Yanıma geldiler okul çıkışında pelinle gelen iki kişi biri can dostu diğeri hocası yanıma atladığında Caner eldivenleri taktı sordu yastıkları ne oldu diye " dün ilk kuralı işledik savunma şimdi ikinci kural saldırı dün saldırın yetersizdi bugün ise yumrukları göstereceğim ilk boşlukta dene akşama kadar böyle " dedim peki dedi yanıma geçti benimle birlikte sağ sol sağ sol denedi sonra ben kayınca o da kaydı hem kaydı hem yumrukladı hem yumrukladı hem eğildi benimseyecek ki kızını korurken ya da yakınını dikilmeden koruyacak korkak gibi durmayacak birlikte yaptık sonra kum torbasını getirmesini istedim " sana gösterdikleri mi göster vur ona o bu amaç için yapıldı " dedim kenara çekildim aslında bir iş bulana kadar öğrenci mi çeksem diye düşünüyorum bir yanda onu izlerken çok hafif vuruyordu " ağırdan al ve sert vur sana tavsiye rakibini hamlesini gözünün içine bak ve bekle o anda saldırı geçeceğini anla " dedim peki dedi dediğim gibi yaptı ağırdan aldı nefes aldı ve bıraktı sağ elini kaldırdı torbayı uzağa atabildiği gibi vurdu alkışladım sıradaki derse geçtik yumrukla tekme onu kolay öğrendi ilk torbayla denedi sonra sınavı benle gerçekleşti aferin her şeyi öğrenmiş sonunda açıktık onu bıraktım bana giderken " yine aynı saatte ve sağ ol Miray abla hem öğrendim hem eğlendim " el salladım arkamı dönerek pelin çıktık deyince geliyorum dedim demir yanıma gelip suyumu verdi gülümsedim.
" Bence sen öğretmen ol boks konusunda iyiydin" dedi " bunu kardeşim için yapıyorum ama onla çalışırken düşünmedim değil ciddiyim para kazanmak için yapabilirim geçici bir süre mezun oluyorum sonuçta iş bulana kadar " dedim kahkaha attı ne diye baktım. Hiç dedi.
Ali'ye geçirirken içeriden kahkaha sesi geldi Ali bana bakarak " ablanın yanındaki kim peşinde dolaşan " Gülcan anında lafa girdi " senin enişten oluyor kendisi " hava atıyordu sanki Gülcana susmasını işaret edip sustu " eniştem mi kahkaha atıyor " diye sordu maalesef diyerek iç çektim onu yolladım kendi yoluna gitti Gülcanı bize çağırdım seve seve kabul etti. Ablamın yanına gittiğimde içeri girdiğim an demir ile ablam öpüştüklerini gördüm tutkulu ablamı bu kadar mı seviyorsun sana verdiğim süre pazartesi günü son veriyor ya sen söylersin ya ben Bora işi tamam olsun sıra sana gelecek.
Usulunca geri çekildiğimizde gözlerimiz kapıya kaydı pelin ile Gülcan bana bakıyordu Gülcanın gözleri ay ne romantik derken pelin ise beni paylaşmayan bir çocuk gibi kötü kötü bakıyordu onların arasında sorun benim değil deyip aralarından çekildim.
Çantamı alıp arabayı bindim onları bekledim yanıma pelin oturdu " abla Gülcan bizimle yemek istedi gelebilir mi "
" Yemekte ne var ona göre ben yorgunum "
" Hiç merak etme biz iki kız yaparız bir şeyler " dememize kalmadan eve girdiğimiz an sofra hazırdı gül önceden geleceğimizi bilerek sofrayı kurmuştu " hoş geldiniz misafir mi getirdiniz " evin misafiri değilde sahibi gibi konuştu güldüm içeri geçip üst kata çıkıp üstümü değiştirip aşağı indim gülümsedim masaya geçip sohbet ettik " Ali hocana söyle benim gösterdiğim şeyleri tekrar etsin " dedim başını salladı " yarınki ders ne abla "
" İki kural var saldırı ile savunma o yüzden aynı şeyleri çalışacağız " dedim başını anlamış gibi salladı sohbet ettik gün boyunca sonra kapıya kadar eşlik edip Gülcanı geçirdik ismini dostum gibi söyledim neyse yine aynı yatma kuralı sonra aynı rüyada buluşma ama öyle bir şey olmadı ne buluştuk sessizdik.
🔥
Günler geçip durdu Ali ile çalışma yaptık benimle birlikte eğlendiği için söyledi güldüm baya çalışmıştık her okul çıkışı bu gün ise baya değişik bir şey deneyecektim tarz değişimi korumayı öğrettik özünü döndürdüm şimdi ise biraz yürüyüş yapmak istedim onla birlikte eşofmanları mı giyinmiş sofrayı geçtim pelin mutfakta iken " çağır hocanı son bir şeyle benden bu kadar öğretmek bu son dersi olacak tümden değişecek " dedim peki dedi sofrayı otururken telefonda mesaj yazıp kahvaltısına döndü ne yapacağımı sordu " benimle gelirsen görürsün " dedim peki deyip devam ettik sohbete en sonunda konusu açıldı şu işin yarın yapacağımız olayı " abla her şey hazır bora temasa geçti ve beni bekliyor " dedi gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Katil ( Kraliçe )
Mystery / ThrillerAcı nedir çok iyi bilirim. Nasıl bir his olduğunu ama bana yaşatanları affetmem. Kalbimde bir an için sevgi kaldıysa onuda saklarım ihtiyaç olur diye ama gerisi hepsi nefret ölüm bir kan şeklindedir (Yazardan not : günler tarihler birbirine girdi...