Pastaya saldırıyorum catala gerek yok aslında resmen sevgilimle aramıza girdi. Hunharca yerken biri önümden tabağı alıyor. Benim sevgilimle arama sadece catal girebilir başkasını kaldıramam. Azad kendi pastasını yemiş benim pastama göz dikmiş.
"Azad ver pastamı yiyeceksen git mutfaktan al." diyorum çirkefce. Umursamazca çatalı batırıyor hemde benim pastama. Geri almaya calışıyorum ama vemiyor.
"Mutfaktan almaya eriniyorum bebeğim" diyor. Sen almaya eriniyorsun diye ben niye gidiyormuşum. Dayım konakta olmasa gösterirdim ben sana. Dayımdan dolayı bağıramıyorum yengemi alıştırdım. Artık ne kadar bağırırsam bağırayım aramıza girmiyor. Akşam oldu hala Sıraç yok. Sordum birazdan gelir dedi yine benden birşey saklıyorlarmış gibi geliyor. Mutfağa koşup kocaman bir dilim alıyorum tabağıma. Iceri girdiğimde Azad "Boşanda semerini ye "diyor. Bunuda elimden almasın diye uzağına oturuyorum. Mirza oğlunu kucağına almış güldürmeye çalışıyor. Ama güldürcem diye garip garip yüz hareketleri yapıyor. Hunharca gülüyorum keşke kameraya alsaydım. İzler izler gülerdim. Mirza bana ters ters bakıyor ama ne yapayım komik. Mirza ters ters baktıkca daha çok gülüyorum. Mirza'nın lakabını buldum Şebek. Oğlu olunca buda bir tuaf oldu. Bende oğlum olsun istiyordum. Sarışın kıvırcık saçlı ama oğlum olsa bile öyle olması imkansız. Azad esmer , gözleri koyu kahverengi ve saçları düz. Yani hayaller hayatlar.
Mirza " Nefes benimle uğraştığın sürece pastan tehlikeye giriyor" diyor. Buda pislik cıktı ne istiyorsunuz benim pastamdan. Cevap vermeden pastamı bitiriyorum. Yapar mı yapar bu şebek.
Dayım " Eflin'i istemeye gelecekler yarın?"diyor. Anlamadığım annesini öldürmüş şizofren deli bir kızı neden bu kadar talibi var.
Azad " Kim ?" diye soruyor. Hayır yani burada o kadar kişi var sen niye atlıyorsun. Bu adamın benim yanımda olması gerekmiyor mu?" Ama yok kuzenini koruması lazım.
Dayım "Emir Tuna " diyor. Hiç bir açıklama yapmadan . Demek ki herkez tanıyor ama ben tanımıyorum . Azad olumsuz anlamda kafasını sallıyor meraktan öleceğim söyleyin da iyi mi? kötü mü? Aman banane diyemiyorum ama soramıyorumda.
Dayım yine söze giriyor " Azad bu sefer karışma Eflin ne derse o!" Diyor. Bağırmıyor ama sert bir tonda. Kesip atıyor konuşmayı. Ecrin " Neden evlenek istiyor Eflinle? Adam para içinde yakışıklı karizmatik." Diye soruyor. Benim aklımdaki sorulardan bir tanesini.
Mirza "Ecrin dediklerine dikkat et. Yakışıklı karizmatik felan sana ne oluyor!" diyor. Ilk defa herkezin inçinde bağırdı Ecrin'e. Bakışları öyle kötü ki Ecrin'i az sonra boğacak gibi. Ama haklı ya herkezin içinde elin adamını övdü.
Azad "Eflin cok güzel masalda prenses gibi. Ama o adam prens felan değil. Baba sadece güzel olduğu için resmen kullanacak Eflin'i izin verme. " diyor. Eflin'e hep prenses diyor sonra ben kıskanıyor oluyorum bu sözler ne şimdi. Tamam neredeyse sarı diyeceğim kumral saçları babamdan aldığı mavi gözleri benim tam tersim olsada abartılacak kadar güzel değil. Kimi kandırıyorum ki çok güzel. Emir kimse şimdikten evlenmesini istemiyorum bana ne yaparsa yapsın. Azad'ın dediği gibi sevmediğin bir adamla bir ömür geçmez.
"Azad Eflin'e birşey demiyorsun. Ne karar verecekse kendi verecek. Ben konuşacam az sonra kararını. Ne derse o " diyor. Ama mantıklı düşünemez ki o. Ah dayı izin verme. Zengin ve yakışıklıysa kesin burnu havada bir tipdir. Yapma Dayı yapma Azad karış. Keşke bunları dışarıdan diyebilecekde cesaretim olsa ama söyleyemiyorum. Azad'ı normalde kardeşimden bile kıskanıyorum ama bu sefer balıklama atla izin verme be Adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim Ol ( Tamamlandı )
Romance"Ablacığım ne oldu?" "Yok birşey" "Söyle tatlım vallahi kimseye söylemek yok" "Abla biri senden birini öldürmeni isterse ama bu çok sevdiğin biriyse ne yapardın ?" " Eflin sen ne saçmalıyorsun?" "Öldürmezsen hep seninle uğraşsalar canını yaksalar." ...