Alarm beni rahatsız ediyordu ama kalkmam lazım çok işim vardı. Meleği güzelleştirme işini yapacak kişi bendim. Uykulu halimle yataktan kalkıp lavaboda işlerimi halletmeden bir duş alacaktım - şükürler olsun hastalığım sona ermişti çok çabuk bitmişti az sürüyordu dört gün falan işte.
Küvetin içine su doldurup çeşmeyi kapattım - kendime kıyafet almadığım için odama koşup geri geldim- üstümü soyup küvetin içine girdim - dibe battım bir süre dipte kendimi gelmeyi ( öldürme çabasında değilim) çalışıp ellerimi küvetin iki kenarında tutarak havaya kaldırdığım derin bir soluk alıp arkamı yaslandım - su benim yükümle aşağı taşmıştı - ayağa kalktım acelem vardı - havluyu uzanıp sarıldım - bir ayakla küvetin içinden dışarıya çıkıp deliğe açıp üstümü giyindim.
Odama gitmeden saçlarımı kuruturum dedim saç kurutma makinesi yüzünden hiçbir şey duyamaz iken meleğin uyanmış olduğunu fark edip makineyi kapatıp " seni kim uyandırdı neye uyandın Melek" dedim " kapıyı açtım biri seni soruyordu bir de beni sordu kim olduğumu adı demir denen bir çocuktu" demirin bu saatte evimde olmasını beklemiyordum gerçi " erkek arkadaşım oluyor kendisi neyse aşağı in işimi bitirip geliyorum" dedim başını sallayıp kapıyı kapattı - işimi devam ettim - saçımı düzleştirmem bitince aşağı indim - demirle göz göze geldik ayağa kalkıp bir daha sordu " geçen gün kendimi benzettiğim yardım ettiğim kız kendisi demir tanıştırayım adı gibi temiz kalbe sahip bir kız olur Melek bu erkek arkadaşım Demir" dedim el tokalaşıp bitirdiler.
Gündelik tarzımla giyinmiştim umursamadım ne giyeceğimi rastgele seçip giyindim ama güzel kombin olmuşlar.
" sana da günaydın" diyerek mutfağa yürüdüm " ikiniz orada oturun" dedim sonrası kahvaltıda ne yapacağımı düşünüp bir şeyler hazırladım - masaya koyduğumda masada toplandılar melek " eline sağlık Miray" dedi afiyet olsun dedim kendisini Demirde sonu kraliçe ekleyip deyince melek " kraliçe derken neyi kastetti bu adam yoksa sen saraylarda ki kraliçe misin" güldüm yanlarına otururken " öyle değil lakabım kraliçe ben sizin gibi sıradan bir insanım" dediğimde hı sesiyle önüne döndü Demire susmasını söyledim ağzını kilitledi. Sabır çekerek güldüm.
" ben toplarım kraliçem sen git Meleği hazırla" sanki melek bizim kızımızdı öyle söyledi bir baba edasıyla neyse meleği odama çıkarıp aynalı şifon yerinin karşısında oturtup ilk önce gitmesi gerekenleri yok etmemiz gerekiyordu - yüzünü yıkayıp gelmesini söyledim - geldi oturdu küçük dokunuşları aldım acısı olabilir ama güzellik için dayanmalısın. Sonra kıyafetlerini giydirdim otur kalk oldu ama sabret çok güzel bir kız olacaksın Melek.
Bir ressam gibi boyalarımı çıkarıp melek ise tablom - resmimi onun üstüne çiziyordum Hafif ve sıradan bir kızı benzettim ama güzel bir kız yarattım - kendisini aynaya götürdüğümde gözlerinin açmasını söyledim - yavaş yavaş açtı - gözlerindeki ifadeyi anladım beğenip şaşırmış gibi duruyordu " Miray sen harikasın" dedi evet biraz öyleyim değil mi daha fazla beni övmeni istiyorum melek öyleyim ama birazda vahşi bir kızdım. Odamdan çantamla çıkıp aşağı indirdiğimde demiri aradım hiçbir yerde değildi telefonun sesi çantamda geliyordu - çantamın içinden telefonu kapıp arayanı bakmamla açtım.
" Miray bizi berkin evinden alır mısın" dedi Gül
" tamam alırım da ben seni dün evine bırak- " köyde tutacağımız binayı hesaplamak için beni evimden aldı oldu mu" lafımı kesip bunu söyledi " tamam alırım" deyip telefonu kapattım.
Ayakkabımı giyinip anahtarları alırken demiri seslendim - kapıdan çıkacaktık ki ses geldi " beni de bekleyin" diye demirin sesi geldi yakından kapıda onu bekledik anahtarı ona verip kapıyı kilitlemesini bekledim. Arabayı geçtiğimizde önde kim oturacak diye düşündüm ve çözüm yolu buldum Meleği zor yarattım o yüzden demir arkaya meleği öne oturttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Katil ( Kraliçe )
Mistério / SuspenseAcı nedir çok iyi bilirim. Nasıl bir his olduğunu ama bana yaşatanları affetmem. Kalbimde bir an için sevgi kaldıysa onuda saklarım ihtiyaç olur diye ama gerisi hepsi nefret ölüm bir kan şeklindedir (Yazardan not : günler tarihler birbirine girdi...