²⁸| Sarı Kurdele |

7 0 0
                                    

O rüyalar beni eskiye götürdüğünde ne yaptılar sadece bir kalp ağrısı acı çektirmekten başka hiç.

Gençtim diğerleri gibi güzellik anlayaşım yoktu çalışkan bir kızdım birazda saf ve masumdum. Babam bir şirket müdürü annem ise ev kadınıydı. Küçük bir kardeşim vardı bir ya da iki yaşında hani ablalar ya da ağabeyler kıskanırdı ya kardeşleri olunca tam aksine ben kıskanmak yerine sevinen biriydim onunla ben ilgilendim. Kardeşimle benim aramda kopamaz bir sevgi bağı oluştu.

Bir gün okuldan çıkmıştım ailem beni evimde bekliyordu onların yanına gitmek yerine salakça bir adamın peşine koşuyordum. Ona kendimi kaptırdığım için salaktım işte her şey o gün beni oyuna getirdiği anda oldu onu kanmakla hata ettiğimi evin önüne geldiğim de anlamıştım çok geç anlamıştım.

Her şey için çok geç değildi intikam için çok erken bir zamandı bunu yapanları bulacaktım. Bedellerini verdirecektim annemin ve babamın cansız bedenleri çıkmıştı ama peki kardeşim o yoktu biri onu kurtarmış olabilir mi bilmiyorum. Bir adam elimden tutup beni köye götürmüştü sultanımın evine ben bir söz verdim sultanıma " her kim yaptıysa onu yaptığı için pişman edeceğim " demiştim bu sözle gözüm açıldı eski bene veda ettim.

.....

Kahvaltı sofrasında dalmışım sanırım beni daldığım şeyden dünyaya geri getirdiler " ne dediniz " dediğimde bana güldüler " dalıp gittin ne düşünüyorsun" sonra bir anda utandım herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu onlara yok bir şey dememe karşı demirin yüzü kızardı yoksa o damı gördü rüyayı telefonumu alıp ona mesaj çektim.

Gönderen : Kraliçem

Sende mi benimle aynı rüyayı gördün yüzün kızardı 😅

Gönderen : Kralım

Ne rüyası ben bir rüya görmedim boş ver 😘

İçimden kıkırdadım fark ettirmeden kendimi toparladım. Kafamı kaldığımda demir bana bakarken bir anda kesildi bakışları yanıma kaydı peline döndüm kime baktığını gördüm ama neden bakıyordu ikisinin arasında negatif hissi hissediyorum.

Derin bir nefes verdim geri döndüm planla ilgili tekrar fikir üretmeye başladık tekrardan tekrar en sonunda bir konuda hem fikir olduk zehir konusunda nasıl yapacağımız hakkında konuştuk kahvaltıda sonra çay molasında sohbet ettik en sonda ise televizyon günü böyle harcadık ben ara sıra balkona çıkıp salıncakta kitap okudum.

Kitap okurken yanıma biri oturdu bakamadım yeni aldığım kitabı öyle dalmıştım ki elimden alındığında şoka girmiştim. Bunun için şoka giren ben daha neleri görüp şahit olacaktım - kaçıran kişiyi baktım demirdi onun dudaklarını kapandığımı farkına vardım geri çekildiğinde " seni özledim kralıçem " bu sözü bir yerde duydum " aynı rüyamdaki sende söyledin bende seni özledim ama sabret demedim mi ben sana " dedim başını üzgün çocuk gibi salladı ve yavru köpek gibi baktı dudağının kenarından öpücük kondurup kitabımı geri döndüm " şimdi rahat verirsen kitap okuyacağım " dedi vermedi omzumdan kolumdan öpüp durdu " yapma " dedim " yapmak istiyorsam" içime yayılan sıcak his boynumda bitti emiyordu sanki huylanmaya başladım.

Durmasının sebebi ise pelinin kötü bakışlarını ve uyarı maksatı öksürmesiyle ayağa kalkıp kardeşimin yanına gidip saçından okşayıp alnında öperek içeri geçtim.

Akşam aynı yemekle günü sonlandırdık herkes evlerine gitti yarın için biraz tekrar yapmak istedim. Bir karar verdik gül beni ilk bırakıp sonra pelini bırakacaktı sınavın olmasa onu okula bırakmayı seçerdim neyse bir sonraki gün okula gitmeyecektim bu dersten sonra ben evde iş arıyor olacağım işsizim. Çıkışta alabirim ya da okula uğrayıp nasıl diye baksam iyi olur diye düşündüm.

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin