Οι Οικογενειακες Στιγμες

634 22 3
                                    

Ε: Τζεμ...
Τζ: Ελλη μου...
Με αγκάλιασε και με φιλησε
Τζ: Σε αγαπω. Εσυ και η κορούλα μου, είστε ότι πιο σημαντικό έχω.
Ε: Έχω συγκινηθεί! Θελω να είσαι ευτιχισμενος!
Τζ: Μαζι σου, θα είμαι.
Μου έφερε το μωρό στην αγκαλια, το φιλησε στο μέτωπο και έκατσε δίπλα μου. Την χάιδευε και την φιλούσε.
Ε: Χαζομπαμπά!
Τζ: Οτι είμαι, είμαι. Σε σένα μοιάζει. Για αυτο είναι και πανέμορφη.
Ε: Εχει τα αυτιά σου!!!!
Τζ: Για καλο το είπες αυτο, ή για αστείο;
Του χαμογέλασα και τον φίλησα. Μετά απο λιγο, μπήκαν και οι υπόλοιποι.
Ντ: Ελλη μου, σου έχουμε μια έκπληξη.
Κ: Κουραμπιέ, θα μείνω Ελλάδα ΜΟΝΙΜΑ!!!!
Ε: ΤΕΛΕΙΑ!
Με αγκάλιασε και μου ευχήθηκε.
Με: Να σας ζήσει!
Μ: Στο σπιτι, αυριο, θα σας περιμένει μια όμορφη έκπληξη. Είναι για την κόρη σας.
Ν: Ελλη, ίδια με σένα είναι. Βέβαια, εύχομαι να μην πάρει την γκρίνια σου και την επιμονή σου!
Ε: ΧΑ!ΧΑ! Ευχαριστώ, αδελφούλη!
Την επόμενη μέρα, γυρίσαμε με τον Τζεμ και το μωράκι στο σπιτι. Μπήκαμε μεσα και βαδίσαμε προς το νεο δωματιάκι του μωρού. Δεν το είχαμε βάψει, διοτι δεν ξέραμε το φύλλο. Μεσα στο δωματιο, υπήρχε μια κούνια, μωρουδιακά παιχνίδια και ρούχα, ενώ οι τοίχοι, είχαν βαφτεί ροζ! Βέβαια, το μωρό δεν θα ζούσε ακόμα στο δωματιο του, αλλα στο δικό μας. Ειναι μικρή, γι' αυτο! Μετάκινησαμε την κούνια στην κρεβατοκάμαρα, ντύσαμε τη Μπέμπα με τα καινούργια ρουχα και την τοποθετήσαμε στην κούνια για να κοιμηθεί. Ηταν πολυ γλυκιά!
Τζ: Ειναι τοσο χαριτωμένη, όπως εσυ.
Ε: Οχι, όταν κοιμάται μοιάζει ακριβώς με σένα, αγαπη μου.
Τζ: Για αυτο το λόγο, μάλλον εχει απλωθεί!
Γελάσαμε. Μου έδωσε ενα πεταχτό φιλι και εγω ξαφνικά σταμάτησα να γελάω.
Ε: Πώς θα την ονομάσουμε;
Τζ: Δεν το έχω σκεφτεί.
Ε: Έχω μια ιδέα, που θα σου αρέσει. Τι λες για... Ναζλί;;;;
Τζ: Εισαι παρα πολυ καλή!!! Σε λατρεύω!
Μετά απο 2 χρονια...
Με τον Τζεμ, έχουμε παντρευτεί και αποκτήσει, ενα ακόμα κοριτσάκι, την Μυρτω. Η Ντιλέκ και ο Τεο, αφου έκαναν πολιτικό γάμο πριν ενα χρόνο, έκαναν ενα αγοράκι, τον Μετιν. Ο Νικολάκης, μένει πια Αθήνα. Η Μυρτω και ο Μετίν, μένουν ευτιχισμενοι μαζι, ενώ η Κατερίνα ζει μαζι με τον Αλέξανδρο, στην Ελλάδα. Εγω, δουλεύω σε ενα περιοδικό. Είμαι αρκετά καλή και η διευθύντρια, μου έδωσε αύξηση! Ο Τζεμ, είναι σε μια μπάντα, μαζι με τον Τεο. Βγάζουν αρκετά χρήματα. Η Ντιλέκ, έγινε μια απλή νοικοκυρά. Δεν την πειραζει καθόλου. Πάντως, κανένα ζευγάρι, δεν χώρισε ποτέ. Ο Τζεμ και εγω, ζούμε χαρούμενοι με τα παιδια μας. Δεν είχαμε ποτέ ξανά, καμία αναποδιά. Επιτέλους!!!!!!!
~Τέλος~

ΤαμαμNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ