Παρτυ Γενεθλιων

285 23 0
                                    

Τότε, βλέπω τον Τζεμ, τον Τεο, την μάνα μου, την Ντιλέκ, τον Μετίν και την Κατερίνα!!!!
Κ: Ελλη μου. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Ε: Κατερινακι!!!
Την αγκάλιασα. Είχα πολυ καιρό να τη δω.
Ε: Τζεμ, Τεο! Εσείς εισασταν οι κουκουλοφόροι;
Τζ: Σε τρομάξαμε, αγαπη μου;
Τ: Πάντως, Τζεμ, αφού την φιλησες, το ειδες ότι χαμογέλασε;
Τζ: Αφού με λατρεύει!
Ε: Ψωνάρα. Μετίν; Ξεθύμωσες;;;;
Με: Αποδέχτηκα αυτή τη σχέση. Δεν μπορώ να κανω και αλλιώς.
Ήρθε και με αγκάλιασε. Δεν με πείραξε.
Ντ: Χρονια Πολλα!!! Σου πήρα ενα δώρο, μαζι με τον Τεο. Είναι ενα ταμπλετ. Ξέρω ότι το ήθελες πολυ.
Τ: Σορρυ που δεν σου πήραμε ξεχωριστά δώρα. Αλλα είναι λιγο ακριβό.
Ε: Ειναι τέλειο. Σας ευχαριστώ πολυ.
Μ: Και αυτο είναι απο μένα και τον Μετίν
Ηταν ενα βιβλίο δημοσιογραφίας!!! Το ήθελα πολυ. Ηταν λιγο ακριβό.
Κ: Και αυτο, απο μένα.
Ηταν δυο εισιτήρια για Τουμπάι!!!
Ε: Μα, αυτά είναι πανάκριβα!
Κ: Η θεία μου εχει ταξίδιωτικο γραφείο. Μου έκανε προσφορά. Είναι για σένα και για κάποιον άλλον. Τον Τζεμ, πιθανότατα.
Τζ: Εμένα θα πατείς μαζι σου,εεεε;
Ε: Θα το σκεφτώ
Τζ: Και το δικό μου δώρο, θα το δεις σε λιγο.
Έσβησα τα κεράκια και φάγαμε την τούρτα. Ηταν πολυ ωραία. Αμέσως μετά, ο Τζεμ, μου είπε να ντυθώ γιατί είχε ετοιμάσει μια έκπληξη. Ντύθηκα ωραία, βάφτηκα και ετοιμάστηκα για να συναντήσω τον Τζεμ στην είσοδο της πολυκατοικίας. Αυτή τη φορά πήγαμε με τα πόδια. Μάλλον, δεν θα με πήγαινε και πολυ μακριά.
Τζ: Αγαπη μου! Φτάσαμε, αλλα θελω να κλείσεις τα μάτια σου για λιγο, οκ;
Ε: Οτι θέλει το μωράκι μου.
Πέρασαν μερικά λεπτά.
Τζ: Άνοιξε τα... Τώρα!
Τα άνοιξα. Ήμασταν μεσα σε ενα δωματιάκι. Ηταν πολυ όμορφα. Είχε στολίσει το πάτωμα με κεράκια. Μου είπε, να πάω, να κάτσω σε ενα καναπεδάκι που υπήρχε στο χώρο. Τότε κατάλαβα ότι κάτι μου είχε κρύψει, κάτω απο το μαξιλάρι. Ηταν να κουτάκι. Μεσα του ηταν τοποθετημένα δυο κλειδιά.
Τζ: Θα μείνουμε μαζι!!!!
Ε: Wow!!!
Με σήκωσε πάνω και με στριφογύριζε. Τον φίλησα γλυκά και με έσπρωξε σε ενα δωματιάκι. Ηταν η κρεβατοκάμαρα. Περάσαμε φανταστικά το βράδυ, σαν να ήμουν σε όνειρο.

ΤαμαμDonde viven las historias. Descúbrelo ahora