Γύρισε στο σπιτι, ο Τζεμ και μου τα είπε όλα, ενώ γελούσε.
Ε: Δεν είναι αστείο! Αν σε επερνα απο μένα, τι θα έκανα;
Τζ: Θα Εκλαιγες, για μέρες, μήνες, ΧΡΟΝΙΑ!!!!
Τον αγκάλιασα. Με φίλησε γλυκά και έβγαλε την μπλούζα του. Έμεινα να τον κοιτάω.
Τζ: Ξέρω ότι με θαυμάζεις τώρα, αλλα θελω να μην κολλήσουμε εκεί.
Μετά απο την όλη φαση, κοιμηθήκαμε αγκαλια. Το πρωί ξύπνησα και έκανα εμετούς. Σκ.Έλλης
Όχι δεν μπορεί να είμαι έγκυος. Προσέχαμε! Πάω να πάρω ενα τεστ.
Τζ: Που πας;
Ε: Να πάρω Depon. Πονάει το κεφάλι μου.
Τζ: (χαμογελαστά) Μ'αυτα που πέρασες χθες, πως να μην πονάει.
Έφυγα γρηγορα. Είχα αγωνία. Δεν ήθελα. Το πήρα, το έκανα και περίμενα. Ανησυχούσα πολυ. Πέρασαν τα λεπτά που έπρεπε. Ηταν μπλε!!!! Αρνητικό! Yes, yes ,yesssssss!!!!! Τώρα θα το πω στον Τζεμ! Πετάω απο την χαρά μου!
Ε: Τζεμ! Κοιτά, στο φαρμακείο, δεν πήγα για Depon. Για τεστ εγκυμοσύνης.
Τζ: Τι;!;!;
Ε: Οχι! Μην φωνάζεις, δεν είμαι έγκυος.
Τζ: Τωρα που το σκέφτομαι, δεν θα ηταν και άσχημα. Αν ηταν κοριτσάκι, θα ήθελα να μοιάζει σε σένα. Να εχει τα μαλλάκια σου, τα χείλη σου, τα μάτια σου. Τα πάντα σου!!!
Ε: Και αν ηταν αγόρι, σε σένα. Να τρελένονται όλα τα κορίτσια, για εκείνον. Αλλα, αυτός να αγαπάει μόνο μια. Και να εχει το προσωπο σου. Να είναι ομορφούλη.
Τζ: Δηλαδή, αν έμοιαζε σε σένα, θα ηταν άσχημο;
Ε: Όλοι ξέρουμε, ότι είμαι μια κουκλάρα, αλλα μην το κάνουμε θέμα.
Αρχισε να γελάει και να με γαργαλάει. Τον φίλησα και του ψυθίρισα: "Ετοίμασα τος βαλίτσες"
Τζ: Αυριο φεύγουμε
Ε: Θελω να είναι όλα τέλεια.
Τζ: Αγαπη μου εσυ.
Αρχίσαμε να φιλιόμαστε και καταλήξαμε να ειμαστε κομμάτια. Παρόλο, που δεν έγινε τίποτα. Μάλλον, βγάζουμε όλη την ενέργεια και στα φιλια. Πήγαμε να φάμε, σε ενα εστιατόριο. Μόλις γυρίσαμε, με πονούσε η κοιλιά.
Ε: Με πονάει η κοιλιά μου.
Τζ: Θα κάτσω να σου κανω παρέα, αλλα θα έρθουν και τα παιδια. Ο Τεο και η Ντιλέκ.
Ε: Καλύτερα.
Τζ: Δηλαδή, δεν με θες εμένα.
Ε: Σε θελω! Ομως, όταν σε βλέπω ανάβω και τώρα που πονάει η κοιλιά μου, θα βασανίζομαι. Όποτε, αν ειμαστε με άλλους, θα είναι διαφορετικά.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ταμαμ
FanfictionΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...