Beni uyandıran her şeyden nefret ediyorum ilk olarak alarmdan mı bahsetsem sonra kafama dank etti bugün benim neyim olduğunu hatırlayınca yataktan fırlayıp lavaboya koşup işlerimi halledip çıktım tekrar odamda sporları mı giymiştim - okuldayken beni ilk defa sporlarımla görecekti şaşıracaklar ama olsun dedim çantama temizleri koyup havluyu koyarak fermuarını açık bırakarak odamdan çıkıp mutfağa indim - mutfakta şişeyi su doldurup çantanın içine koyup fermuarını kapatıp iki çantamı kapının ağzına atıp - atıştırıp evin kapısında ayakkabımı giyip anahtarla ve çantalarla kapıdan çıkıp - yine araba bendeydi arabanın kapıyı açarak içeri geçtim - arka koltuğa bırakıp - unuttum diye bir şey var mı diye bakınıyordum ki bir şey unutmadığımı emin olup çalıştırıp demir kapıdan çıkarak yola girdim. Gülün evine doğru sürdüm.Evin önünde durduğumda yanıma geçip otururken bir bana baktı sonra " hayırdır sporlarını giymişsin" şaşırmıştı bugün neyim vardı benim canım arkadaşım " bir hatırla bugün akşam neyim var benim arkadaşım" sorduğumda düşündü uzunca sonra yola bakarak " maçım olduğunu unuttun mu" diye söylediğimde ha deyip doğruladı.
Arabada iken ona emin bir sonucu söyleyecektim " emin olarak kardeşimin yaşadığını bil" dediğimde sevindi önüne bakıp izledi gülümsedim. Bana nerede diye sordu bilmiyorum onun cevabı bilinmiyor cevabım dı buna üzüldü keşke nerede olduğunu bilebilsem keşke o günler gelmesini bekliyorum.
Okula yaklaşmıştım kapısından geçip bir park yere arıyordum ki boş yeri bulup orayı fark edip arabadan çantamı alıp çıktım arkamdan gül çıkınca kapıları kilitledim - klik sesinden sonra okulun kapısına doğru yürürken sohbet ediyorduk - içeri girdiğimizde tam tahmin ettiğim gibi herkes sporlarımı giymiş bana bakıyordu - umursamadan sınıfın kapısından geçip içeri girdik - arkadaşlarla sohbet ederken en sevdiğim hoca girdi dersini sevmiyordum işte - not alıp tahtaya kalktım ben yine çalışkan bene geri döndüm inek olan eski yönüme.
Teneffüs sesinden sonra Melekle sohbet ediyordum onun işini ertelediğimi söyledim işim olduğunu söyleyince anlayışla karşıladı sonra biri elime dolandı kim diye yanıma döndüğümde onu fark ettim şaşırdım sonra beni melekten ayıldığında melek arkamdan saf saf baktı.
Sırtım duvarı çarptı - kafamı kaldırdığımda göz göze gelmiştim bana baktı " duyduğuma göre maçın varmış" iyi duymuşsun maçım vardı " evet var ne oldu gelmek istiyorsun sanırım"
" gelmeme izin var mı" diye sorduğunda istersen dedim - aramızda bir adımlık vardı ve o araya kapattı - biri bizi görecekti " yapma biri bizi görür" dedim görürse görsün dedi kendi bildiği gibi yaptı.
" boks maçından sonra benimle baş başa bir gece ne dersin" teklif etti hoş bir teklifti makul bir teklifi kabul etmemek olmazdı kabul ettim ders zili çaldığında birlikte yürüdük sonra sınıfın kapısının önünde ayrılıp yerimizi geçtik.
Dersler akıp geçti tekrar teneffüs zili çaldığında tuvaletle işim var diye hızlıca işimi halletmeye gittim - çıktığımda sınıfa girdiğimde güle bakındım etrafta yoktu sonra berke bakındım o da burada değildi kafam karıştı demiri bakındım o da yoktu burada ne dönüyordu benim fark etmediğim bir şey mi dönüyordu dediğimde kapıdan girenleri baktım ikisi gözüktü - yanıma geldiklerinde onlara neredesiniz diye tısladım bana " demirle baş başasınız sanırım" diye sordu gül evet dedim bana ona güvenme fazla biz güvenmiyoruz dediklerinde güle şaşırdım birlikte olmamı isteyen kendisi değil miydi diye düşündüm " merak etmeyin sizden ve kendimi kaybetmeyeceğim onla birlikteyim diye" dediğimde içleri rahatlayıp gülüp geçtiler gül yine eski haline döndü bana ne yapacaksınız diye sorduğunda yok bir şey deyip konuyu geçiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Katil ( Kraliçe )
Mystery / ThrillerAcı nedir çok iyi bilirim. Nasıl bir his olduğunu ama bana yaşatanları affetmem. Kalbimde bir an için sevgi kaldıysa onuda saklarım ihtiyaç olur diye ama gerisi hepsi nefret ölüm bir kan şeklindedir (Yazardan not : günler tarihler birbirine girdi...