Το επόμενο πρωί, πέρασε το ίδιο με χθες. Το βράδυ, ο Τζεμ είχε την επίσκεψη. Μου ζήτησε να πάω, αλλα εγω του πρότεινα να παει μόνος του, να είναι η αντροπαρέα. Κανόνισα με τον Κώστα, να πάμε σε ενα μπαράκι στις 21:30.
Κ: Γεια! Τι κανεις;
Ε: Καλα. Εσυ; Πως πήγε η δουλειά;
Κ: Καλούτσικα. Κοιτά, Ελλη. Απο την στιγμή που σε ειδα... Σε ερωτεύτηκα.
Ε: Κώστα, σορρυ που στο λέω, αλλα...
Με διέκοψε φιλώντας με.
Ε: Τι κανεις; Έχω αγόρι.
Κ: Καλα, συγγνώμη. Φίλοι;
Ε: Ναι.
Τον αγκάλιασα. Μετά απο πολλα ποτά, είχαμε μεθύσει. Ο Κώστας προσφέρθηκε να με παει στο ξενοδοχείο. Φτάσαμε λιγο αργά. Ξαφνικά, γλίστρησα. Ο Κώστας με έπιασε. Με κοίταξε στα μάτια και με πλησίασε. Τα χείλη του, ακούμπησαν τα δικά μου. Δεν μπορούσα να τον σπρώξω, γιατί ήμουν αδύναμη. Ο Τζεμ μας παρακολουθούσε απο το παράθυρο. Κατέβηκε κάτω γρηγορα.
Τζ: Τι κάνετε εκεί; Ελλη! Δώσε μου εξηγήσεις.
Ε: Γλίστρησα, με έπιασε και με φίλησε. Δεν πειραζει! Συμβαίνουν αυτά!
Κ: Συμβαίνουν, συμβαίνουν.
Τζ: Ελλη! Πάμε πάνω, Τωρα!!!!
Ε: Μην φωνάζεις, είναι αργά.
Ήμουν πιωμένη. Δεν ήξερα τι έλεγα. Με πήγε πάνω και με έβαλε να ξαπλώσω. Το πρωί, το Κεφάλου μου πονούσε παρα πολυ. Δεν μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου. Πήγα στον Τζεμ.
Ε: Αγαπη μου. Πονάει το κεφάλι μου. Τι έγινε χθες;
Τζ: (θυμωμενα) Ώστε, δεν θυμάσαι;
Ε: Γιατι μου φωνάζεις;
Τζ: Φιλιοσουν με τον Κώστα!
Ε: Τωρα θυμήθηκα!!!! Στο μπαρ, ο Κώστας, μου έκανε ερωτική εξομολόγηση και με φιλησε. Του είπα ότι τον βλέπω φιλικά και το δέχτηκε. Μετά, τι έγινε;
Τζ: Θα σου πω εγω, τι έγινε!!!! Σε έφερε στο ξενοδοχείο και σε φιλησε. Βέβαια, δεν ήσασταν νηφάλιοι, αλλα παλι. Γιατί σε φιλούσε αυτός ο μ******;
Ε: Αφού είμασταν πιωμενοι, δεν το καταλάβαμε. Τουλάχιστον, εγω. Σε παρακαλω, συγχώρεσε με!
Τζ: Καλα... Αλλα, δεν θελω άλλες παρέες με αυτον! Οκ;
Ε: Ενταξυ
Τον φίλησα και του ανακάτεψα τα μαλλιά. Εκείνος, με πήρε αγκαλια, και πήγαμε κάτω, πιασμένοι χεράκι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ταμαμ
FanficΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...