Οι χαμενες ελπιδες

301 22 0
                                    

Σκ. Τζεμ
Μου είπε, ότι με αγαπάει. Αυτο, να το εκλάβω ως καλο; Θα πάω να ρωτήσω τη Μυρτω.
Τζ: Μυρτω! Να σε ρωτήσω κάτι;
Μ: Για την Ελλη; Τα εχει με ενα αγόρι τον Μιλτο. Φαντάζομαι, στο είπε; Είναι ενα χρόνο μεγαλύτερος της. Η Ελλη, τον βρίσκει πολυ καλο, γλυκό και ευαίσθητο. Λεει, ότι καλύπτει, όλα τα κενά που της είχες αφήσει, όταν χωρίσατε. Είναι πολυ δεμένοι. Δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να τους χωρίσεις. Και δεν ξέρω, ακόμη και αν η Ελλη θα σε ζηλέψει, αν τα φτιάξεις με άλλη κοπέλα. Δεν σε εχει συγχωρέσει, Τζεμ. Πάρτω απόφαση. Συγγνώμη που στο λέω.
Τζ: Δεν μπορώ, χωρίς εκείνη. Όλο το διάστημα που ήμουν στην Τουρκία, ήμουν κλεισμένος στο σπιτι και την σκεφτόμουν. Αυτός ο Μιλτος... είναι πραγματικά καλός μαζι της; Τουλάχιστον, να την προσέχει.
Μ: Είναι πολυ καλο παιδι. Θα έρθει σήμερα απο εδώ. Δεν θέλω να δω άγρια συμπεριφορά, απέναντι του. Αφού η Ελλη είναι χαρούμενη, αυτο σου φτάνει.
Τζ: Την αγαπάω, γαμωτο.
Μ: Μπορεί να τα ξαναβρείτε. Μην χάνεις τις ελπίδες σου, Τζεμ.
Όταν ήρθε ο Μιλτος, ο Τζεμ έμεινε στο δωματιο του. Δεν ήθελε να τον δει. Προσπαθούσε να μας ακούσει. Είχε θυμώσει πολυ. Μόλις έφυγε ο Μιλτος, ήρθε στο δωματιο μου
Ε: Πες. Τι θέλεις;
Τζ: Να σου μιλήσω. Σου συμπεριφέρεται καλά; Σε αγαπάει; Είναι ευγενικός μαζι σου; Θέλω να είσαι χαρούμενη, μόνο αυτο.
Ε: Ευχαριστώ που ρωτάς. Είναι πολυ καλός. Ξέρει πάντοτε τι θέλω. Και το πιο βασικό, δεν με πιέζει να κανω κάτι που δεν θέλω. Δεν λέω, ότι εσυ το εκανες, ομως.
Τζ: Αυτο το "Σ' αγαπω" που μου ψυθηρισες πριν, το εννοούσες;
Ε: Φυσικά και ναι. Απλώς, δεν θέλω να κολλήσουμε στα παλιά, βρε Τζεμ.
Τότε με φίλησε! Είχα ξεχάσει ποσό ωραία είναι. Ήταν πιο ωραίο απο του Μιλτο. Τον αγαπάω πολυ, τι να κανω; Τότε, ακούμε βήματα. Ανοίγει η πόρτα και βλέπουμε τον Μιλτο. Δεν είχαμε προλάβει να απομακρυνθούμε.
Μι: Ελλη; Ποιος είναι αυτός;
Ε: Ο "αδερφός μου"
Μι: Και γιατί φιλιοσασταν; Ελλη, χωρίζουμε!!!
Ε: Οχι, Μιλτο. Τζεμ, πες του. Πες του, ότι εσυ με φιλησες.
Μι: Δεν θέλω εξηγήσεις. Μην με ξανά πάρεις τηλέφωνο!!! ΠΟΤΕ!!!!
Ε: Ρε, Τζεμ. Τα κατέστρεψες όλα. Ότι είχα μαζι του, το κατέστρεψες.
Τζ: Αν τον γούσταρες, θα έτρεχες απο πισω του, να τον προλάβεις. Καταλαβε το.
Ε: Οτι ελπίδα κι αν είχες, την έχασες,Τζεμ
Κοπάνησα την πόρτα, πισω μου
Σκ. Τζεμ
Δεν το πιστευω. Η ζωη μου είναι ένας εφιάλτης. Δεν μπορεί θα ξυπνήσω σε λιγο και όλα θα είναι ενα ψέμα. Θα ειμαστε παλι μαζι με την Ελλη και δεν θα έχουν προηγηθεί, όλα αυτά. Αλλα όχι! Όλα είναι αληθεια.

ΤαμαμDove le storie prendono vita. Scoprilo ora