"Adakah ini pengakhiran hidup aku? Kenapa aku tak mati? Kenapa? Kenapa banyak darah ni? Abah! Mak! Angah! Uda! Abang! Kenapa semua taknak jawab!!!!! Babi kau lori. Kau pembunuh!!!!" Dan seketika lepas tu semuanya gelap. Gelap gelita.
"Selamat pagi encik" nurse haritu lagi
"Kau lagi? Kau siapa? Tidak!!!!!" Aku menjerit dan kalini aku terbangun sendiri dari tidur aku. Tak guna punya mimpi. Sekali lagi? Aku ingatkan tahun baru ni takkan ada lagi mimpi tu. Tapi sangkaan aku melalut sama sekali.Mungkin tahun ni aku nak bebaskan diri aku dari gejala gejala sosial yang membawa kepada isu gay. Haha. Mungkin. SPM makin dekat bro. Tapi adalah seorang mamat ni merosakkan angan-angan aku. Aku kenal dia kat twitter. Nama dia Fadz. Umur dia 27 (actually aku ingatkan 21). Senang cerita dia jadi abang angkat aku. Dia baiklah not bad. Adalah cakap lucah lucah kat chat tapi tak pernah meet. Biasanya chat sekadar dia kata nak peluk and nak goodnight kiss, so layankan jelah.
Satu harini dia ajak nak jumpa. Mula mula aku kata taknak, tapi lastly dia kata ok. Then kitorang jumpa, waktu tu malam. Sumpah aku cakap, aku dah takut gila dalam kereta tu. Memang dah gigil (sebab sejuk kot). Dia kata nak ajak makan. So aku kata tak kesah kat mana mana. Tiba tiba dia bawak aki jauh jugaklah. Dalam perjalanan tu setiap kali ada traficc light dia akan pegang tangan aku. Dan obviously aku rasa terkejut mulanya tapi lama lama aku rasa ok. Rasa dihargai. Rasa disayangi. Tiba tiba dia grab konek aku tengah red light. Ali terkejut. Nak keluar waktu tu aku kat bandar mana ntah. So layankan je. Aku biarkan dia main konek aku sampailah aku stim. Tengah dia drive drive ada aatu selekoh ni and ada satu lorong gelap. Dia masuk dan aku tak sangkakan apa apa pun tiba tiba dia off enjin dan dia pusing menghadap aku. Dia peluk aku dan kini aku share kerusi ngan dia. Dia turunkan bahagian kerusi aku buatkan kerusi aku jadi seperti katil, mendatar.
Tanpa membuang masa dia terus menjilat jilat bahagian leher aku. Aku tak tahu kenapa tapi memang aku rasa dia ni nafsu anjing kot. Habis semua aku dijilat. Dia jilat telingalah leherlah. Puting aku digigit gigit. Dan kemudian dia mengorak langkah ke seluar aku. Seluar aku di buka dan mengeluarkan konek aku. Dia dengan pantas membuka jeans yang dipakainya dan membuatkan dia tidak berseluar. Dia menjilat jilat bahagian konek aku sehingga tak lama lepastu aku pancut. Pancut dalam mulut dia. Disebabkan itu dia nak pancut dalam mulut aku pulak. Aku waktu tu tak ada pilihan lain dah, memang nak kena layanlah dia ni.
Aku memasukkan konek dia ke dalam mulut aku. Jujur aku cakap konek dia tak memuaskan. Dia kata nak jolok aku tapi seboleh bolehnya aku tolak sebab takut sakit. Kemudian waktu aku tengah mengolom konek dia. Dia tekan tekan kepala aku. Jujur aku cakap rasa nak tersedak. Sehinggalah dia pancutkan air mani dia dalam mulut aku. Yaaa menjijikkan.
"Adik dah lama tak pancut eh? Pekat je mani tadi. Abis melekat kat tekak abng" Fadz cakap kat aku. Aku rasa aku baru melancap pagi tadi. Mananya aku dah lama tak pancut.
"Hehe. Entah" jawab aku membohong.
Lepastu aku dan Fadz keduanya melepak kat mamak hilangkan rasa loya kat tekak. Euww. Waktu balik tu aku nak cakap bye tapi rupanya tak berakhir macam tu je. Dia nak lagi, kalini dia nak aku kolom lagi. "Ahhh shit" getus hati aku. Tapi nak buat macam mana, dah tumpang kereta orang. Haih.
YOU ARE READING
GELAP [Completed]
RomanceEntah. Gelap? Orang selalu kata yang hidup ni mudah. Tapi tidak sama sekali. Akan aku ceritakan kisah gelap sebuah kehidupan. Jadi berhenti memandang serong pada seseorang tanpa kau tahu asal cerita dia, tanpa kau tahu kisah sebenar hidup dia. Diing...