Περάσαμε μια νύχτα πάθους, με τον Τζεμ. Τον έσπρωξα απαλά, για να ξυπνήσει. Εκείνος, με άρπαξε και με φίλησε. Αρχισε να με τραβάει, αφού σηκώθηκε.
Ε: Σταματά! Θα θα σηκωθώ μόνη μου.
Τζ: Να το δω και να μην το πιστέψω. Άντε!
Ε: Εντάξει.
Κατεβήκαμε στον 1° όροφο. Εκεί, ηταν η αίθουσα πρωινού. Είχε πλούσιο πρωινο, αλλα δεν φάγαμε πολυ. Μετά θα πηγαίναμε θάλασσα, όποτε, δεν θέλαμε να βαρύνουμε.
Τζ: Να ανέβουμε στο δωματιο, να βάλουμε και τα μαγιό. Μην βάλεις κάτι ανάλογο με το χθεσινό!
Ε: Γιατι, καλα δεν περάσαμε χθες;
Τζ: Για τους άλλους άνδρες, το λέω. Θα σε κοιτάνε και θα τους τρέχουν τα σάλια. Τέτοια κουκλάρα που είσαι.
Ε: Ευχαριστώ.
Είπα και του χαμογέλασα. Πήγα στο μπάνιο, για να ετοιμαστώ. Έβαλα ενα γαλάζιο μαγιό με επένδυση. Ο Τζεμ, έδειξε να θέλει να το βγάλω. Πονηρός! Εκείνος, επέλεξε, ενα με μπλε και πορτοκαλί ρίγες. Του πήγαινε πολυ!
Ε: Εισαι πολυ όμορφος, αγαπη μου.
Τζ: Πες μου κάτι, που δεν ξέρω.
Τον φίλησα και φύγαμε. Καθήσαμε στο Beach bar. Εγω, πήρα μια βυσσινάδα και ο Τζεμ ενα φραπέ.
Τζ: Εγω πηγαίνω για μπάνιο.
Ε: Θα έρθω σε λιγο.
Ο barman με κοιτούσε περίεργα.
Κ: Πως σε λένε; Εμένα, Κώστα.
Ε: Ελλη, χάρηκα.
Κ: Που μένεις; Κανονικά, λέω
Ε: Αθήνα. Εσυ;
Κ: Εδω. Πόσες μέρες θα μείνεις;
Ε: 6μερες ακόμα.
Κ: Ωραία! Αν είναι να συναντηθούμε.
Μου έδωσε το τηλέφωνο του και εγω το δικό μου. Δεν έκανα φλερτ, απλά τον έβλεπα σαν φίλο. Πλήρωσα και πήγα στην θάλασσα, με τον Τζεμ.
Τζ: Τι εκανες με αυτον, αγαπη μου;
Ε: Τίποτα. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα. Τον βλέπω σαν φίλο! Μην ανησυχείς. Έχω μάτια για άλλον;
Τζ: Ετσι σε θελω. Δεν έχω πρόβλημα να πάτε κάπου μαζι. Όπως σι άλλως, εγω θα πάω σε έναν φίλο μου που μενει εδώ. Θα πάω μεθαύριο, να ξες.
Ε: Βουτάω!
Μπήκα μεσα και κάναμε μπάνιο μαζι. Οταν φύγαμε πήγαμε πήγαμε για φαγητό. Μετά πήγαμε στο ξενοδοχείο. Ξεκουράστηκαμε και κάναμε μπάνιο. Ενώ εγω ήμουν μεσα, ο Τζεμ μπήκε.
Τζ: Θες να κάνουμε μπάνιο μαζι; Να γλιτώσουμε χρόνο.
Ε: Ναι, για αυτο. Τέλος πάντων, μπες.
Κάναμε μπάνιο μαζι. Ντράπηκα στην αρχή, αλλα μετά το συνήθισα. Ετοιμάστηκαμε και πήγαμε για φαγητό. Ηταν ενα cosy εστιατόριο. Γυρίσαμε στο δωματιο και κοιμηθήκαμε αμέσως, γιατί ήμασταν πτώματα.
YOU ARE READING
Ταμαμ
FanfictionΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...