Ο χωρισμος

307 23 0
                                    

Γυρίσαμε στο σπιτι την επόμενη μέρα. Μας ρώτησαν που μείναμε τη νύχτα. Εγω είπα, ότι ήμουν σε μια φίλη μου και ο Τζεμ στον Τεο. Άρα, δεν ηταν όλα ψέματα.
Ε: Τα βρήκα με τον Τζεμ!!!! Κατερίνα, δεν ξέρεις ποσό χαρούμενη είμαι!!!
Με: Τι κάνατε με τον Τζεμ;;;;; Σας απαγορευω να είστε μαζι. Μου είπατε ότι χωρίσατε και τώρα τα ξαναφτιάξατε; ΤΖΕΜ!!!
Τζ: Το έγινε, ρε πατέρα;
Με: Τα ξαναφτιάξατε, με την Ελλη;
Τζ: Ναι! Και δεν θέλω αντιρρήσεις. Την αγαπω
Με: Δεν θα το ξανακάνουμε όλο αυτο. ΦΥΓΕΤΕ!!!!
Μ: Οχι, Μετίν. Εσυ θα φύγεις. Χωρίζουμε.
Με: Μυρτω...
Ε: Μαμά. Δεν θελουμε να χωρίσετε. Φεύγουμε.
Μ: Δεν θα φύγετε. Δεν θα του δώσουμε αυτή τη χαρά.
Τζ: Οχι, Μυρτω. Εμείς πηγαίνουμε.
Με: Εγω, θα φύγω. Αντίο!!!
Έφυγε και μείναμε εμείς οι τρεις, μιας και η Ντιλέκ έλειπε. Ηταν με τον Τεο.
Ε: Ρε μαμά, δεν ηταν ανάγκη. Αφού είπαμε, ότι δεν θελουμε να σας διαλύσουμε.
Τζ: Δίκιο εχει η Ελλη.
Μ: Δεν πειραζει, παιδια. Άντε πηγαίνετε τώρα έξω, να περάσετε καλα.
Ε: Σε ευχαριστούμε, για όλα.
Πήγαμε στην παραλία, που είχαμε παει την προηγούμενη φορά. Περάσαμε πολυ καλα. Βέβαια, δεν περιμέναμε να χωρίσουν οι γονείς μας. Ηταν πολυ γλυκός. Με πήγε για παγωτό και μετά, μόλις γυρίσαμε, με πήγε στο δωματιο του. Φιλιομασταν όλη την ωρα. Τον σταμάτησα απο το να κάνουμε κάτι παραπάνω. Ήμουν στις δύσκολες μέρες. Κοιμηθήκαμε μαζι, αφού θέλαμε να γιορτάσουμε την επανασύνδεση μας. Το πρωί, τον ειδα που έλειπε απο το κρεβατι. Τότε βλέπω, ενα τριαντάφυλλο και ενα χαρτάκι, στη θέση του. Το χαρτάκι έλεγε: "Σε περιμένω στην κουζίνα. Ειμαστε μόνο εμείς οι δυο". Δεν ήξερα, τι με περίμενε, αλλα ήθελα να μάθω. Όποτε βιάστηκα να πάω και ξαφνιάστηκα πολυ.

ΤαμαμDove le storie prendono vita. Scoprilo ora