Αληθινη Αγαπη

299 23 0
                                    

Ε: Μην πεις τίποτα, σε παρακαλω!!!
Τ: Αφού σου το ορκίστηκα. Αλλα, γιατί δεν του το λες;
Ε: Για τον λόγο, που ήθελε ο Τζεμ, να χωρίσουμε. Για την οικογένεια μας.
Τ: Τι τραβάτε και εσείς.
Τότε, ακούστηκε το θυροτηλέφωνο. Πήγε ο Τεο.
Τ: Ελλη, ο Τζεμ είναι. Αν θέλεις, μπορείς να κρυφτείς. Θα σε καλήψω.
Ε: Thanks! Πάω εγω τώρα μεσα.
Πήγα στο μπάνιο. Κρύφτηκα στην μπανιέρα. Άκουσα τον Τζεμ να φωνάζει.
Τζ: Τεο!!!!! ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!! ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΡΥΒΕΙΣ!!!!
Τ: Ποια να κρύβω, ρε φίλε;
Τζ: Την Ελλη! Ποια άλλη. Είμαι σίγουρος ότι είναι εδώ. Πες μου, που είναι, ΤΩΡΑ!!!
Αρχισε να περπατάει προς το μπάνιο. Βέβαια, δεν μπήκε μεσα. Περίμενε να βγω. 
Τζ: Ξέρω ότι είσαι μεσα. Βγες, σε παρακαλω.
Βγήκα απο την μπανιέρα και περπάτησα προς το μερος του. Ο Τεο είχε φύγει απο το σπιτι. Τα μαλλιά μου, ήταν μπροστά στο πρόσωπο μου, για να μη δει ο Τζεμ, τα μάτια μου που είχαν γίνει κατακόκκινα. Μου απομάκρυνε τις τούφες και με κοίταξε καλα.
Τζ: Εκλαιγες; Γιατί; Σου είπα κάτι κακό; Απλά σε ρώτησα κάτι.
Ε: Το ξέρω. Απλά δεν ήθελα να απαντήσω. Θα απαντήσω τώρα, ομως. Σ' αγαπάω βασανιστικά πολυ. Θέλω να είμαι για πάντα μαζι σου. Σε θέλω κοντά μου, κάθε στιγμή.
Τζ: Γιατι φοβόσουν, να μου πεις, κάτι τοσο απλό;
Ε: Δεν θέλω να καταστραφεί, η σχέση της μάνας μου και του πατέρας σου. Η μαμά μου μπορεί να μην εχει πρόβλημα, αλλα ο πατέρας σου εχει.
Τζ: Μην ανησυχείς γι' αυτο.
Τον φίλησα. Εκείνος μου χάιδεψε τα μαλλιά και με πήρε αγκαλιά. Με σήκωσε πάνω και με ακούμπησε στον καναπέ. Με φιλούσε με πάθος. Τα σώματα μας, ηταν κολλημένα μαζι. Ένιωθα τους χτύπους της καρδιάς του. Η δικιά μου, ηταν έτοιμη να σπάσει. Του έβγαλα το πουκάμισο και εκείνος την μπλούζα μου. Συνεχίστηκε αυτο μεχρι που ήμασταν γυμνοί. Η δεύτερη μας φορά, ηταν αληθεια. Ο Τεο, βέβαια, δεν θα ερχόταν γιατί τον ενημερώσαμε. Ηταν βράδυ όταν ξύπνησα. Φίλησα τον Τζεμ, στα μαλλιά και εκείνος μου έδεσε σε ενα φιλι στο στόμα. Μας ετοίμασα κάτι να φάμε. Δεν ήξερα τι να κανω, όποτε ετοίμασα σάντουιτς. Και οι δυο πεινούσαμε πολυ.

ΤαμαμWhere stories live. Discover now