11/17

1.8K 17 1
                                    

Perasaan ingin tahu aku mengganas. Aku rasa nak lihat depan mata aku sendiri keadaan pantat itu. Jadi aku, wawa dan faiz merancang untuk mengadakan 'fashion show' di bahagian rumah depan yang jarang sekali ada orang. Kami bertiga sahaja.

Dimulakan dengan aku, aku membuka seluar, mengeluarkan kemaluan aku, bagi dilihat oleh kedua sepupu aku. Kemudian faiz, menunjukkan kemaluannya, lebih kecil dari aku. Wawa, saat yang aku tunggu tunggu. Aku nak tahu apa yang ada dibalik seluar wawa. Ya celahan. Pantat. Dihadapan aku pantat. Nasib baik waktu itu aku tak ada nafsu. Kosong. Kami cuma rasa seronok melakukannya. Faiz mengusap ngusap koneknya. Aku pun dungu memgikut perbuatan faiz. Kami gelak apabila konek aku menegang. Keras. Semua pegang. Aku dapat rasa kehangatan tangan mereka.

Tak cukup tu, aku mandi. Mandi dengan faiz. Hanya suka suka. Memang selama ini kami banyak kali mandi bersama. Tapi waktu ni lain. Faiz memegang konek aku. Dia usap lembut. Konek aku mengeras. Dia usap lagi. Kemudian aku menutup mata. Tiba tiba aku rasa seperti konek aku masuk kedalam sesuatu yang hangat. Mulut faiz! Dia memasukkan konek aku kedalam mulutnya. Mulanya aku menolak, tapi faiz membuat muka kesian dan dia kata kita cuba. Waktu ini aku memang sedang dalam proses ingin tahu, jadi aku cuba, faiz terus menerus menghisap konek aku. Sedap. Tu yang aku rasa waktu itu. Nikmat. Kemudian faiz baring di lantai tandas itu. Dia nak aku duduk kat atasnya. Mulanya aku binggung kemudian baru aku ingat. Posisi ini ialah dalam video tu. Ya kami pratikkan. Aku cuba. Dengan kemahuan faiz, aku masukkkam konek aku kedalam punggungnya. Zap, masuk. Sedap. Akuendayung laju. Bunyi punggung bertemu kulit pinggang yang amat mengasyikkan. Kami bagai dibuai mimpi.
"Ahhh ahhh" dengus faiz
"Laju lagi"
Aku pun tak membuang masa, aku dayung laju lagi, laju lagi. Sampai satu tahap, aku rasa macam kejang, kejang dipeha. Tapi bukam kejang, aku tak tahu rasa apa itu. Kemudian naik ke pinggang nak tiba tiba, croootttttt. Cairan putih aku keluar dari konek aku masuk tepat ke lubang faiz. Inilah pengalaman pertama aku mengeluarkan benda yang dipanggil mani.

Aku terduduk, rasa niknat. Sisa sisa mani dia konek aku faiz jilat. Rasa geli. Tapo faiz seperti menyukainya. Aku biarkan sahaja dia. Kepala takok aku di pusing pusingkan. Di kemam kemam. Ahhhh. Keluar dari punggung faiz cairan putih aku. Faiz membersihkannya dengan menjolokkan jarinya kedalam punggung. Faiz masih belum sunat, mungkin sebab itu maninya tak keluar lagi.

Ya rosak, kau layak gelar aku apa apa. Nafsu aku lagi kuat dari keinginan perempuan nak pergi ke shopping mall. Aku layak di label sebagai lelaki hina atau apa pun.

Aku dan faiz tak berhenti setakat itu sahaja. Kami lakukan beberapa kali, aku masih tak terdedah dengan dunia luar sangat. Faiz suka, aku suka. Ya sedpa. Setiap hari kami cuba posis baru, 69, doggy, atas kerusi, cium cium tu semua dah biasa. Lali dah. Teruk memang teruk, hak kau nak kata apa. Tapi aku ada sebab dan cerita sendiri. Biarkan sahaja aku bawa keputusan aku sendiri.

GELAP [Completed]Where stories live. Discover now