bir oda var mı " diye sordu " gel benimle birlikte beslerim kızlarımızı " dedi birlikte gittiler.

Biz babalar günümüzü anlattık sonra işinden sorun var mı diye sorup yanıtladı.

Yokmuş sanırım. Hanımlar geldi sohbet koyulaştı.

Sohbet ettikten sonra eve gitme vaktimiz gelmişti.

" İyi ki geldiniz değişiklik oldu unutma planı " dediğinde ona baktım gülümsedi.

Evimize gelmiştik. Karım kızımızı uyuttu beşiğine koyup aşağı indi. Yemekleri hazırlamayı başladı. Ben ise TV izliyordum.

Sofrayı koymasını yardım edip yemek yiyip biraz karı koca vakit geçirdik.

Zamanın bu kadar çabuk geçtiğini hatırlamıyorum. Daha dün gibi geliyordu. Minicikti kızım bebekti ise büyümüştü.

Öğlen vaktiydi kızımız bize emekleyerek gelmeyi çalışıyordu. Gülümseyerek bir şeyler diyordu ilk kelimesi ⁹ gece oldu güldük kolay cümlesiydi sonra " baba dedi kızım bana " dedi yanlış duymuş olmalısın diye düşündüm tekrar dedi - bana bakıp sırıttı- iyi sen kazandın " kızım

A bir hadi annene gel " gelmedi bana diyerek babasının kucağına geldi.

Üzüldüm ama bunun hesabı büyük olacak büyüyünce kime seveceğine biliyorum ama imalı gözlerle baktım.

İlk emekleyişini izledik.

Babası tekrar yere koydu. Bana doğru geliyordu ama ağzında mama ve baba diyerek anlaşıldı acıkmış olmalı diye düşündüm.

Babası onla ilgilenirken ben ise elmayı soyup rendenin içine koyup püre şekilde yaptım. Yemesi için öğlen vaktiydi. Suyunu hazırlayıp yanlarına gittim.

Babasının kucağına oturmuş beni bekliyordu- önlüğünü takıp yanına oturdum - çay kaşığıyla yediriyordum.

" Acaba yengen doğurmuş mudur küçük Mirayı " dedi omuz kaldırıp bilmem deyip bebeğime kızıma yemek yediriyordum. Oynayarak uçak yapıp yedirdim.

Gülümsedi. Su içirdim biberonla en son doyunca tepsiyi bırakıp ağzını silerek ayağa kalkıp mutfağa yol aldım.

Bulaşıkları yıkayıp kocamın ve kızımın yanında gidip onlarla birlikte oyunlar oynadım. Oturdum.

Akşam ailece bir kutlama yapacaktık " e kaybeden senden istediğim kızımız uyuduğunda baş başa film izlemek " neye amaçladığını biliyorum baş başa vakit geçirmek istiyorsun ben tamamım kocacım.

Kızımızla biraz oynadıktan sonra onun uykusu geldiğinde onu bacağımda sallayıp uyutup yatağına yatırıp.

Aşağı indim yemeği kocam hazırlıyordu.

Mutfağı girip ona sarılınca " yoksa hamile misin" dediğinde ondan ayrılıp " ne alaka " deyince bana döndü kollarını bana sardı gülümsedi "İlki barışmak için kullandın ya " dedi güldüm " yo " dedim öylesine diye geçiştirip işine baktı.

" Sarılmam yasak mı " dedim yo dedi sarılarak onu izledim. Onun peşinden gelip baş başa yemek yedik sonra mısır patlattı.

Koltukta oturmuş bekliyordum. Mısırla birlikte gelince " film seçtin mi " diye sordu seçmediğimi söyledim " neden ama böyle olmaz " dedi ne nasıl olmaz senin fikrin sen seç dedim gülerek mısırı bana uzatıp cdlerin yanına gidip bana göstermeye başladı. Nah dedim sonunda birisini seçerek takıp yanıma geldi.

Kolunu omzuma atıp çekti ve filmi izlemeye başladık. 

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin