Pelin
Gözüme giren güneş ışınlarını yine maruz kaldım. Tekrar beni sinir ettin ya murat ağabey uyandırmak için inanamıyorum sana. Zorunlu kalktım heyecanlı değildim ablam hayatta mı hayatta ise ne yapıyordu diye düşünüyordum. Kesin benim gibi o da beni özlüyor hatta beni bulmayı çabalıyordu " abla beni bulmanı istiyorum birlikte yaşayalım " içimden geçirdim.
Dolaba yürüdüm elime parlak bir elbiseyle soket çorap alıp pijamamla değiş tokuş yaptım.
Telefonu elime alıp tweet paylaştım" yeni bir iş görüşmesine müzik fakültesine😉" paylaştım.
Enfes kokuyla mutfağa yürüdüm yine döktürmüş murat ağabey özel bir kahvaltı ha. Yanına koşup kocaman bir öpücük kondurdum silmedi izi kaldı yanağında.
Masayı geçmeden bir şeyler atıştırdım sonuçta geç kaldım derse- kapıdan hızlıca çıktım. Pencereden bakanı el sallayıp arabayla değilde otobüsle gittim bende halktan biriydim ama yabancı oluyordum tanıdık yerine bir ama daha yer değiştirdim böylece şarkı yazabilecektim fakülteye ulaşana kadar.
Pencereye yaslanıp defterimi açtım bir şeyler karaladım. Aklıma gelen bir kaç sözü geçirmiştim.
Mırıldanıyordum bir şeyler ;
Birisine tutuldum,
Onun o gözleri beni benden alıyor,
Kim bilir bu sevda nerede ,
Kime göre saf,
Kime göre bilmece,
Kara sevdalı bir gönül...
Parayı unuttum diye uzattım " şuradan bir kişilik " diye uzattım şoföre teşekkür etti ne kadar kibar bir ağabey.
Etrafı bakındım gelmiştim kampüsün önünde durdurdum otobüsü inerken iyi günler deyip indim. Koşarak sınıfa girdim henüz kimse gelmemişti. Çantamı kenara koyup uygun fon müziği seçip yazdığım bir kaç sözü uygun haline getirmeyi çalışıyordum.
" Birisini tutuldum,
Onun o gözleri beni -" şarkımı yarıda kesen bir bakışla ona baktım bana doğru yürüyordu kulaklığı çıkarıp kayıt odasından çıkıp çantamı alarak şarkıyı silip ondan uzağa yürüdüm. Bir daha karşıma çıkmazdı değil mi. Onu görünce onla geçirdiğim zamanı hatırlayıp ağlıyordum beni aldattı başka bir kızla. Bir karar vermiştim aşk yok diye.
Dersimiz müziğin anatomisi öyle bir ders duymamıştım gerçi.
Yanıma Gülcan koşarak geldi hoca gelmeden rahatladı hoca gelmeden sohbet ediyorduk. Kapıdan ses gelince hoca geldiğini sandım ama o geldi bana " güzel ünlü" lakabı takmıştı sakin oldum. Kendini bir bok sanan erkeklerden nefret ederim. Ablam yanımda olsaydı seni doğduğunda pişman ederdi.
Hocanın sesiyle yerini geçti dersi dinledim iki ders müzik konusunu teneffüs zili çaldığında içimden bir oh bıraktım.
İki kız bahçeye çıktık rahat temiz havayı içime çektim. Gökyüzüne baktım ablamı düşündüm beni bulabilecek mi diye ne yapıyor şu an nerede gibi şeylerle ablamı düşünüyordum.
Gülcan'a sorduğumda cevabı " bence seni bulmuş olması mümkün " bu olmuştu öylemi düşünüyorsun beni bulmaya çok yakın olduğunu.
Ders zili çaldı- okulun içinden uzun koridorlardan müzik sesine yani sahne salonun kapısından girip özür dileyip dans edenleri ve şarkı söyleyenleri bakındık. Hoca beni çağırdı sahneye çıktım doğaçlama yapacaktım çünkü dansım tam olmamıştı şarkımda yarım kalmıştı - müziği açıp dans ettim doğaçlama sunuyorum ama ben hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Katil ( Kraliçe )
Misterio / SuspensoAcı nedir çok iyi bilirim. Nasıl bir his olduğunu ama bana yaşatanları affetmem. Kalbimde bir an için sevgi kaldıysa onuda saklarım ihtiyaç olur diye ama gerisi hepsi nefret ölüm bir kan şeklindedir (Yazardan not : günler tarihler birbirine girdi...