Darjah 5, aku teruk, teruk. Macam macam yang aku buat. Stress. Pening. Waktu itu aku geledah phone kak shai. Dungu. Aku terlihat satu video. Lelaki dan perempuan. Tanpa pakaian. Waktu tu aku tak rasa apa apa. Memang aku tak rasa apa apa.
Dapat aku tonton kat video itu lelaki itu mendekati perempuan itu. Lalu diciumnya dileher. Aku dengar bunyi dengusan. Ahhh ahhh. Tapi aku tak rasa apa apa. Ya aku nampak segalanya. Aku nampak kemaluan lelaki itu. Aku nampak permpuan itu. Aku nampak semuanya. Tanpa bertutup walau seutas benang. Kemudian aku tutup semula telifon tu. Lagak macam tak ada apa apa berlaku.
Tak cukup dengan tu, lepas beberapa hari aku berjumpa dengan kak shai, aku tanya dia pasal video tu.
"Video apa yang ada kat video kak shai tu?"
"Video apa?"
"Alah video yang tak pakai baju tu"
Kemudian kak shai tutup mulut aku. Sekali lagi dia tanya aku. Dan akhirnya dia cakap yang itulah video porno yang dia simpan. Ya porno.Tak cukup dengan itu, waktu itu cuti, cuti akhir tahun. Dua sepupu aku, wawa dan faiz. Kedua duanya lagi muda jika hendak dibandingkan dengan aku. Dan waktu tu ada kak shai sekali. Dia tayangkan di skrin kecilnya, sekali lagi, video itu. Aku ingat lagi apa yang berlaku,
Vidoe tu menunjukkan sungai. Permpuan dan lelaki di tepi sungai, berduaan. Berpelukan. Kemudian perempuan tu mengusap seluar lelaki tu. Zip dibukak. Di masukkannya konek lelaki tu kedalam mulutnya. Waktu ni aku tak rasa apa. Tapi aku tahu, lelaki tu ada apa yang aku ada. Konek. Entah, kenapa aku rasa macam seronok tonton video tu. Kami berempat semua layan video itu. Terus memperlihat satu persatu selepas perempuan tu memghisap konek lelaki itu. Bajunya dibuka. Dapat nampak dada tegap lelaki tu. Lelaki tu kini dah tak ada pakaian. Perempuan tu pun membuka baju dan seluarnya. Dapat aku nampak kemaluan perempuan yang aku tak tahu apa namanya. Pantat? Ye kot. Kemudian mereka berpelukan. Di jilat lelaki tu bahagian leher perempuan itu. Mengerang. Ahhh ahhh. Akhirnya laju, dalam keadaan menonggeng, lelaki tu memasukkan koneknya ke dalam bontot perempuan tu. Laju kedepan dan kebelakang. Aku masih lagi dalam keadaan yang seronok mungkin? Entah. Selepas berapa ketika. Lelaki itu duduk. Diusap koneknya. Laju. Kemudian memancut. Jauh, cairan putih yang kemudian dihisap oleh permpuan tu. Aku tak tahu apakah cairan itu. Tapi muka lelaki tu nikmat. Nikmat sangat. Waktu ni aku rasa lain. Aku rasa ada bende mengeras di dalam seluar. Konek aku. Ia mengeras. Rasa geli tapi rasa entah.Manusia dilahirkan dengan persoalan. Banyak persoalan dan perasaan ingin tahu. Waktu ni aku nak tahu sendiri macam mana keadaan pantat.
YOU ARE READING
GELAP [Completed]
RomanceEntah. Gelap? Orang selalu kata yang hidup ni mudah. Tapi tidak sama sekali. Akan aku ceritakan kisah gelap sebuah kehidupan. Jadi berhenti memandang serong pada seseorang tanpa kau tahu asal cerita dia, tanpa kau tahu kisah sebenar hidup dia. Diing...