Η Ανακοινωση

1.4K 56 0
                                    

Μ: Έλλη μου, σήκω να πάμε έξω να φάμε.
Ε: Ρε μαμά, είναι ανάγκη; Δεν έχω καμία όρεξη να δω τον γκόμενο σου.
Μ: Έλα σε παρακαλώ. Καντο για τη μαμά....
Ε: Καλά, αλλα να μην κάτσουμε για πολύ.
Έβαλα μια μαύρη, κοντή μπλούζα, ενα μπλε σορτσακι με σκασίματα και τα μαύρα σταρακια μου. Ευτυχώς η μάνα μου δεν σχολίασε και αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς το εστιατόριο. Εκεί ήδαμε τον Μετίν (ο γκόμενος) με τα δυο παιδια του. Τον Τζεμ που είναι στην ηλικία μου και την Ντιλέκ η οποία είναι ενα χρόνο μικρότερη μου. Η. Ντιλέκ φοράει μαντίλα στο κεφάλι το οποίο δεν το βρίσκω και πολύ normal. Εγω πάντως δεν θα άντεχα. Κάτσαμε στις θέσεις μας. Ο Τζεμ έκατσε απέναντι μου και με κοιτούσε περίεργα. Μέχρι που μίλησε ο Μετίν.
Με: Λοιπόν παιδια μου, η Μυρτω και εγω έχουμε να σας πούμε κάτι.
Μ+Με: Θα μείνουμε όλοι μαζι!
Εγω τινάχτηκα πάνω και έφυγα έξω απο το εστιατόριο. Ο Τζεμ με ακολούθησε.Με τράβηξε απο το χέρι.
Ε: Αουτς!!!
Τζ: Σορρυ δεν το ήθελα
Ε: Αλλα το εκανες
Τζ: Τι έχεις μαζι μου;
Ε: Δεν σε συμπαθώ ίσως;
Τζ: Γιατι;
Ε: Επειδή ο πατέρας σου προσπαθεί να με κάνει να νιώθω σαν κόρη του και εγω δεν μπορώ να νιώσω έτσι, καταλαβαίνεις;
Τζ: Ναι, απόλυτα. Η μητέρα μου εχει πεθάνει και δεν θέλω καμία να πάρει τη θέση της
Ε: Συλληπητηρια πάντως.
Τζ: Ευχαριστώ. Ειδες ομως ότι έχουμε ενα κοινο;
Ε: (Γελάει σιγανά) Ναι, πάμε μεσα τώρα γιατί θα μας ψάχνουν;
Τζ: Άντε πάμε
ΣΚ. Τζεμ
Είναι τοσο κούκλα. Όταν χαμογελάει θέλω να την σφίξω στην αγκαλιά μου και όταν κλαίει θέλω να πλαγιάσει στον ώμο μου... Μα τι λέω;; Είναι η θετή αδερφή μου. Αλλα τη θέλω τοσο πολύ. Θα γίνει δίκη μου.
Όταν μπήκαμε μεσα.
Ε: Γυρίσαμε και μεις. Λοιπόν, θέλω να πω, ότι όσο και να μην θέλω αυτή τη σχέση, θα κανω πισω για χάρη της μαμάς μου.
Μ: Και να δεις που δεν θα είναι και τοσο άσχημα Έλλη μου.
Ντ: Μπαμπά, θα φύγουμε επιτέλους;
Με: Τώρα, τώρα.
Αφού φύγαμε ψυθίρισα στον Νικολάκη
Ε: Να δεις που σε λιγο θα χωρίσουν, όποτε μην χαίρεσαι και τοσο πολύ.

ΤαμαμDonde viven las historias. Descúbrelo ahora