Makin lama makin banyak kali aku dan Fahmi tidur bersama. Tiba tiba satu malam tu, aku tak ingat sangat apa yang berlaku. Aku dalam keadaan mamai macam bermimpi yang Fahmi sedang memegang konek aku. Sambil kami bercium. Macam mana semua ni bermula? Aku tak dapat ingat walau sedikit pun. Tapi malam tu macam biasa aku layankan sahaja nafsu durjana aku. Dia memegang dan memggosok konek aku. Aku pula mencium rakus dia. Dalam pada masa yang sama dia mencium aku juga. Nampaknya dia selangkah kedepan. Dia menujahkan lidahnya kedalam mulut aku. Mula mula aku menolak. Aku hanya mengetal bibir kecilnya. Dia hanya mengerang kecil dengan tindakan aku. Nafas kami bertemu. Bergabung dengan nafsu berkecamuk bagai kumpulan sexs yang teramat.
Lagi sekali dia cuba nak menujah lidah dia dalan mulut aku. Kali ni aku terima lidah dia. Lidah kami bertemu dan menjilat jilat. Kedengaran geli tapi ia amat memuaskan waktu tu. Aku menggabungkan air liur aku dengan dia. Tak tahu kenapa tapi waktu tu aku langsung tak rasa geli. Kami menggabungkan air liur kononnya bagaikan sperma beegabung dengan ovum. Bergerak laju. Selaju roket. Macam tulah apa yang dia rasa. Mungkin. Aku melepaskan mulut dia dari aku. Kali ni aku menggerakkan badan aku dan aku memeluk kepala dia ke dada aku yang sangat padat dan taf. Ia benar. Hahaa.
Disebabkan malam pertama tu, aku dan Fahmi dah makin biasa bersama. Kitorang masih rapat dan macam tak ada apa apa berlaku. Umpama siang bidadari malam syaitan. Malam yang lain pula perkara sama berlaku cuma makin lama makin advance. Malam seterusnya dia peluk aku di bahagian dada dalam keadaan aku tak berbaju. Kemudian dia mejilat jilat bahagian dada aku dan kebawah. Sehinggalah sampai ke bahagian seluar aku yang membonjol. Dia mengusap usap menggunakan mulutnya. Perlahan lahan sehinggalah aku rasa geram dan aku keluarkan konek aku ke dalam mulutnya. Untuk kepuasan aku, aku tolak kepala dia supaya konek aku masuk hingga ke kerongkong dia. Dan dia layankan sahaja. Kemudian kami sambung balik cium dan mencium.
Malam berlalu malam. Nafsu kami dimamah malan yang sunyi. Semua menyelubungi diri. Makin lama makin banyak benda baru yang aku nak cuba. Sampai satu masa ni, Fahmi bagi aku green light. Aku tak tahu kenapa tapi satu haritu Fahmi berbaring membelakangkan aku. Dia tarik konek aku merapati punggungnya dalam keadaan masih beseluar. Aku memggosok gosok bahagian konek aku ke bahagian punggung Fahmi sambil mencium cium lehernya. Sampai satu masa aku membuka seluar Fahmi sebab aku dah tak tahan. Geram. Bahagian punggungnya aku nak jolok. Santapan malam yang indah. Aku bengkokkan kaki Fahmi supaya dia seperti keadaan menonggeng untuk memudahkan aku masukkan konek aku ke dalam lubangnya. Ketat. Aku cuba memasukkan jari aku dulu yang telah disaluti air liur aku. Masuk tapi ketat. Kemudian aku cuba dengan meletakkan banyak air liur di bahagian konek aku dan cuba menjolok perlahan dan Fahmi mengerang kecil.
"Aaaahh. Sakit" Fahmi cakap kat aku dalam keadaan mendayu sekaligus membuat aku punya nafsu makin membuak.
"Sakit sikit je. Jap lagi tak sakit." Aku cakap sambil meneruskan tujahan kedalam lubang punggungnya yang masih ketat itu.
Dalam perjalanan aku nak masukkan tiba tiba, crottttttttttt aku terpancut didalam lubang Fahmi dan aku merasa puas. Ahhh. Sambil tujahan aki sakin laju. Dan konek aku keluar sendiri dari punggungnya. Di sebabkan saiz koneknya yang jauh lebih kecil berbanding aku, aku pasti koneknya belum pernah memancutkan air mani. Jadi takpelah aku memperkenalkan dia dengan air mani aku. Kemudian kami tidur macam biasa dan aku pasti disebabkan telah sekali dia meloloskan punggungnya, dia pasti sangap bila bila je. Jadi disebabkan itu, kadang kadang bila dia sangap, dia akan tidur lagi dengan aku dan benda sama berlaku.
YOU ARE READING
GELAP [Completed]
RomanceEntah. Gelap? Orang selalu kata yang hidup ni mudah. Tapi tidak sama sekali. Akan aku ceritakan kisah gelap sebuah kehidupan. Jadi berhenti memandang serong pada seseorang tanpa kau tahu asal cerita dia, tanpa kau tahu kisah sebenar hidup dia. Diing...