⁴²| Sağlıklı Bir Gün |

4 0 0
                                    


Ne kötü ben burada sıkıcı işler yaparken o eğlenceli şeyler yapmak- şaka bu benim için iyi olur çünkü ben artık bıktım bu tür işleri yapmaktan bir ailem olacak kızım olacak ve sakin bir hayat istedim bıraktım biliyorum ölüm kızıma gidecek ona büyütmemesini söyleyeceğim tutmasını tohum olarak kalmasını isteyeceğim bir normal kız olacaksın ama kendini savunması için boks öğrenmem lazım o yüzden aradım mutlu haberi mert ağabeyi söyledim " mert ağabey öğrencin kız yakında geliyor bir prenses doğacak ayırt yerini...sevindiğini biliyorum ama bunu ben ve sen biliyoruz yakında annem ve babamı sonra partide herkesi söyleyeceğim...tamam Ali ne durumda...anlıyorum kapatmam gerek biri arıyor " dedim kapatıp Gül'ün çağrısını cevap verdim " son görüşme olacak bir şey demek istersin diye düşündüm Miray "

" İyi düşündün ona doğru çevir kamerayı...selam çok gelmek isterdim ama gelemiyorum canım istemeyi bıraktı seni görmek güzel eski dostum hatırlıyor musun eskiden sana güle aşık isen kızlardan uzak dur dediğimi ama uymadın birde yetmezmiş gibi müşterimin gemisini yaktın işimi batıldın bak kaderin işi ne yapacaksın " omuz kaldırdım gözleri benden korkmadı daha da kin besliyordu " nasıl bir ölüm olmasını istersin gül " dedim bana tek bir cevapla dostluğunu gösterdi " senin işini nasıl batıldıysa bende onu diri diri yaksam " düşündüm harika fikir bu gülümsedim ama ölüm görmek istemediğim için " bu işi sana bırakıyorum ve ben kaçıyorum " deyip el sallayıp kapattım oh be dedim şimdi işimi geri dönebilirim çok mutluyum ben hariç diğerleri intikam alıyor benim intikamla işim yok aslında rahat ve sakinim aslında bir spaya gitsem iyi olur gevşemeliyim her yerim tutuldu işin başında iken çantamı alıp dışarı çıktım demir bana baktı " nereye "

" Gevşemeye kaplıcaya spaya açılmam iyi olur "

" Bende geliyorum seninle " omuz silktim " iyi gel eve gidelim önce çamaşır alalım belki koşu yaparız " dedim " bence ilk bir yürüyüş sonra terimizi alırız nasıl " bu daha iyi fikir gibi geldi başımı salladım " holding size emanet " deyip kapıdan çıktık arabaya binerek evin yolundan geçerek içeriye içeriden hazırlanıp dışarıya çıkabildik işte birdaha eve geleceğiz eşyaları almak için o yüzden evden uzaklaşıp koşu yoluna sonra spor aletlerinin olduğu tarafa koşu yapıyorduk kendimi yormadan spor yapacaktım değiştim rahat huzurlu bir hayatım ve sağlıklı bir geleceğim var hepsi kızım için gelecekteki kızım için iyi bir anne olacaktım mutlu bir evliliğim var geçmişi çöpe atıp geleceğe yeni bir sayfa açtım.

Hava güzeldi işte aletlere doğru gelmiştik biraz durup bankta dinlenirken " her sabah yürüyüş yaparım erken saatlerinde senin için iyi olur temiz hava al merak etme bundan sonra kocan senle ilgilenecek kraliçem " bu fikri sevdim ben attım ama sevdim benimle ilgilenen bir krala sahibim " olur yaparım kahvaltıdan önce koşu sonra eve gidip kahvaltı " dedim ayağa kalktı kaldırdı beni " senin hocan ve kocan olarak söylüyorum ilk şu çift ayakla başlıyoruz beni takip et yavaştan " dedi tamam dedim ilk ben çıktım sonra karşıma geçti hafiften başladı bir iki gitgide hızını attırdı takip ettim dinlenme molasıyla devam ettik sonra beni döndürdü tekrar çift ayak sonrada yürüyüşe geçtik evde alacaklarımızı alıp arabayla kaplıcaya uğradık orada biraz durduk sonra spa merkezinde uzanmış masaj yaptırıyordum kocam yanımdaydı ona erkek yapmasını beni de kıza ayarladı kocamla sağlıklı bir gün geçirdim sakin.

Telefonum çalınca elime verdiler görüntülü arıyordu gül " oo keyifler yerinde"

" Gördüğüne göre spor sonra bu "

" İntikam işi tamamlandı Miray rahat olabilirsin bundan sonra iyisin " dedi başımı salladım " eniştem orada mı "

Kamerayı ona doğru çevirdim " el salla seni görüyor gül " dedim el salladı rahat bir yüz ifademle " açılmış olmalısın sanırım hep böyle rahat ol kanka neyse kapatıyorum ben " el salladım kapattı her yerimi açtı bu iyi geldi gerçekten - spada çıkıp saunayı birlikte girdik baya terleyip hamam yapıp eve yol aldık el ele arabadan ininceye kadar böyle- ne çabuk akşam oldu bilemiyorum eve geldiğimizde kardeşim bekliyordu yemeği hazırlamış bize kapıyı açmıştı ellerimizi yıkayıp masaya geçtik işte " gününüz nasıl geçti çifte kumrular" dedi güldüm " güzel sakin bir hayatım olacak"

" çok iyi bizi istemeye geleceksiniz değil mi o yüzden bir kaç gün alinin evinde kal enişte bir iki gün hatta yarından itibaren başlanacak az kaldı"

" olmaz krali-" ben gözlerimi ona dikmiş bakıyordum yutkundu " tamam yarın akşam kalırım böylece damadımı incelemiş olurum"

" yüzükleri unutmayın" dedi pelin tamam dedi kahvaltımızı yapıp odalarımızı dağıldık yorulmuş gibi değildim elimde yeni aldırdığım kitabı almış uzanmış yatakta kitabımı okuyordum " güzel karıcım kitap mı okuyor" öpücük yanağımda sonra dudağıma doğru sürüdü " düğüne kadar ne yapacaksın" dedim geri bastı " dayanırım merak etme " dedi güldüm dudağımın kenarına kondurdu elimden kitabı almayı çalıştı öpmeye başladığında elimi koydum " olmaz kitap okuyorum"

" iyi geceler o zaman" hemen küstü bunu ben demem lazımdı en son sıkıldım şu an kitabı koyup ona yanaştım " kız gibisin ben yapmam gerekirken sen yapıyorsun her şeyi ama" ses yoktu çok gıcık kaptım senden demir efendi gıdıklamayı kalkıştım nah demedi Allah Allah " öldün mü yoksa yaşıyordun allah korusun" dedim nefesini verdi bana döndü kollarını açıp sarılma mı istedi sarıldım sarılarak uyudum.

Tatlı Katil ( Kraliçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin