Kahvaltı beklediğimin aksine gayet sakin geçmişti. John'un kahvaltıya gelmemesini fırsat bilen Noah dışında. O da farkındaydı morallerin bozuk olduğunu ama mizahi yapısı buna izin vermiyordu. Birkaç kez Daphe'le uğraştı. Sonra Alie, ama Alie'den yumruk yiyeceğini anlayınca geri çekilip All'a döndü. Tabağıyla oynayan All'a tabağındakileri yedirmeye çalıştı bir süre, arka arkaya lokmaları dizdi. All boğulma tehlikesi atlatınca diğerleri gibi bende kahkaha attım. All masadan kalkıp Noah'ı kovaladı. Masa etrafında kovalamaca devam ederken John geldi ve ikisi de hızla kahvaltıya geri döndüler.
"Kahvaltınız bittiyse ortak salonda bekliyorum." Dedi ve tekrar odadan çıktı. Masadan kalkan ilk Raven oldu. Sessizce John'un peşinden gitti sonra bizde masadan kalkarak onları takip ettik.
Herkes ortak salondaki masada yerlerini aldığında John masanın üzerindeki dosyayı aldı. Elinde tuttuğu orman yangını fotoğrafını bize doğru göstererek
"Kaliforniya'daki orman yangınının fotoğrafı. 425 kilometrelik bir alan yanarak yok oldu." Sonra dosyadan başka bir fotoğraf aldı. Ormanda çekilmiş bir grup işçinin fotoğrafı
"Bu da yangından yaklaşık 6 ay sonra aynı bölgede özel bir şirket tarafından yapılan ağaç kesme işleminde çalışan işçiler."
"Bunun bizimle ne ilgisi var?" dedi Belinda. John fotoğrafı tekrar dosyanın içine koydu.
"Şöyle! Fotoğrafta bulunan tüm işçiler şuan kayıp ve merkez bunun doğaüstü bir olay olabileceğini düşündüğünden bizim bir göz atmamızı istiyor. Buradaki 16 kişiden haber alınamıyor."
"Periler olabilir." dedi Noah "Sonuçta doğa koruyucusu onlar başka kim yapabilir ki."
"Periler olabilir bence de." Dedi Dapne.
"Olmaya da bilir." Dedi Raven. "Son yapılan anlaşmaya göre insanlara zarar veremezler. Geçen ki olayı hatırlayın bir anlaşma yapmıştık."
"Doğru." Diyerek sandalyesine oturdu John "Ama anlaşmayı bozmuş da olabilirler. Hem kesin bir şey olmadan perileri de suçlayamayız. Bu büyük bir kaos yaratır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAFIZLAR Cehennem Lordu
FantasyTanrı'nın en sevdiği Lucifer diğer melekler gibi insanın önünde diz çökmedi. Ona göre kendisi topraktan yaratılmış bir varlıktan daha üstündü. Sonunda kibrine yenik düştü ve cennetten kovuldu. Kendi için hazırlanmış olan cehenneme sürgün edildi. Ama...