Το πρωινο ξυπνημα

574 37 0
                                    

Κοιμήθηκα στο κρεβατι του. Με είχε στην αγκαλιά του, και με κοιτούσε συνέχεια. Ένιωθα το βλέμμα του, "καρφωμένο" στο πρόσωπο μου. Ώσπου με ξύπνησα γλυκά, με ενα φιλι.
Τζ: Καλημέρα, αγάπη μου. κοιμήθηκες καλά;
Ε: Ναι, παρόλο που δεν μπορούσα να κουνηθώ
Τζ: Δηλαδή δεν σ' άρεσε που σε είχα στην αγκαλιά μου;
Ε: Μια πλακίτσα έκανα. Μην τα περνεις όλα τοσο σοβαρά
Του έδωσα ενα πεταχτό φιλι στο μάγουλο, και έφυγα γρηγορα να πάω στο δωμάτιο μου, να μην καταλάβει κανεις ότι έλειπα. Μόλις ξάπλωσα, άκουω το ξυπνητήρι της Ντιλέκ.
Ε: Κλεισ' το, σε παρακαλώ
Ντ: Εντάξει, το κλείνω
Πήγαμε για πρωινο, ώστε να μην αργισουμε για το σχολειο. Δευτέρα σήμερα. Δεν το αντέχω. Άσε που ο Αλέξης προσπαθεί να με διεκδικήσει. Βέβαια δεν ξέρει ότι έχω σχέση με τον Τζεμ. Κανεις δεν πρέπει να το μάθει. Τις σκέψεις αυτές μου διέκοψε ο Τζεμ.
Τζ: Να σου πω. Ο Αλεξης συμπεριφέρεται πολύ περίεργα. Δεν ξέρει για μας;
Ε: Αφού είπαμε να μην το πούμε πουθενά
Τζ: Το ξέχασα, σορρυ. Να του το πεις ομως όσο πιο γρηγορα γίνεται. Δεν αντέχω να τον βλέπω, να προσπαθεί να σε κερδίσει
Ε: Αφού το ξες, μόνο εσένα αγαπάω.
Τον αγκάλιασα προσεχτικά, μην μας δει κανεις
Τζ: Ποσό μ' αρέσει, όταν με αγκαλιάζεις
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένη να κάθομαι στο ίδιο θρανίο με τον Αλέξη. Τον συμπαθώ πολύ, αλλα σαν φίλο. Δεν θέλω να γίνει κάτι μεταξύ μας. Ήμασταν όλοι "ήσυχοι" στην τάξη περιμένοντας τη καθηγήτρια.
Α: Τι κανεις;
Ε: Καλά είμαι. Κοιτά, Αλέξη. Το ξέρω ότι δεν με βλέπεις σαν φίλη, αλλα εγω δεν νιώθω κάτι παραπάνω για σένα.
Πήγε να μιλήσει αλλα τον σταμάτησα
Ε: Ξέρω είναι λιγο σκληρό, το ξέρω πραγματικά, αλλα δεν μπορώ να κανω αλλιώς.
Α: Τουλάχιστον μπορούμε να είμαστε φίλοι;
Ε: Ναι!
Με αγκάλιασε. Ειδα τον Τζεμ να μας κοιτάει εξαγριωμένος. Του έκανα σήμα ότι θα ειμαστε μόνο φίλοι, και φάνηκε να ησυχάζει. Είναι πολύ γλυκός όταν θυμώνει. Μετά το μάθημα, συναντηθήκαμε με τον Τζεμ στις τουαλέτες. Μόνο για να μιλήσουμε.
Τζ: Σίγουρα είσαι μόνο φίλοι;
Ε: Διακρίνω ενα δείγμα ζήλειας, Τζεμουκο;
Τζ: Δεν ζηλεύω, απλώς ενδιαφέρομαι
Ε: Σε λατρεύω, όταν ζηλεύεις
Τζ: Ναι, ομως να μην μου δίνεις τέτοιες ευκαιρίες για να ζηλεύω
Ε: (ειρωνικά) Θα κανω ότι θέλω
Τζ: (γελαστά) Κακό κορίτσι
Μου είπε και με φίλησε με πάθος. Για κακή μας τύχη χτύπησε κουδούνι, και έπρεπε να φύγουμε. Στο μάθημα, με κοιτούσε συνέχεια ο Αλεξης, ενώ εγω προσπαθούσα, να μην συναντήσω το βλέμμα του. Δεν ήθελα να τον κοιτάξω. Τελευταία, με ενοχλεί πολύ. Φοβάμαι ότι ο Τζεμ, θα ενοχληθεί πολύ και μπορεί να νομίζει, αλλα πράγματα. Δεν θέλω να τον χάσω. Τελείωσε το μάθημα και χτύπησε το κουδούνι. Βγήκα έξω και πήγα σε ενα παρκάκι εδώ κοντά. Ενημέρωσα πρώτα την μάνα μου και έκατσα εκεί για ώρες.

Ταμαμحيث تعيش القصص. اكتشف الآن