Πέρασαν οι μέρες και ηταν η μέρα του ταξιδιού. Εκεί που ημασταν στην πόρτα, έτοιμοι να φύγουμε, με έπιασε αναγούλα. Έτρεξα στο μπάνιο. Έκανα εμετό ίσα με 4 φορές. Ο Τζεμ, άνοιξε την πόρτα και με είδε σε άθλια κατάσταση.
Τζ: Μήπως να μην πάμε;
Ε: Οχι! Θα πάμε.
Τζ: Μπορούμε, να αναβλησουμε το ταξιδι και να πάμε άλλη φορά.
Ε: Αν είναι ετσι, καλα. Αλλα θα πάμε! Ενημέρωσε, αν μπορείς, και την Κατερίνα. Πες της ότι δεν νιώθω καλα και θα καταλάβει.
Τότε, μια σκέψη μου ήρθε στο μυαλό. Μήπως, είμαι έγκυος; Μου εχει ξαναπεράσει, αυτή η σκέψη απο το μυαλό, αλλα τελικά όλα ηταν καλα. Τώρα; Ξαφνικά, λιποθύμησα. Ο Τζεμ, ήρθε μετά απο λιγο.
Τζ: Εντάξει! Άλλαξα τα εισιτήρια και πήρα τηλέφωνο την Κατερίνα. Νιώθεις καλ....
Εκείνη τη στιγμή, με είδε στο πάτωμα.
Τζ: Αγαπη μου;
Με σήκωσε και με πήγε στο κρεβατι, για να συνέλθω. Άνοιξα τα μάτια μου και τον αντίκρισα, να με κοιτάει με ανησυχία.
Τζ: Επιτέλους, ξύπνησες; Τι ειδες και λιποθύμησες;
Ε: Δεν ειδα... Σκέφτηκα!!!! Τζεμ, μήπως οι εμετοι, οφείλονται...
Τζ: Αυτο θα ηταν υπέροχο!
Ε: Δηλαδή, μου λες, ότι δεν σε πειραζει;
Τζ: Δεν την ξανακαναμε αυτήν τη συζήτηση; Σου είπα, ότι θα λάτρευα ενα παιδάκι!
Συγκινήθηκα. Δάκρυα έτρεχαν απο τα μάτια μου. Τον αγκάλιασα.
Ε: Ναι, ομως, πρέπει να μάθουμε. Είμαι έγκυος;
Τζ: Πηγαίνω να φέρω ενα τεστ!
Δεν άργησε καθόλου. Είχε άγχος. Όπως και εγω! Το έκανα και βγήκα απο το μπάνιο.
Ε: Δες το εσυ. Εγω δεν αντέχω να το δω. Παρόλο που θα ήθελα ενα παιδάκι, αγχώνομαι πολυ!
Τζ: Ειναι... Ροζ!!! Θα αποκτήσουμε μωρό!!!!!!
Με σφικταγκάλιασε. Με σήκωσε πάνω και με κοίταξε στα μάτια.
Τζ: Θα γίνουμε γονείς!
Ε: Εγω μαμά.
Τζ: Και εγω μπαμπάς!
Έκλαιγε! Δεύτερη φορά, τον έβλεπα να κλαίει! Τον αγκάλιασα και του ψυθίρισα στο αυτί.
Ε: Θα γίνεις ο καλύτερος πατέρας, αγαπη μου. Όπως και εγω, ελπίζω, η καλύτερη μητέρα.
Τζ: Σίγουρα θα είσαι! Τώρα θα έχω, δυο γυναίκες στη ζωη μου!
Ε: Αν είναι αγόρι;
Τζ: Θα έχω έναν άντρακλα γιο. Λιγο είναι αυτο;
Γέλασα! Με φιλησε γλυκα και μου χάιδεψε την κοιλιά.
Ε: Ενα αρνητικό υπάρχει.
Ο Τζεμ, φάνηκε να απορεί.
Ε: Θα βάλω κιλά!
Τζ: Όσα κιλά κι αν βάλεις, θα είσαι πάντα η κούκλα μου!
Ε: Το απόγευμα, θα πάμε να το πουμε στους αλλους; Οκ;
Τζ: Πριν πάμε, να κάνουμε μια επίσκεψη στην γυναικολόγο σου. Να ειμαστε σίγουροι.
Ε: Κανονίζω για σήμερα.
VOUS LISEZ
Ταμαμ
FanfictionΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...