Merhaba arkadaşlar multide Azad var. Düşünceli düşünceli... Yorumlarınızı merak ediyorum. Pamuk eller votelere.
Sabah yine namazdan sonra dama cıkıyorum. Dam kelimesinede alıştım ben çatı dediğimde hala alışamadın dermişcesine bakıyorlar. Azadın dalmış gibi bir hali var. Düşünceli bir şekilde karşıya boş boş bakıyor. Arkasından sessizce gidip korkutuyorum. İlk başta sinirlenir gibi oluyor ama sonra gülümsüyor.
"Özür dilerim Azad. Senin elinde olmamasına rağmen senin üzerine geldim, kırılmadın bana dimi. "
"Kırılmadım. Yaşadıkların sana fazla geldiğinin farkındayım."
"Hala kabullenemiyorum Azad "
"Sıraçla konuştum dün akşam, seni Samsuna ben götürcem"
"Farketmez ama ben seninle anlaşamıyorum. İlla tartışırız . En iyisi Sıraçla gitmek"
" Birlikte gidiyoruz o zaman "
"Ya azad ben böyle mi dedim. İşine nasıl gelirse öyle anlıyorsun"
"Tamam anlaştık "
Cevap veremeden uzaklaştı. Benden ne istiyor bu adam ya! Belki ben sıraçla gitmek istiyorum. Ama bu kızı dinleyen yok ki!
Kahvaltıyı hazırlamaya yardım ediyorum. Fatma Ablayada yazık bütün konağın yükü onun omuzlarında. Yemeği temizliği ben olsam altından kalkamam. Ben bu kadar insana yemek bile yatiştiremem. Azad Dayıma hemen söylüyor Samsuna götürcem diye. Dayım olumlu karşılıyor hem alışın birbirinize diyor. Dayımı artık sevmiyorum. Konuşmayacamda coçuk gibiyim biliyorum ama bana yaptığı hafife alıncak şey değil . Babam Annem olsaydı bunlara izin vermezdi. Elimde değil içimde dayıma karşı kötü duygular besliyorum. Küçük bir çantanın içine bana iki üç gün yetecek kadar dolduruyorum. Sıraça ters ters bakıyorum. Ben senden isteyiyim sen başkasına anlat. Huzurlu huzurlu gitmek varken Azadla gitmek. Ama belki bügün yine o suskun günündedir. Bazende Azadın konuşmasını istiyorum. Kahvaltıdan sonra. Dayımla bir ara göz göze geliyoruz. Hemen yüzümü ceviriyorum artık benim bir dayım yok! Yengemede dargınım beni korumadığı için sözde Annemin emanetiyim onlara ama yok anca sözde. Sıraçla görüşürken kulağına "Seninle görüşceğiz " diyorum. Oda bana "herşeyin bir açıklaması var" diyor. Ne yaparsa yapsın Sıraça kıyamıyorum. Omzuna yumruk atıp görüşürüz dedikten sonra araça biniyorum. Beş on dakika sonra uykum geliyor. Gece uyuyamadım duyduklarımdan dolayı ...
_Azadın ağzından_
Yanımda tatlı tatlı uyuyor güzellik. Kuzenime aşığım ben hemde 11 yaşından beri ve galiba ona kavuşmama az kaldı. Babam işleri kolaylaştırdı. Babama duvalar ediyorum şu anda. Nefesim yanımda ve mutluluktan ölebilirim. Yirmi dört yaşındayım hayatıma kimse girmedi. Kalbim ona aitken başkasının duygularıyla oynayamazdım. Hep Nefesin hayalini kurdum sonunda nefesim oluyordu. Babamın ağzından bir laf cıktımı kimse onu değiştiremez. Nefes uyanıyor ve boş boş etrafa bakıyor.
"Nerdeyiz"
"Yeni mardinden çıktık"
" Samsuna neden gitmek istedin bu kadar alal acele"
"Annemi özledim "
"Kardeşine gideceğiz mi"
"Bilmiyorum "
"Teyzem görmeni affetmeni isterdi"
"Katilini mi! "
"Eflini nasıl sevdiğini biliyorsun. Nefes sadece ziyaretine gidelim"
"Sen git o kadar istiyorsan."
"Tamam Nefes nasıl istersen "
Nefesim demek istiyorum. Yine kaşlarını çattı. Sinirlenince ayrı bir tatlı oluyor. Yine gözlerini kapatıp yaslanıyor geriye. Olsun yanımda olsunda hep uyusun. Hem uyurken daha iyi anlaşıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim Ol ( Tamamlandı )
Storie d'amore"Ablacığım ne oldu?" "Yok birşey" "Söyle tatlım vallahi kimseye söylemek yok" "Abla biri senden birini öldürmeni isterse ama bu çok sevdiğin biriyse ne yapardın ?" " Eflin sen ne saçmalıyorsun?" "Öldürmezsen hep seninle uğraşsalar canını yaksalar." ...