Gözlerimi hızla açtım. Neredeydim ben? Neler oluyordu?
Bakışlarımı etrafta gezdirirken küçük ve rutubetli bir odada olduğumu farkettim. Burası iğrenç kokuyordu. Duvarlar çatlaklarla kaplıydı ve içeriye güneşi alabilecek tek bir pencere bile yoktu.
Bu sefer gözlerimi kendi üstümde gezdirdim. Kıyafetlerim dünkü kıyafetlerimdi. Ama işin kötü kısmı bir sandalyede oturmam, ellerimin ve ayaklarımın da bağlı olmasıydı.
Neler olduğunu anlamaya çalışırken aklıma sitenin sahibi olan kızı da böyle bağladığımız geldi. Neler oluyordu? Rüyada falan mıydım? Zihnim bana bir oyun mu oynuyordu? Buraya neden gelmiştim?
Dün olanları hatırlamaya çalıştım. En son bizimkilerle birlikteydim ve yanlarından erken ayrılmıştım. Eve doğru giderken... Ah Tanrım!
Olduğum yerde çırpınırken beni buraya getirenin kim olduğunu bulmaya çalışıyordum.
"Çıkarın beni buradan! "
"İmdat!"
"Yardım edin! "
Bir yandan da sürekli çırpınıyordum. En son nefes nefese kaldığımda bir süre nefes almaya çalıştım. Bu arada karşımda duran büyük kapı gıcırtıyla açıldı.
Kapının açılmasıyla bir erkek içeri girdi ve bu çocuk bana tanıdık biri gibi geldi. Kimdi bu?
Çocuk yanıma yavaş adımlarla gelirken yüzünde bir sırıtış belirdi. İşte o zaman kim olduğunu anladım.
Uyuşturucu satan çocuktu bu. Ally'nin takıldığı çocuk!
Yanıma kadar geldi ve yere çömeldi. "Neden bağırıyorsun? Hiç yakışıyor mu senin gibi bir kıza?"
"Neden getirdin beni buraya? " dedim tıslarcasına.
"Şşşt. Sakin ol bakalım."
"Sakin falan olamam! Çabuk çöz şu ipleri! "
Güldü. "Seni salacağımı mı zannettin? Beni salak mı sanıyorsun?" dedi ağzını yayarak konuştuğunda.
Sinirle ona baktım. "Amacın ne? Ne istiyorsun? "
"Sadece biraz eğlenmek istiyorum." dediğinde nefesim sıklaştı ve korkmaya başladım.
"Uzak dur benden! "
"Olmaz bebeğim. Sen benimle yeterince eğlenmişken ben seni birşey yapmadan bırakmam."
"Ne eğlenmesi be! "
"Anlamadım mı sanıyorsun? O gece sen geldiğinden beri o kız yanıma gelmiyor." dedi Ally'i kastederek. Adını bile bilmediği için şaşırmamam gerekirdi.
Devam etti. "Hepsi senin suçun! Sen o gün gelmeseydin o kız benden uyuşturucu almaya devam edecekti. Zengindi o kız!"
"Bundan banane? Git kendine başkasını bul."
"Bulacağım." deyip elini bacağıma koydu. "Hatta buldum bile." deyip pis bir gülüş sergiledi.
Bacağımı ondan çekmek için çırpınsam da o daha sıkı tuttu ve iki elini de bacaklarımda gezdirmeye başladı. Yüzünde arsız bir gülümseme oluştuğunda biraz doğruldu ve yüzünü bana yaklaştırdı. Kendimi geriye çekerken kahkaha attı.
"Sırf seninle eğlenebilmek için birşey içmedim bugün. Senin tadına bilincim açık bir şekilde bakmak istiyorum. " dediğinde kusacak gibi hissettim. Bana biraz daha yaklaştığında midem tamamen ağzıma geldi. Kusacakmışçasına bir hareket yaparken çocuk anında geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Dla nastolatkówÇoğu hikayede masum kızları destekleyip onlar için üzülüp, sevindik.Oradaki sürtük kızlar hiç umrumuzda olmadı.Peki ya hikayedeki başrol bir sürtükse ne olur? İşte sürtük kızımız Jessica.Popülerliği doruklarında yaşayan ve bütün erkekler tarafından...