Bölüm 25:"Dönüş"

5.4K 254 2
                                    

Multide Nefes Mardinli .

Azad yastığımı çekip uyandırıyor beni. Cırlıyorum ilk başta sonra yastığı kafasına geçiriyorum. Kızıma duva et sen yoksa sana yapacağımı biliyorum. Birlikte kahvaltı hazırlamaya başlıyoruz. Ben omlet yapmaya başlıyorum. Azad "Ben yapıyım mı bugün önemli işlerim var midemin bozulması istemiyorum. " öyle ciddi söylüyor ki. Yok be benim omletim güzel olur." Pislik. Bir kere ben daha güzel omlet yapıyorum. " pis pis sırıtıyor. Yine atışa atışa kahvaltı yapıyoruz. Bu bizi daha çok seviyorum kavgalı gürültülü. Bebekten dolayı Azad eskiye nazaran biraz daha nazik. Bazen hayvan Azad'ı özlüyorum.

"Nefes eve temizlik yemek için yardımcı gelecek haberin olsun."

"Gerek yok Azad ben yapıyorum. Hem evde bir yabancı olcak olmaz."

"Senin yapmaman için geliyor zaten. Istemiyorum olmaz dersen bebek doğana kadar Mardine Annemlerin yanına döneceğiz terçih senin. " konak çok kalabalık Rezan'larda orada kalıyor olmaz. Of Azad ya sanki yardımcı istedim. Kızı için yapmayacağı şey yok bu adamın. Sinir olmaya başladım hem daha dört'ünçü aydayız sekizinci ayda bu adam benim hareket etmemi felan yasaklar heralde.

"Tamam gelsin yardımcı."

"Hiç surat asma meleğim. Kızımız için dayan sadece beş ay. "

Kızımız için itiraz edemiyorum zaten. Mardini Azad özlüyor her fırsatta gitmek istemesinin başka acıklaması yok. Beş ay çok uzun Azad icin giderim evet ama Azad buraya gelmek zorunda kalacak şirketten dolayı. Ben orada onsuz kalacam bu sefer. Saten evde sıkılıyordum belki iyi biridir. Yanlız kalmamış olurum. Içimde ki polyana'yı uyandırmaya çalışıyorum. Kızım gel artık gel. Sakın gel derken yanlış anlayıp erken felan gelme Ada. Zaman hızlı geçsin sen erken gelme kızım.

"Adı ada olacak dimi Azad?"

"Sende istersen Adayı evet"

"Eski sevgili ne bileyim plotonik aşkının felan adı değilse sevdim Ada'yı" kaşımı kaldırıp bakıyorum.

Gülüyor "Benim çocukluk aşkımda plotoniğimde sensin meleğim."öyle olduğunu biliyorum ama emin olmam lazım. Sonradan çıkmasın ortaya Rezan'ın durumunda olmak istemem önceden önlemimi almalıyım.

Azad işe gittikten on dakika sonra yardımcı bayan geliyor. ilk izlenimi iyi ama ne olursa olsun artık mutfağımda salonumda bir yabancı var. Bana hiç birşey yaptırmıyor Azad bey öyle demiş. Orta yaşlarda kısa boylu buğday tenli biri. Allah'tan genç değil ya sarışın uzun boylu biri değil. Kısançlıktan ölürdüm heralde gelir gelmez Azad'ı arayıp kararımı değiştirdim hadi Mardine gidelim derdim. Dışarıda çiçekler açtı bahar geldiğini haber verdi. Bahceye çıkıyorum bu havada evde oturamam. Hatimim bitti hazır zamanım varken Yasin suresini ezberliyecem. Ilk sayfadayım ezber yapmaya yapmaya paslanmışım. Saatlerce anca yarım sayfasını ezberleye bildim. Öyle yemeğine çağırıyor. Tek başıma yemeyi sevmediğim için normalde arada açıktıkca birşeyler atıştırırdım. Şimdi kadın dikildi başıma yememi bekliyor Azad bey öyle demiş. En son ikna ediyorum oda oturuyor sofraya birlikte yiyoruz. Öyle yemeklerini sevmem birde yanımda Azad olmayınca hiç çekilmiyor. Sabah yiyorum akşam yiyorum ne gerek var öylene.

Yemekten sonra yine bahceye çıkıyorum. Bahce çok güzel hamakta var. Hep hava böyle sıcak olsun vakit çabucak geçiyor. Azad geliyor dört'e doğru. Hamakta ne güzel rahat rahat yatarken rahatsız ediyor beni inmek zorunda kalıyorum. Hatice abla Azad gelince gidiyor. Tavır yapıyorum beni Mardin'e gitmekle tehtit ediyor. Benim Samsuna gidesim var Babamla Annemi ziyarete gitmem lazım. Her cuma onlar için Yasin okuyorum. Ama yanlarına gidip okumak istiyorum. Hem Annem beyaz gülleri çok sever mezarına dikmek istiyorum. Esin abla ben dikeyim dedi ama ben kendi ellerimle dikmek istiyorum. Esin abla biz evlendikten sonra hiç gelmedi işlerinden dolayı oda gekmek istiyor. Bende sen canını sıkma biz geliriz bebek doğsun dedim. Hem Annemin yanına torunuyla birlikte gideriz. Hatice abla sofrayı kurmuş oturuyoruz yemeklerde hazır. Ben kötü alışcam böyle hiç iş yapmıyorum. Ama yok ya ben yemek yapmayı özlerim. Telefonum titriyor bakmıyorum önemli olsaydı arardı kimse. Yemeği yedikten sonra Azad bahceye cıkıyor bende kahve yapıyorum. Ben içemiyorum zaten fazla sevmiyorum. Acı acı nasıl içiyorlar anlamıyorum şekerli desek oda tuaf ya. En iyisi sıçak çikolata evde yapınca daha güzel oluyor. Telefonum yine titriyor bu sefer bakıyorum.

Nefesim Ol ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin