³⁸| Aile Buluşması |

8 0 0
                                    


Ofis odamda işlerle uğraşırken aklıma isim derdi düştü kız ise ne koyacağım erkek ise ne koyacağımı seçmiştim belki kız ise Asya erkek ise çakır güzel isimlerdi tabi bunu babasıyla konuşmalıydım diye düşünüyordum bugün bir ölüm gerçekleşecek belki akşam bir kutlamayla onlara söyleyebilirim öyle düşünüyorum ofiste işlerle uğraşırken gül içeri girdi " amcan geldi Miray ve ne zaman olacağını karar verdik" dedi başımı salladım içeri amcam girdi " barışmış gibi görünüyorsunuz hayırdır evde durum nasıl " sessizlik ardından " neyse bugün biri daha kurban edilecek sanırsam o şanslı kişi bataklık mert oluyor değil mi çok kısa zaman senle oldu sonu gelmiş sanırım" başımı salladım işimle uğraşırken " toplantıda her şey güzel gitti anlaşmazlıklar olmadı onayladılar satışa başlayabiliriz"

" iyi maden bize gelsenize yengeni bakarsın kuzenin geliyor "

" ben anlamadım yengem hamileydi o adam onu saldırınca bayıldı değil mi" sordum evet aynen öyle oldu yani yengemin bir şeyi yoktu rahatladım " olur kutlama olmuş olur öğleden sonra cinayet ondan sonra kutlama geliriz" dedim peki deyip yardımcı oldu bu işleri daha alışamadım siparişi alıp gemi ayarladı bir yerden başlayıp para kazanmaya başlamamız gerekiyor o yüzden onayı alıp belgeleri onlara online gönderip konferans yapıp ne istediklerini söyledi not alıp bir iş yapmış olduk sevindim ben bu işe " fark ettim ki yeğenim sanırım demirle aranızı düzeltmişsin el ele geldiniz ne oldu da -

Amca akşam ne olduğunu anlatırım ama şimdi değil şimdi iş yapmamız gerekiyor " dedim tamam diye başını salladı iş yapıyorduk öğlene kadar öğlen vakti sonunda aradan sonra sonlarına geliyordum.

Gül benim yokluğuma idare edecekti çıkmadan " bu malları murat beye gönderecek haftaya kadar hazır ol tarih verildi " dedim başını salladı kızım ilk birisinin ölümü izleyeceksin deyip gülümsedim Berk yanıma geldi ölümü anlattı başımı salladım söz bile hazırdı aklımdaydı işte ailem bir kat huzura ulaşmıştı herhalde arabayı ben kullandım yanımda demir yerinde durmuyordu Berk " siz ne ala barıştınız"

" Barışmadık daha " dedim inanmadı demire dur gözüyle aynada baktım gitti durdu cama döndü gideceğimiz yerde durduk park ettim mekana doğru yürüyünce orman mı siz ciddi misiniz dedim içimden bu işi burada mı hayredeceğiz anlamıyorum bize yolu gösterdi yürüdük planlarını anlattı gülümsedim ve " bir yapmak ister misin çıldırtmak deli yapmak " dedi bu zevki demire verdim onu izledim ve tam zır deli olmuştur mutlaka haberi yakında gelir bize değil mi arkadan bir ses geldi " beni neden buraya çağırdın " dedi neden diye sordu affettim mi sanıyorsun hiçte bile amcam sana kin güdüyor o yüzden bu işi ilk defa sözsüz bitireceğim tabancayı ona doğru doğrulttum " ben affettim ama bir kardeş seni affetmiyor kolay bir ölüm olacak " deyip tetiği çektim yere düştü " birilerini onu görecek görmezse toprağa karışacak " dedim buradan uzaklaşıp şirkete geri döndük oradaki işlerimizi halledip eve gidip hazırlandık damatta gelsin dedim sonuçta aileden olacak benim eserim sonuçta rahat bir şeyler giydim sonra amcamların evinin önünde durup indik yukarı katta çıkıp kapıyı çaldık bekledik cenk açtı " yengem geldi anne " onun yengesi oluyorum sonuçta ablası yani neyse içeri geçtik cenk in başını okşayıp ellerimizi yıkayıp içeri geçtik yengemin karnını gördüm " yenge kız mı erkek mi daha yeni oldun nasıl seçtin ismi " dedim hissettim dedi merak ediyorum şu hissetme olayına amcam " siz barıştınız sanırım ofiste de öyleydiniz ne oluyor " dedi saklamanın değeri kalmadı o yüzden " mucize gerçekleşti hamileyim" dedim hep bir ağızdan ne sesi güldüm " hadi kutlayalım acıktım " dedi yemek sofrasını oturduk karnımı okşadım senin kuzenin olacak aynı anda doğacaksınız sanırım diye sohbet sonra " kurtuldun acısız bir ölümle veda etti amca "

" Sağ ol yeğenim bugün Miray bir iş aldı mücevher taşıyıcılığı yapacak gemiden gönderecekler nereye giderse oraya ilk parasını alacak " dedi hepsinin suratı gurur duymuş gibiydi yemek yiyip biraz sohbet ettik işte uğurladılar derler ki ziyaretin kısası iyidir bizde erkenden çıktık yarın iş vardı zaten eve geldiğimizde yataklara geçmiş sarılarak uyumuştuk aşkımla alnımdan öptü gözlerimi yumdum.

🔥

Ertesi günün sabahı işte öğleden sonra randevu almıştım doktordan iş güç vardı işte şirkette mücevher gemisini her şeyi ayarladı kızları seçtik hem ajanlık hem çalışanları olsun diye her şeyden haberim olması için dosyalarını inceleyip onay verdim gül odaya girip gemi işi hazır dedi ne çabuk bulmuş vapuru iyi peki bir iki kızı murat beyin teslimatı için görevlendirdim - ortağa aradım sekreteri çıktı konuştuk işte göndereceği yere işaretleyip bilgisayarda iki kız göndereceğimi söyledim peki dedi telefonu kapatıp bu işte bitmiş oldu rahatladım biraz ilk işimin parasını alacağım işte umarım bir terslik gitmez de başıma iç açmazlar diye düşündüm kızlara bakıp ikisini seçtim tabi önceden güvenilir tiplere benziyorlar " siz iki hanım sorun çıkarsa size bırakıyorum benim tek emrimle işi bitirin güvenli şekilde "

" Nasıl isterseniz Miray hanım " dediler gül onları çıkardı gideceği yere götürmek için çıktı ben bakıyordum bir sorun çıkarsa diye şimdilik bir sorun çıkmadı bu iyi işaret tabi demir geldi gülümsedim saati baktım beni almak için gelmişti doktora gidecektik tabi yanıma yürüdü sandalyeyi kendisine çevirdi.

" Imm demir " ağzımdan çıktı bu sözcük geri çekilmedi ki kapıdan ses gelince çekile bildi sonunda dudağını silip gülümsedi rujum bulaştı " girin " dediğimde gülümseyen birini gördüm pelin burada ne işi var " okulun yok mu senin neden buradasın "

" Öğleden sonra ara bir saat belki sizinle gelebilirim sonra okula döneceğim "

" Cenk ve damadım nerede "

" Damadın benle cenk ise okulda " cenk üniversiteyi başladı tabi ilk sınıf oraya kazanmış çalışmış olmalı pelinin okulu dans okuluydu cenk oraya girmez asla peki nereye kazandı bilmiyorum sorarım gül girdi " siz gidin ben sen gelene kadar idare ederim buraya " dedi başımı salladım ayağa kalktık yürüdüm omzuna dokunup sarıldım " sağ ol dostum " dedi gülümsedi ofisten çıkıp şirketten çıktık arabayı o sürdü gülümseyerek karnımı okşadım " babanla birlikte doktora gidiyoruz canım " dedim bana yan gözle bakıp gülümseyen kocam vardı " düğünü ne zaman yapıyoruz tarih seçtin mi kraliçem " düğün vardı ilk bir başlangıç yaparım sonra düşünürüz bir iki işi hallederim işler yoluna girsin " bir iki işi kaptığımızda düğün yaparız yoluna girerse her şey iyi olur " başını salladı gülümsedim hastanenin önünde durdu park etti kapımı açtı arkamdan kardeşim ile damadım geliyordu kapıdan girdiğimizde bebek sesleri duydum bir hoş oldum danışmayla konuşup beklememizi istedi çağıracakmış işte telefonla ilgilenirken kapı sesine döndüm doktor hastasıyla konuşup beni gördü gülümseyerek bize baktı " Miray gel bakalım bakarım miniğe " dedi demirin eline tutup sürükledim peşimde " ...teyze bu kocam demir olur demiştin ya kocanla gel diye " başını salladı tanışıp memnun oldular sonra beni yatırıp durumuna baktı " sağlıklı büyüyor bu oldu ikinci haftası değil mi gayet iyi " dedi peçete uzattı sildim ve ayağa kalktım " demir karına iyi bak yorulmaması gerekiyor " dedi başını salladı bizi hangi haftaya kadar ne kadar gelmemizi istedi bizde onayladık sonra vedalaşıp çıktık birlikte arabaya doğru giderken pelinle vedalaştık okula gitmesi gerektiğini ara bittiğini söyledi " evde görüşürüz" dedim arkasından bizde şirkete geri gittik beni kenara oturttu ve benim yapacağım işleri o yaptı böyle olamaz ama deyip yanına gittim bana kitap oku dedi " demir karnım daha büyümedi haberin olsun yapabilirim ağır değil bu iş " dedim katıldı sandalye çekip birlikte yaptık evrak işleri işte bir iki siparişi not alıp tamam dedim gül içeri girip " gemiler hazır kızlarda hazır verilen tarihte yola çıkacaklar " dedi başımı salladım inşallah bir şey çıkmaz umarım diye düşünüyorum demirin omzuna başımı koydum ve gözlerimi dinlendirdim " demir eğer kızımız olursa ismi asya oğlanımız olursa çakır koyalım olur mu " dedim iç bıraktı " olur kraliçem " dedi gülümsedim akşam olunca ilk biz çıktık arkamızdan diğerleri evlerine bıraktı sonra kendi evimize gelip kapıyı açınca mis gibi kokuyordu biri güzel leziz yapmış sanırım elimi üstümü temizleyip geliyorum dedim demir peşimden geldi rahat gündelikleri giyip aşağı indim sofraya geçip sohbet ettik günü nasıl geçti diye sordum peline güzel dedi " son sınıf olmak zor oluyor bunu anladım yarışmalarla dolu ablacım " dedi başımı salladım çorbadan içerken bana sordu günüm nasıldı " güzel ve yorucu bir kaç işe el attım belki düğünü uygun vakte yaparız " dedim sevindi gerçekten mi dedi başımı salladım havadan sudan konuşup biraz yatmak için odama çekildim arkamdan geldi belimden sarıldı ensem dem öptü gülümsedim yatağa uzandım yanıma yanaştı sıktı " dikkat et " dedim tamam deyip gevşedi biraz arkamı dönüp demirle göz göze geldik gülümseyip ona dolanıp uyudum.

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin