Το ραντεβού με την γυναικολόγο, είχε καλα αποτελέσματα. Ηταν αληθεια! Ήμουν έγκυος, στο παιδι του Τζεμ και το δικό μου! Ο Τζεμ, χάρηκε περισσότερο και απο μένα. Μετά λένε, ότι οι γυναίκες είναι οι πιο ευαίσθητες. Το φύλλο του μωρού, θα το μάθουμε σε δυο μήνες
Τζ: Σε λατρεύω με όλη μου την ψυχή!
Ε: Και εγω!
Τζ: Παμε τώρα, να το πουμε στους υπόλοιπους;
Ε: Οκ! Πρώτα ομως, θα το πω στην Κατερίνα.
Της το είπα και χάρηκε πολυ! Συμφωνήσαμε με τον Τζεμ, να γίνει εκείνη η νονά. Είναι πολυ καλός. Όταν φτάσαμε στο σπιτι των γωνιών μας, τους μαζέψαμε όλους στο σαλόνι και τους το ανακοινώσαμε.
Τζ: Λοιπόν. Εγω με την Ελλη, ειμαστε πολυ καιρό μαζι.
Ε: Για αυτο το λόγο, θέλαμε κάτι, να μας ενώνει.
Τζ+Ε: Θα αποκτήσουμε παιδάκι!!!!
Όλοι: Συγχαρητήρια!
Με: Παλιότερα, ήμουν κάθετος σε αυτή τη σχέση, αλλα τώρα, χαίρομαι πολυ που θα γίνω παππούς.
Μ: Μπράβο παιδια. Για αυτο αναβάλαμε το ταξιδι στο Ντουμπάϊ;
Ε: Επειδή, είχα αναγούλες. Θα πάμε άλλη φορά. Πριν χοντρηνω ομως!
Γελάσαμε όλοι. Έχω χιούμορ, τελικά!!!!!
Ντ: Χαίρομαι πολυ για σας.
Τζ: Ντιλέκ, θα σου πουμε κάτι άσχημο. Δεν θα γίνεις νονά! Σορρυ, στο επόμενο.
Ντ: Δεν πειραζει καθόλου. Εγω θα γίνω κουμπαρά σας, όταν παντρευτείτε.
Ε: Ευχαριστούμε, που δεν στεναχωρήθηκες.
Την αγκάλιασα. Την ένιωθα ως αδερφή μου πια. Βασικά, σαν κουνιάδα μου!
Ν: Να σας ζήσει, αδελφούλα.
Ε: Ποτε γύρισες εσυ;
Ν: Χθες! Θα γίνω θείος! Κοριτσάκι ή αγοράκι;
Τζ: Δεν ξέρουμε ακόμα. Θα μάθουμε σε λίγους μήνες.
Τους χαιρετίσαμε και φύγαμε.
Ε: Τζεμ, είναι ανάγκη να παντρευτούμε; Εννοώ, τοσο νωρις;
Τζ: Οχι. Ούτε εγω θελω. Αφού γεννηθεί το παιδι.
Ε: Και εγω το ίδιο σκεφτόμουν! Σ' αγαπω!!!!
Φιλήθηκαμε. Τον ερωτεύομαι ξανά και ξανά. Ηταν βράδυ όταν γύρισαμε, διοτι σταματήσαμε για φαγητό. Δεν περίμενα ποτέ να κανω παιδι απο τοσο μικρή ηλικία. Αλλα, παρόλα αυτά, θελω πολυ να έχω ενα παιδάκι.
ESTÁS LEYENDO
Ταμαμ
FanficΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...