Εξομολογηση

377 29 0
                                    

Ο Τζεμ πήγε στη μάνα μου για να ζητήσει βοήθεια
Τζ: Μυρτω. Τι σου είπε η Ελλη, για εμένα και εκείνη;
Μ: Τα πάντα. Δεν ήρθε να σου ζητήσει να ξανά γίνετε ζευγάρι;
Τζ: Εκείνη ήρθε, εγω έκανα τη βλακεία. Ζήτησα απο μια κοπέλα να έρθει εδώ, για να ζηλέψει η Ελλη, αλλα το άκουσε η Ελλη και νομίζω ότι τα είχα μ'.αυτην και ότι την κορόιδευα. Στο τέλος με έβρισε και με το δίκιο της
Μ: Τι να σου πω, ρε Τζεμ;
Τζ: Τίποτα, ξέρω είμαι αχρείος αλλα την αγαπώ πολύ
Μ: Θα προσπαθήσω να της αλλάξω τα μυαλά και να τα βρείτε
Τζ: Ευχαριστώ
Την αγκάλιασε. Η μαμά μου παραξενεύτηκε. Γύρισα στο σπιτι κουρασμένη. Και θυμωμένη με τον Τζεμ. Είχε ακυρώσει, πιθανότατα, το ραντεβού με την Μαρία, γιατί δεν ήταν εδώ. Ο Τζεμ με πλησίασε, και μου έκλεισε τα μάτια.
Ε: Τζεμ επειδή ξέρω ότι είσαι εσυ, σε παρακαλω, άφησε με ΤΩΡΑ!!!!
Τζ: Σσσσς.
Με πήγε στο δωμάτιο του. Μου έβγαλε το μαντήλι. Είχε γεμίσει το δωμάτιο του με κεράκια, καρδούλες και τριαντάφυλλα. Συγκινήθηκα, αλλα δεν το έδειξα καθόλου.
Ε: Για την Μαρία είναι όλα αυτά;
Τζ: Μόνο για εσένα είναι. Έλλη, το ξέρω ότι έχω κάνει αρκετά λάθη, αλλα ήθελα να επανορθώσω. Σε αγαπάω Ελλη. Η Μαρία είναι μια φίλη μου, που προσφέρθηκε να κάνει την κοπέλα μου, ώστε να ζηλέψεις εσυ. Δεν έχω σχέση μαζι της. Μόνο εσένα θέλω. Ξέρω ότι όχι μόνο με αγαπάς, αλλα συγκινήθηκες τοσο πολύ που θες να είσαι μαζι μου για πάντα.
Ε: (κλαίγοντας) Πολύ πάνω σου δεν το 'χεις πάρει;υ
Τζ: Αφού σε βλέπω, ρε Ελλη. Θέλω να μην ειμαστε ετσι. Και και εσυ το ίδιο νιώθεις. Είσαι η ζωη μου όλη. Δεν θα ειμουν μαζι σου αυτή τη στιγμή, αν δεν ειμουν ερωτευμένος μαζι σου.
Τον φίλησα αφού μου ήταν αδύνατο να μιλήσω. Ήταν μαγική αυτή η στιγμή. Ένιωθα την ανάσα του, τα χείλη του, τον κάθε χτυπο της καρδιάς του. Μου άρεσε. Όσο περνούσε η ωρα, τοσο πιο παθιασμένα φιλιομασταν. Με έριξε στο κρεβατι. Όλη τη νύχτα με είχε δίπλα του και με φιλούσε. Δεν έγινε τίποτα άλλο, αφού θέλαμε να ειμαστε σίγουροι ποτέ θα ήταν η σωστή στιγμή.

ΤαμαμDonde viven las historias. Descúbrelo ahora