Bölüm 30:"Şevket"

4.7K 222 3
                                    

Uzun bir bölüm oldu. Okuyucu sayısı artıkca yazasım artı. Ama yinede okuyucular çok az değil mi? Hadi canlarım inşAllah beğenirsiniz ve pamuk eller votelere.

Dün akşam Eflin hanım yaptı yapacağını. Kabul etti... Mutfakta ki hali geliyor aklıma mutfağı yıktı bir kahve yapacağım diye. Hele o tuzlu kahve aklıma bile getirmek istemiyorum. Beni şaşırtan kahvenin telvesini bile içti Emir. Dün akşam dayım gitmelerine izin vermedi konakta kaldılar. Emir'in gözleri gibi o yeşillikte bir göz daha yok galiba. Varsada ben görmedim diyelim. Ve o gözler kardeşimin üzerinden bir dakika bile ayrılmadı. Eflin sanki boğacak gibi bakıyorken Emir'in sırıtışı komik duruyordu. Emir'in gözlerinde beğeni ve merak vardı. Ama Azad'ıma bakışlarını beğenmedim. Azad Eflin'e sarıldığındaki bakışını. Onlar abi kardeş gibi bilmediğinden o bakışları. Tabii yoksa istemeye geldiği kız başka bir erkeğe sarılıyor gülüyor haklı. Eflin tek Azad'ın yanındayken gülüyor. Diğer zamanlarda dudakları düz çizgi. Birde bana tebessüm etmişti o kadar.

Yataktan kalkıyorum saat altı olmuş. Azad beyaz gömlek kombinasyonunu devam. Yazları bu adam beyaz gömlekten başka birşey giymiyor desem yeridir. Ben gözümü acmaya calışırken Azad üzerini giyindi bile.

"Azad yarım saat daha uyusam ne olur? Hem kahvaltı hazır değildir"diyorum. Gerçeği söylemek gerekirse öyleye kadar uyuyasım var.

"Olmaz güzelim misafirler var. Hadi dün erken yattın zaten kalk uykucu " diyor. Misafirler gelince aklıma kalkıyorum. Bu günlerin acısını Ankara gidince çıkaracam öylenlere kadar uyuyacam vallahi.

"Sence Emir neden evlenmek istiyor?" Diye soruyorum. Sevdim sayılır Emir'i. Ne bileyim hakkında duyduklarım doğru değilse iyi biri gibi duruyor.

"Bilmiyorum güzel diyeğim Sıraç gibi ama yok ya Emir'in daha güzellerle birlikte gördüm. Hiç biriyle evlenmek değildi amacı eylenmekti. Ama Eflin'e karşı daha tuaf ."diyor. Emir'i daha güzellerle gördüm derken. Bu adam onla bunla gönül eylendire biri mi? Kızım teyzen ne yapıyor yine bize. Evlenme desem dinler mi ki beni?

"Engelleyemez misin bu evliliği?"diyorum. Azad istese herşeyi yapar tabii babası önüne geçmezse.

"Babam dün yine konuştu benimle. 'Karışma' dedi sert bir şekilde. Belki sen konuşursan dinler " diyor. Hayır ben konuşamam onunla.

"Ben konuşamam Azad yani yapamam hadi inelim kahvaltıya misafirlerde var zaten bekletmeyelim"diyorum alal acele. Banyoyo girip kapıyı kapatıyorum. Ne demek sen konuşursan dinler! Olmaz ben konuşamam ki.

"Kaç bakalım "diyor. Kaçmak değilde ne zaman Eflin'le konuşsam kendimi kötü hissediyorum. Annemi benden aldığı halde yine bir tarafım konuş diyor. Her koyun kendi bacağından asılır demek kalıyor bana. Onu zorla evlendirmiyorlar kendisi istiyor hem. Beni zorla evlendirmelerine rağmen ben Azad'ı sevdiysem oda sever. Ama Azad katil değil...

Banyodan cıktığımda Azad odada yok. Üzerimi değiştirip bende iniyorum aşağı. Azad'ı arıyor gözlerim Emir'le konuşuyor. Herkeze 'günaydın' dedikten sonra yanlarına doğru gidiyorum.

Emir "Eflin'den uzak duracaksın."diyor. Bunun tam tersi olması gerekmiyor muydu? Azad'ın demesi lazımken onun demesi tuafıma gidiyor.

Azad "Sen mi karar vereceksin buna! Eflin'le ne kadar yakın olacağımı sana soracak değilim!"diyor. Emre'de Azad'da çok sinirli. Kavga cıkmasından korkuyorum öyle bir bakışları var ki birbirlerine. Keşke dayım bu işe dur dese ama yok dayım ele başı. Emre anlatılanlar gibi biriyse Dayım neden bu evliliği istiyor ?

"Azad Eflin'i kardeşi gibi görüyor. Gereksiz yere kıskanıyorsun "diyorum. Azad bana kaşlarını kaldırıyor. Emir'le konuşmamı istemiyor galiba.

Nefesim Ol ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin