14/17

964 16 4
                                    

Disebabkan kedatangan ahli sekolah baru, kami terpaksa merombak dorm sekali lagi. Kalini satu aras satu rumah. Sekali lagi, mungkin tuah aku, aku tak bertukar dorm. Sedangkan ahli batch aku yg lain semua bertukar dorm. Tetap topaz 1 aku hanya perlu tunggu kedatangan ahli dorm yang lain je.

Ada seorang ahli dorm aku ni memang boleh tahan kacaklalh. Nama dia Azmi. Dia baik dan kaya. Selalu bagi makanan kat dorm. Yang paling special dia ni, dia suka tidur pakai boxer. Dan aku suka dia. Haha. Ada satu malam tu, dia angkat kaki dia sebelah, menampakkan kaki dia yang putih melepak. Pada masa yang sama dia tengah tidur. Waktu tu tak ada orang kat dorm. Cuba teka apa jadi?

Aku pun tunduk, sebab boleh nampak telur dia. Putih dan tak berbulu sangat. Dan aku boleh nampak kepala takok dia. Senang cerita dia ada konek yang panjang. Waktu tu aku memang rasa curious gila nak tengok. Tapi aku tahan tahan dan tahan. Gila nak buat hal. Dahlah dia ahli dorm yang paling rapat ngn aku. Sebelum aku rapat ngn Capt, aku rapat ngn Azmi dulu. Cuma adalah beberapa penghalang.

Ada sekali, masa tu aku tengah tidur, ada dua orang form 1 kat dorm aku. Mereka ingat aku tak sedar tapi sampai sekarang aku ingat. Sulaiman dan Daniel. Dua dua masa tu bukak seluar aku dan meraba aku. Mula mula aku buat buat gerak. Lepastu diorang cuak. Tapi lepastu diorang sambung lagi sekali. Sampailah aku stim. Nampaknya ia memang jadi. Diorang cakap konek aku besar gila. Then I wonder how theirs? Haha. Aku biarkan je diorang melayan macam selalu. Tapi nasib aku tak terpancut. Dan nasib diorang tak kolom. Rasanyalah. Esoknya seperti biasa diorang buat macam tak ada apa apa berlaku, jadi aku pun buat biasa jelah. Kononnya tak tahu apa apa. Yelah susunan katil aku memang hujung sekali dan terperosok so kalau buat projek diorang memang tak perasan. Memang adalah banyak kali juga diorang buat kat aku. Memang aku biarkan. Ada sekali tu aku memang tak sedar langsung. Sebab ngntuk sangat. Esoknya tahu tahu saja aku dah basah. Hahah.

Tak cukup dengan waktu aku tidur, ada satu harini aku serang Sulaiman.
"Aku tahu apa kau buat kat aku" aku cakap kat dia
"Apa? Tak buat apa apalah" Sulaiman cakap kat aku.
"Kau lancap aku kan?"
Dia senyap terkedu. Lama kelamaan akhirnya dia mengaku juga. Akhirnya dia terperangkap. Lepastu waktu tu aku baru lepas mandi. Sulaiman ada kat sebelah katil aku di tepi tingkap. Lepastu aku datang kat tepi tingkap. Yelah tingkap katil aku, so what? Aku perasan dia perhatikan bonjolan tuala aku.
"Kau tengok apa tu?" Aku tanya pada Sulaiman sekali gus perangkap dia.
"Mana ada apa. Tak tengok apa punlah" dia berpaling.
"Nah seluk jelah bawah tuala aku nihah"
Tak sangka umpan aku menjadi. Dia seluk betul betul dan melancapkan aku dalam keadaan aku tak pakai apa apa kat dalam. Hanya bertuala sahaja. Waktu tu aku biarkan dia melayan nafsu dia. Lama jugak dan tak sampai aku pancut pun. Dia ada kata dia nak kolom tapi aku cakap tak payah sebab kalau dia dah buat sekali mesti dia nak banyak kali.

GELAP [Completed]Where stories live. Discover now