⁴³| Çiftte Kız İsteme|

3 0 0
                                    

" Abla hadi kalk bugün ne var " dedi ne var deyince ağzı açık kaldı " ne oldu " diye sorunca gülüp kolumdan tutup sürükledi beni " abla şaka yaptığını söyle bugün istenecek biz " doğru düzgün de şunu bale kardeşim uyandım işlerimi halledip odaya girdim " çok heyecan yapma pelin nazara gelirsin "

" Ya abla ya ne giyeceksin peki " gülümsedim ne mi giyeneceğim düz bir elbise olur açık saç falan filan işte ama size bir sürprizim daha doğrusu biri için demir seni benden kardeşin isteyecek aynı Ali'nin benden kardeşimin istemesi gibi eşit olacak ya da amcam gelirse bilmiyorum ama onun kardeşi gelecek ve telefonun sesiyle pelin " abla bir numara seni kim arıyor " dedi elime alıp numarayı tanıdım resmen açtım " alo...cim gelecek misin bize, tamam anladım ben sana mesaj atarım bay " kapattım omzumda sırıtmış birini gördüm " kim abla "

" Gelince öğrenirsin bir tanıdık sadece "

" buraya mı çağırdın sorun çıkmaz değil mi " dedi başımı salladım iyi peki deyip sandalyeden kalkıp kendimi aynada baktım.

Aşağı indim ev çok sessizdi tek biz ve kızlar vardı onları çağırdım kapı çaldı bu kadar erken gelmiş olması mümkün bile değildi kapıya açtım amcamları gördüm " pelin sen mi çağırdın "

" Evet bizi amcamdan isteyecekler abla o yüzden "

" İyi peki kardeşim " içeriye davet edip su ikram ettim amcam " keşke baban yaşasaydı kızım seni gelin olarak görseydi " keşke amca babam hayatta olup benim yanımda olsaydı hayalleri dalmıştım kapı sesi hayata döndürdü beni kapıya kardeşim koştu açtı içeriye aldı gözlerim kapandı " bil bakalım kraliçem " dedi demirin sesiydi arkamı döndüm sarıldım özlemiştim üç günlük olsa bile oturdu ama benimde sana sürprizim olacaktı ona mesaj attım " her şey hazır adres burası gel " diye tamam mesajı ile hazırdı her şey isteyeceklerdi " biraz daha sohbet edin " dedim " kızımız istiyorsa tabi ki " dediler Ali ile pelin bakışıyorlardı birbirine yengem " kuzum yüzükler kimde "

" Bende hayatım iki kızımızın yüzükleri damatları ile birlikte "

" İyi peki şimdi soracağım soru anlamsız olacak demir oğlum ne işle uğraşıyorsun "

" Ben mi yengecim karıma bakmakla onunlayım şimdi ise yüküm çoğaldı ona yardımcı oluyorum " dedi gülümsedi sohbete dalmışlardı bir kapı sesiyle bana baktılar " abla birine mi bekliyordun " evet beklediğim kişi vardı ses çıkarmadım kapı açılınca beklenen kişinin sesi gelmişti " Miray abla beni çağırdı " diye arkamı döndüm ayağa kalkıp kızın omzuna tutup tanıttım " hatırlarsınız bir toprak vakası vardı onun sevgilisi öldürmüştü hem birinin yakını tabi üvey olarak demir hayatım senin babanın ikinci karısının kızını tanıştırayım... " ağzı açık kaldı " bir gün tanışırız demişti o gün bende özel bir günde tanışın istedim kardeşinle " ayağa kalktı bana baktı ellerimi tutup öptü sonra kıza bir bakış attı gülümseyip ona sarıldı kardeşim diye iç çekti şimdi isteyebilirsiniz beni ve kardeşimi " ilk defa olacak ama neyse " dedi mutfağa yürüdük Pelin " abla telefonda ki kız bu muydu " başımı salladım kahveleri adettir iki damadın kahvesi orta tuzlu olacaktı ayarladım bile " dik dur karşıya bak titreme " bunu bende ilk kez yapıyorum ama öyle de biliyorum işte kahveleri ikimiz yan yana dağıtıp oturduk işte tanımak fastı gelip geçti " e kızım demek sen damadımızın kardeşisin ne yapıp ediyorsun yaşın kaç ve adın " yengem her zaman meraklı işte cenk herhalde kardeşine bakıyordu beni kaçırmak istemez değil mi " yenge cenk nerede "

" O mu gelmek istedi ama gelemedi kardeşi ile evde " dedi gülümsedim " onu bebek cinsiyet partimi getirin hepiniz gelin "

" Vay Miray abla hamile misin abi şanslısın keşke annemler gelseydi ama ağabeyimle kavgalı senin annen nerede abi "

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin