17/17

576 15 0
                                    

Pernah mimpi dihempap tak? Aku pernah. Dan ini bukannya cerita hantu. Masa tu malam, aku dalam keadaan mamai mamai, aku penat dan aku ngantuk sangat. Tiba tiba tanpa aku sedar, ada seseorang sedang duduk atas kaki aku dan meraba raba aku. Tapi aku ngantuk sangat, aku tak larat. Aku hanya biarkan ianya sebagai mimpi, tapi rupanya bukan. Dia bukak seluar aku dan mengolom konek aku. Laju. Dan aku dapat rasa yang aku terpancut dalam mulutnya. Ya sebab aku tak dapat kawal. Kemudian dia bangun dan peluk aku pulak. Aku tak layan, dan aku sambung tidur. Aku anggap malam tadi tak berlaku apa. Yang pasti aku tak tahu dia siapa. Dia adalah lelaki misteri yang telah me'rogol' aku tanpa aku sedar.

Kali ni aku nekad nak berubah. Aku perlu berubah. Tapi mula mula aku akan perlu hapuskan semua yang merosakkan aku. Aku akan start dengan Zaidi. Aku tak ada pilihan lain. Kalau tidak aku akan terus jadi macam ni. Aku takkan berubah.

Glasial asid sulfurik pekat aku sedut kedalam picagari aku. Perlahan lahan supaya pembantu makmal dan cikgu tak perasan apa yang aku buat. Kemudian kelas kimia berlangsung seperti biasa. Malam tu aku mengorak langkah. Esok ialah hari balik bermalam dan aku pasti asid ni akan lambat bertindak dan kalau dia matipun doktor akan lambat tahu. Dan pada masa tu aku sempat untuk hapuskan yang lain. Aku datang ke katil Zaidi dan aku ambil picagari yang berisi asid tadi dan aku cucuk ketangan dia. Waktu tu aku dah tutup mulut dan ikat dia supaya ahli dorm dia tak perasan apa yang berlaku. Haziq terbangun dan tak mampu nak buat apa. Aku dah ikat dia. Dan kini asid tu mengalir dalam darah dia. Dan dia akan mati perlahan lahan. Hahaha. Esok dia akan sakit dan dia tak tahu apa yang berlaku. Sekarang tinggal Sabri, Suliman, Daniel, dan Hairi. Aku tak rasa aku perlu hapuskan Fahmi. Naik cuti tu kami digemparkan dengan kematian Zaidi. Organ dalamannya semua rosak. Dan ada salur darahnya yang pecah. Ya aku suka.

Sabri. Aku perlu hapuskan dia dengan cara paling licik sebab dia adalah orang yang sangat menyusahkan. Aku ambil kalsium klorida kontang dalam kuantiti yang banyak dari makmal lagi kalini. Tapi kalini aku tak ambil dari kelas tapi aku ceroboh makmal kimia dengan cara aku tak mengunci satu tingkap waktu kelas tadi. Malam tu aku tekup muka sabri dan aku buatkan dia menelan kesemua sekali hablur kalsium klorida kontang tu. Asid dalam perut dia akan kering dan lama lama seluruh badan dia akan ketandusan air. Hahahhahaha. Aku suka. Aku suka.

Satu demi satu dah mati. Tinggal beberapa lagi. Tak perlu risau. Kalau susah sangat, aku akan bunuh je semua terus. Satu sekolah.

GELAP [Completed]Where stories live. Discover now