Telefondan gelen gıcık alarm sesi yüzünden zorunlu kalkmış tüm işlerimi yapmış ve gardırobun karşısında ne giyeceğimi seçmekle uğraştım. Özenmeden sıradan giydiğim şeyleri alıp giydim, çantamla odamdan çıkıp merdivenden inip mutfağa geçtim. Dolaptan atıştırıp kapıya yürüdüm, iç kapıdan ayakkabımı giyerken gülü aradım, haber ya da durum var mı diye?
İlk çaldırış da açtı telefonu.
" Alo Gül , yeni bir şey var mı" cevabı hayır oldu anladım.
(...)
Okulun kapısından geçtiğim an benden kaçıyor gibi kenarları yapıştırdılar, güldüm içimden. Gül ile sınıfa girip, bize ait olan sıraya geçip oturduk, sohbetler bitmiyordu ki hocanın kapıdan ders başladı demesiyle sınıf sustu, hoca dersi başlattı.
Dersin ortasında kapı tıklatıldı, hocanın sesiyle kapıya baktık " girin" kapının arkasından çıkıp sınıfa ayak attığında yeni oyuncağımı gördüm, onla nasıl oynasam diye aklımda planlar geçirdim.
Leyla hocaya " hocam acaba kampa gider miyiz bir gün" diye kibarca sordum kibarca reddetti ' ne kampı Miray, sınavlar yaklaşıyor' demesiyle kalbimi kırdınız hocam.
Teneffüsün ziliyle ben Leyla hocanın yanına gidip – benim yalvarma yöntemimle Leyla hoca zorda olsa kabul etti, gül yanıma gelip " ne dedin hocaya" diye sordu kollarımı iki yana açıp " bilmem" diye konuştum.
Anons yapıldı müdürden " hafta sonu kamp yapmaya karar verdik bunun sorumluluğu Miray öğrencimiz de" neden ben anlamadım ki sorumlusu ben oluyorum bilmiyorum.
Doğru hocadan özel istek istedim ve o da kabul etti. En iyisi yeni çocuğu ben kendi takımımı çekmektir, sınıfın içine girdiğimde herkes bana teşekkür edip durdu ,onlar için yapmadım kendim için sıkılmıştım biraz eğlenmek istedim. Herkesin takımını ben kurdum, yeni çocuğu kendi takımıma aldım.
Onun mutluluğu kısa sürecek ' ölmek üzeresin yakışıklı' diye içimden konuştum, yanına yürüdüm, yanında durup ona ölümcül bakışı atıp gülümseyerek işimi baktım. Benden korkmuyor gibi bir his doğdu içime, herkes korkarken o benden bir gram korku yoktu içinde.
Kantine geçmiş otururken hafta sonu için planlar yapmaya başladım, o çocuğu nasıl oynayalım diye haince planlar kurdum kafamdan " Miray, sakın oynarken aşık olma" dedi ben mi kime o çocuğa mı saçmalama Gül öyle bir şey olacağını inanmam.
(...)
Dersin çıkışında okuldan çıktık.
" hey kızım, bana bu kadar aşık mısın" dedi Gül ile okulun kapısından çıkarken durduk, ben yanlış mı duydum az önce bana kendisine aşık olduğumu sandı zavallı kurbanım.
" kendini bu kadar güvenme aptal , sana bir gram aşık değilim yükselme hemen" dedim yürümeye devam ettim onu öyle hayal kırıklığa uğratmıştım sanırım galiba öyle bir şey oldu.
(...)
Evin kapısından geçtiğimde içeriye seslendim " ben geldim anne, baba ve Pelin" onları özledim yalnız olmak beni üzüyordu.
Aile mezarına gidip onları görmek istiyordum ama intikam daha ağır basıyordu kalpten öte beynim ailemin katillerine ödetmek istiyordu hepsini teker teker hesaplarını verecektim.
🔥Uyku tutmadı, rüyalarım o yangınla birlikte yanarken uyuyamazdım. Yataktan doğrulup odamdan battaniyeyi alarak balkona çıktım. Temiz ve soğuk hava belki biraz olsun kestire bilirsem,uyuyabilirsem biraz rahatlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Katil ( Kraliçe )
Mystère / ThrillerAcı nedir çok iyi bilirim. Nasıl bir his olduğunu ama bana yaşatanları affetmem. Kalbimde bir an için sevgi kaldıysa onuda saklarım ihtiyaç olur diye ama gerisi hepsi nefret ölüm bir kan şeklindedir (Yazardan not : günler tarihler birbirine girdi...