Ονειρικη Νυχτα

383 28 3
                                    

Οι ώρες περνούσαν βασανιστικά. Διάβαζα συνέχεια. Πρώτη φορά, ειμουν τοσο συγκεντρωμένη στο διάβασμα, που όλοι είχαν μείνει έκπληκτοι. Μεχρι και εγω, δεν το περίμενα. Ώσπου, άρχισα να ετοιμάζομαι, για να πάω στο δωμάτιο του Τζεμ. Φόρεσα, ενα, κοντό, μαύρο, φόρεμα, βάφτηκα (όχι πολύ έντονα), άφησα τα μαλλιά μου κάτω και ήμουν έτοιμη να πάω. Χτύπησα την πόρτα, αλλα δεν πήρα απάντηση. Άνοιξα και δεν πρόλαβα να δω τίποτα, αφού, ο Τζεμ, πετάχτηκε ξαφνικά και με φίλησε. Μου ήρθε τοσο ξαφνικό, που τρόμαξα.
Ε: Ρε, Τζεμ! Με τρόμαξες πολύ
Τζ: Σορρυ. Δηλαδή, δεν σου άρεσε;
Ε: Υπάρχουν και καλύτερα
Τζ: (γελαστά) Ετσι, εεε;
Και με ρίχνει στο κρεβατι. Με φιλούσε παντού. Στο λαιμό, στο πηγούνι, στα χείλη, στο μάγουλο, στο μέτωπο... Ήταν τοσο, μα τοσο ωραία.
Τζ: Εισαι έτοιμη;
Ε: Πιστευω, πως ναι.
Και μετά απο αυτή την ονειρική βραδιά, κοιμηθήκαμε μαζι.Ευτυχώς είχαμε κλειδώσει,διοτι ο Μετίν,χτυπούσε τις πόρτα απο τα χαράματα.Εγω ντύθηκα,γρηγορα.Ο Τζεμ, φορούσε μόνο το μποξεράκι, γιατί δεν έβρισκε τα ρούχα του.
Με: Τζεμ, άνοιξε μου. Πως μπορείς και κοιμάσε ακόμα;
Ε: Τι θα κάνουμε;
Τζ: Κρύψου κάτω απο το κρεβατι.
Με: Άντε, αγόρι μου. Θα ανοίξεις;
Τζ: Τώρα, τώρα
Ανοίγει την πόρτα και, εγω έντρομη, κρύβομαι κάτω απο το κρεβατι. Ούτε σε θρίλερ να ζούσαμε. Δεν έχω φοβηθεί τοσο πολύ, στη ζωη μου.
Με: Τι εκανες τόση ωρα;
Τζ: Ντυνόμουν, τι άλλο να κανω;
Με: Μα, είσαι με το σώβρακο.
Τζ: Δεν έβρισκα ρούχα, όποτε δεν έβαλα τίποτα. Τι με ήθελες;
Με: Να σε ξυπνήσω, ήθελα. Σήμερα γράφεται.
Τζ: Το θυμάμαι και εγω. Άντε, φύγε τώρα, να ντυθώ. Καλημέρα
Ο Μετίν έφυγε και ο Τζεμ μου είπε σιγανά να βγω
Ε: Έχω κουραστεί πια. Κάθε φορά, αυτο θα γίνεται;
Τζ: Οχι, θα του το πούμε. Αλλα μόλις τελειώσουν οι πανελλήνιες. Δεν θέλω, να μας διώξουν πιο νωρίς και να μην έχεις που να διαβάσεις.
Ε: Εισαι τοσο γλυκούλης!!!
Τζ: Απλά, σε νοιάζομαι. Αφού σου είπα, είσαι η ζωη μου όλη. Αν εσυ θέλεις να τα πας καλά, τότε θα κανω τα πάντα για να το επιτύχεις.
Ε: Σ' αγαπάω, Τζεμ.
Τον αγκάλιασα σφικτά και εκείνος, άρχισε να με γαργαλάει.
Ε: (γέλοντας) Σταματά. Πρέπει να φύγω.
Τον φίλησα και έφυγα.

ΤαμαμOù les histoires vivent. Découvrez maintenant