13/17

1K 15 1
                                    

Nampaknya sangkaan aku meleset sama sekali. Siapa kata aku kat asrama ni boleh berubah. Still sama. Aku tetap bergelumang dengan dosa. Tapi nak tahu apa peliknya? Aku tak berubah. Kelakar sangat kelakar.

Malam yang indah, gelap. Cantik tiada bintang. Gelap gelita hanya bermandikan cahaya bulan yang terang. Tiba tiba datang satu sosok tubuh yang sangat aku kenali. Oh kawan aku. Tak banyak yang aku fikir. Dia just nak melepak dengan aku. Kami merupakan orang terakhir yang tidur. Melepak lama, dan kesimpulannya dia tidur dengan aku.

Siapa sangka, malam malam tangan bergerak. Seluar berbonjol. Kasih bertamu. Nafsu berkuasa. Tanpa aku sedari, tangan dia memasuki seluar aku, aku buat buat tak sedar. Nak melihat apakah akan berlaku seterusnya. Dia seluk lagi dalam. Sehingga tepat mengenai batang aku. Aku mengantuk dan aku ingin sambung tidur. Malangnya dia meganggu aku. Aku dapat rasa nafas yang sangat dekat dengan aku. Pada masa yang sama, tangan laju mengocok batang aku pada waktu itu.

Tak apa yang berlaku. Aku tertidur. Malam yang tak cukup merangsang nampaknya. Aku bangun lagi itu dengan keadaan tangan dia di dalam seluar aku. Aku keluarkan perlahan lahan. Haha jahilnya aku. Jahilnya dia. Tak serupa manusia langsung.

Sayangnya diri. Tetap tak berubah sehinggalah larut satu tahun macam tu sahaja. Habis setahun aku buatkan perkara yang merepek. Kononnya umpama helang yang terbang bebas, tinggal terbang mencari mangsanya hinggakan lupa darat kemana. Rugi. Tapi itulah aku, tetap sama. Tak berubah.

GELAP [Completed]Where stories live. Discover now