Το Μεγαλο Λαθος

316 22 0
                                    

Ξυπνήσαμε το πρωί, και πήγαμε στη κουζίνα. Η Ντιλέκ είχε έρθει, μιας και της είπε ο Τεο τα νέα. Μας έφερε μερικα πράγματα που είχαμε ξεχάσει. Ήταν και αυτή στεναχωρημένη που φύγαμε. Στο σπιτι είχε δημιουργηθεί χάος. Τότε παρατήρησα, ότι είχε βγάλει την μαντίλα.
Ε: Ντιλέκ;;;; Έβγαλες την....
Ντ: Ναι! Το αποφάσισα. Θέλω να δείχνω, όπως τα αλλα κορίτσια της ηλικίας μου.
Ε: Μπράβο!!!!!
Τζ: Δεν ξέρω αν θα το συνηθίσω, αλλα συμφωνώ. Είσαι κούκλα.
Φάγαμε, όσο πιο γρηγορα μπορούσαμε, και ετοιμάστηκα με να πάμε στο σχόλιο. Σήμερα γράφαμε αρχαία. Εύκολο, αλλα βαρετό μάθημα. Δεν με δυσκόλεψε πολυ, όποτε τελείωσε αρκετά γρηγορα. Ο Τζεμ έφυγε λιγο πιο μετά, γιατί μιλούσε με κάτι φίλους. Στο δρόμο για το σπιτι του Τεο, συνάντησα τον Αλέξη.
Α: Ελλη!
Ε: Αλέξη! Μου μιλάς;
Α: Ναι. Σε συγχώρεσα, όσο και αν με πόνεσες.
Ε: Σορρυ, ρε Αλέξη. Δεν μπορούμε να γίνουμε φίλοι. Δεν θέλω σχέσεις.
Α: Εντάξει! Φίλοι, λοιπόν!
Με αγκάλιασε. Με κοίταξε στα μάτια και μετά με άρπαξε και με φίλησε!!! Δεν το πιστευω. Απομακρύνθηκα γρηγορα, γιατί ειδα τον Τζεμ να μας κοιτάει.
Ε: Τζεμ! Άκουσε με! Εκείνος με φίλησε!
Τζ: Γιατι καθόσουν μαζι του;
Ε: Με φώναξε να μιλήσουμε και του πρότεινα να  γίνουμε φίλοι. Μετά εκείνος με αγκάλιασε και με φίλησε. Τι να έκανα, ρε Τζεμ. Δεν με ειδες που τον έσπρωξα;
Τζ: Δεν θέλω δικαιολογίες. Χωριζουμε!
Ε: Τι;
Τζ: Αυτο που άκουσες. Και τώρα μπορείς να πας και στο σπιτι σου.
Ε: Δεν θα έρθεις και εσυ;
Τζ: Θα έρθω, πιο μετά. Ομως θα πούμε, ότι χωρίσαμε, για το καλο της οικογένειας.
Ε: Καλα.
Έκλαιγα με λίγους. Δεν μπορούσα να πω μάτια παραπάνω. Γιατί μου φέρθηκε ετσι; Αφού είδε ότι ο Αλέξης με φίλησε.
Πήγα στο σπιτι. Η μαμά μου, με είδε ότι έκλαιγα και με πήρε να μιλήσουμε.
Μ: Ελλη! Γιατί κλαις, κοριτσάκι μου; Ο Τζεμ;
Ε: Ο Τζεμ και εγω... Χωρίσαμε. Είδε τον Αλέξη και εμένα να φιλιόμαστε. Νόμιζε ότι εγω τον φίλησα, αλλα δεν έγινε ετσι. Εγω ήθελα να ειμαστε μόνο φίλοι. Στον Μετίν θα πούμε ότι χωρίσαμε για να μην διαλυθεί η οικογένεια, ομως.
Μ: Καλα. Έλα, μην κλαις. Πάνε λιγο να ξαπλωσεις. Θες να φας;
Ε: Οχι. Δεν κατεβαίνει τίποτα κάτω

ΤαμαμHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin