Η εκπληξη

299 21 0
                                    

Ειδα τον Τζεμ να με περιμένει, καθισμένος, να φάμε. Είχε φορέσει κουστούμι και ενα βασιλικό πρωινο ηταν βαλμενο, πάνω στο τραπέζι. Με φίλησε και με έβαλε να καθίσω. Υπήρχαν τα πάντα. Κρουασάν, φέτες ψωμί με μαρμελάδα και μέλι, κουλούρια, δημητριακά και γάλα, μπισκότα, κέικ, καφές, χυμός κ.α. Τον κοιτούσα σαστισμένη.
Ε: Τι είναι όλα αυτά;
Τζ: Ενα δωράκι για σένα. Για τα γενέθλια σου
Ε: Πως τα ετοιμασες;
Τζ: Με λίγη βοήθεια απο τη Μυρτω και την Ντιλέκ.
Ε: Σ' αγαπω.
Αφού χόρτασα, με οδήγησε σε ενα αυτοκίνητο. Με πήγε σε ενα λιμάνι. Ανεβήκαμε σε ενα μικρό σκάφος και μπήκαμε στο εσωτερικό του. Το είχε γεμίσει με λουλουδια και κεράκια. Με πήρε στην αγκαλια του και μου είπε.
Τζ: Μην ανησυχείς. Δεν θα σου κανω πρόταση γάμου.
Ε: Τότε, γιατί όλα αυτά; Που βρήκες τα λεφτά;
Τζ: Σου είπε ενα δώρο. Οικονομικά με βοήθησε η Μυρτω, αλλα και οι οικονομίες μου.
Ε: Εισαι ο πιο ευγενικός και γλυκός άνδρας του κόσμου, αγαπη μου.
Τζ: Το ξέρω.
Γελάσαμε. Τον έχω ερωτευτεί. Περάσαμε πολυ ωραία. Γυρίσαμε πισω, με ανέβασε στο σπιτι και έφυγε. Ήμουν μπερδεμένη. Ξεντύθηκα και έβαλα τις πιτζαμες μου. Έκατσα στο σαλόνι και ειδα τηλεόραση. Ώσπου, ακούω έναν δυνατό ήχο απο το δωματιο μου. Πηγαίνω προς εκεί, φοβισμένη και βλέπω έναν κουκουλοφόρο να μπαίνει απο το παράθυρο. Πάω να φύγω, αλλα με πιάνει απο το χέρι και με στριμώχνει στο κρεβατι. Μου είπε με μια βαριά φωνή
Αγ: Λοιπόν, κουκλίτσα μου, είμαι ο Παρις
Μετά βλέπω και έναν άλλον, πιο ψηλό απο τον Πάρι.
Αν2: Εμένα με λένε Γιάννη.
Ε: Τι θα μου κάνετε;
Γ: Τίποτα, απλά κάτσε εδώ, μεχρι να έρθει κάποιος. Εμείς τώρα λάμες μεσα.
Πήγαν μεσα. Προτού ομως φύγουν, μου έδεσαν τα μάτια. Ξαφνικά νιώθω κάποιον να με πλησιάζει. Με φίλησε! Το περίεργο είναι, ότι κάτι ένιωσα. Ηταν μαγικό. Με μια κίνηση μου έβγαλαν το μαντήλι που είχα στα μαλλιά.

ΤαμαμWhere stories live. Discover now