| GECENİN YILDIZI KRALİÇE DÖNDÜ |

24 2 0
                                    

Alarmın bu saatte çalıp sinirimi bozmasından geçtim uykumun içini etmesinden dolayı yataktan istemeyerek kalktım.

Uyku sersemi olan ben kendimi aynada göz attım. Durumum berbattı, banyoya koştum çeşmeyi açıp yüzümü yıkayıp kapattım. Sonunda kendimi gelmiştim rutin işlerimi halledip tam çıkacaktım ki banyodan altımda ıslaklığı fark ettim. Regl olmadığım inşallah yarım maçım vardı – olursam olayım ben bunla bile maç yaptım – korkarak açıp of dedim – odama gidip çamaşır kapıp geri banyoya koşup bir pet alıp işimi halledip – çamaşırımı yıkayıp astım kaloriferin üstüne.

Geri odama gidip üstüme çok beğendiğim iki parça kıyafeti giyip saçlarımı bağladım – banyodan petler alıp çantamın içine koydum. Çantamı kapatıp odadan çıkıp basamaklardan inerken telefonumun sesini işittim.

Çantanın derinlerinden telefonu kapıp – ekranı bakarak açarak ( arayan Güldü) bana haberleri izledin mi diye sormuştu bende hayır demiştim açıp bakmamı söylemişti.

" arabayı bindiğimde açarım neredesin seni alayım" nerede olduğunu söyledi dolaptan bir şeyler atıştırıp kapıdan ayakkabımı giyerek çıkıp hala gülle konuşuyordum. Kapıyı çekerek arabanın kapısını açıp çantamı yanımı atıp arabanın içine binip radyoyu açtığımda muhabirin sesi geldi deponun adını ile saatini söylediğinde gülümsedim devam etti " üniversite öğrencisi kağan öz kimlikli bir öğrenci ölü bulundu bir depoda polis memurları kimin yaptığını bulmayı çalışıyorlar" dediğinde ikimizde güldük " kızım bu okulda duyulursa senden korkarlar" bunun için yapmıştım zaten bir taşta iki kuş hem kurtuluş hem ise korku sarmak içindi.

" ben kapatıyorum yola çıktım seni almaya geliyorum" dedim tamam dedi kapattık aynı anda. Yola çıktığımda trafikle karşılaştım gülle mesaj attım " gül ben biraz geç kalabilirim trafik var" iletildi işareti ile trafiğin açılmasını bekledim.

Telefondan ses ve ışık belirmişti. Telefonu alıp baktım.

Gönderen: Gül

Tamam Miray ben beklerim 😊 ( 09.31)

Telefonu geri koyup – trafiğin açılmasını bekledim. Trafiğin sebebi çıkmıştı arama çalışması polis memurlarını gördüm. Polis memuru camı tıklattığında pencereyi açıp benden istediklerini verdim, ruhsat ve ehliyetimi gösterdim sonra bana o soruyu sordu " kağan öz diye birini tanıyor musun" tanıyordum sonuçta onu öldüren bendim ama kendimi ihbar etmeyecektim.

" tanıyorum memur bey aynı okuldaydık ama onu okuldan başka bir yerde görmedim" dedim beni serbest bıraktı ehliyetimi ve ruhsatımı geri verdiklerinde kolay gelsin deyip yoluma devam ettim. Gülün evine geldiğimde arabayı koşup bindi sonra sürmeyi devam ettim.

Okulun önüne park ettiğimde ders zili çalmıştı. Anahtarı çekip freni indirip ayakları çıkardım sonra kendim ile çantamı çıkarıp arabanın kapılarını kilitledim. Gülle birlikte sınıfa hoca gelmeden yetişmeyi çalıştık – okulun içine girdiğimizde yavaşladık sakin ve cool olarak sınıfın içine girip yerlerimizi geçtik. Hoca daha gelmemişti sıraya yayılarak gülle sohbet ederken kapının kapanma sesiyle bağırma sesiyle önümüze döndük " susun artık" tehditkar bir sesle sınıf sustu. Bizi korkutmayı çalışmıştı ama ben korkmadım aksine sinir oldum.

Bize bakıyordu özellikle gözleri benim üstümdeydi – bize doğru yürüdüğünde sınıftaki arkadaşların gözlerinde olacakları bildiği şeyleri görüyordu. Karşıma geçip bağırdı beni tehdit etti " beni dinleyeceksin küçük hanım" sinirlerimi hakim olamadım ayağa kalkıp gözlerinin içine baktım hocanın "sen kimsin de seni dinlemem gerek hocasın ama hocalığını bil ve bir daha bana küçük hanım deme" deyip geri oturdum.

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin