²⁷| Yıllar sonra|

6 0 0
                                    

Bora işi sonraya kaldı şimdi ise parti için hazırlık yaptım yani güzel bir elbise giyip aşağı indim. Telefonuma Burak dan mesaj geldi bana " her şey hazır yerine geçmiş " dedim telefonu kapatarak onlara döndüm " hadi hayırlısı bu iş bitecek " dedim Burak hazır durumda bunu biliyorum.

Evden çıktık kapıyı kilitleyerek arabaya atladık adrese sürmek için demir kapıdan çıkıp yola girdim süren bendim adresi söyleyen navigasyon sesiydi çok saçma şeyler söyledim bunu bildiğim halde söylüyorum şimdiden.

Yola varmıştım yarıladım ve ışıklı eve doğru sürdüm sağa döndürdüm düz gittim sonunda ulaştım.

Kimsecikler yoktu erken geldiğimi fark ettim boş bir yere park edip freni çekip anahtarı alarak kapıdan çıktık. Elimi tuttu sevgilim beraber girdik içeriye arkamda sürüyle birlikte içerisi bomboştu pelin bile yoktu herhalde bir yerlere gitmiştir bilemedim. Burağı görüp yanına gittim selam verdi sordum birileri geldi mi diye evin sahibi barmene bırakıp dışarı çıktığını pelini ise bulamadığını söylemişti Allah Allah kaçırmış olmasın daha yeni bulmuş iken tekrar kaybetmeyim.

Bir kaç saat sonra ev tıka basa misafir kaynadı onun yanında murat beyimiz davetlilerle sohbet ediyordu pelinle birlikte beni fark edip el sallayıp Murat'ı sürükleyip yanıma geldi " dün tanıştınız şimdi sohbet edin " diye bizi yalnız bıraktı anlamadım amacı ne bu kızın. Ölüm saatini belki bir saat sonra gerçekleşir bilemem.

" Ali denilen çocuğu gözüm tutmadı " başını salladı anlamıştım onunda gözü tutmadığı pek çetin biri değildi galiba " pelini iyi baktım ama Ali denilen gereksizi ders ver " söylemeni gerek yoktu ikinizi öyle güzel ders verecektim.

Bana " sen bir kız olduğunda güçlü isen o erkeklerin yüz karısı " dedi.

Barmenden içecek istedim ben meyve suyu aldım o başka bir şey konuşmaya başlamıştık " biliyorum murat bey maçta hiç yetenek göstermedi dansta nasıl iyi olabilir ki kendini rezil etti " güldü

" Sen kızsın ve güçlüsün o erkeklerin yüz karısı " dedi bunu güldüm bana bakıp onay bekledi gözümle onay verdim koyarken konuyu değiştirdim " aklıma bir söz takıldı ama anlayamadım sana sorsam " peki sor dedi " ağır geliyorsa yaşam firar edeceksin paşam " dedim düşündü son sözü bir ölüm olacağı oldu ve nefesi kesildi şüphe çekmemek için murat bey diye haykırdım nefes almamayı başladı " birisi ambulans çağırsın " diye bağırdım telefonu eline alanlar titriyordu koyduğu çok normal bir zehirdi ölüm sebebi kalp krizi öldüğü olacak burağa işaret verdim oradan çekilip gitti.

Parti kısa sürdü polis sireni duyduğumda polis memurları herkesi sorgularken çevreye baktığında beni fark etti. Bana doğru yürüdü sonra " kraliçe kesin senin parmağın var " ellerimi kaldırıp " he he ben yaptım kanıtınız var mı ambulansı isteyen ben iken neden öldüreceğim adamı ambulans istedim " dedim şüpheli duruma geldim polisin gözünde bana neden burada olduğumu sordu cevabım " burada ne işim var doğru kardeşimin partisi o davet etti " dedim çağırmamı istedi pelin diye seslenince yanıma geldi " efendim abla " memur şaşırdı ona " zorla mı dedirtti sana o " neyi sordu ablan olduğumu dedim elleriyle sallayıp " yok gerçek ailemde kalan ablam ben pelin Atalay bu da ablam Miray Atalay " dedi kimliklerimizi istedi çıkardık bize bakıp durdu sonra nasıl olduğunu sordu " tek ailemi yangında kaybettim kardeşimi yaşadığını öğrenince murat kırıcı ile kaldığını öğrendim ve buradayım " dedi yangını duymuştu tüm dünya duydu neyse olayla ilgili sorular sordu cevapladım.

Parti evi bomboştu pelin işini halledip valiziyle evinden son kez bakıp yanımıza geldi işte.

Ve tek bir kibrit çöpüyle ev yanıp kül oldu. Geçmiş hiç peşime bırakmadın ama bıraktığın günlerde olacak pelinin çantasını bagaja koydular demirin yerine o geçti sırıtarak ona " artık beni zor göreceksin kral hazretleri " dedim arkaya takımla birlikte oturdu.

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin