Το διωξιμο και η αληθεια

306 26 0
                                    

Ε: Μετίν, σε παρακαλούμε. Δεν θα ξαναγίνει ποτέ. Τουλάχιστον, εδώ.
Με: Ελλη! Δεν ξες ποσό δύσκολο είναι αυτο για μένα; Ο γιος μου, με την κόρη μου, έχουν δεσμό.
Ε: Δεν είμαι κόρη σου, γαμωτο!
Κοίταξα τον Τζεμ
Ε: Τζεμ, πάμε.
Τζ: Αλλα θα φύγουμε, επειδή εμείς το θελουμε
Με: Δρόμο!!!!
Μαζέψαμε τα ρούχα μας και φύγαμε. Πεινούσαμε πολυ, δεν είχαμε χρήματα και ούτε κάπου να μείνουμε. Και το χειρότερο είναι, ότι αυριο πρέπει να πάμε παλι να γράψουμε. Ο Τζεμ με αγκάλιασε, ώστε να μην κρυώνω. Τον αγκάλιασα και εγω. Τουλάχιστον, ειμαστε μαζι και ελεύθεροι.
Ε: Τζεμ! Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο τον Τεο; Να μας φιλοξενήσει για λιγο στο σπιτι του
Τζ: Δίκιο έχεις. Τον παίρνω τώρα.
Ο Τεο, ευτυχώς, συμφώνησε και ετσι μείναμε εκεί.
Τ: Θα μείνετε στο ξενώνα. Είναι ενα δωματιάκι στο βάθος του διαδρόμου. Είναι μικρό, αλλα ελπίζω να βολευτείτε.
Ε: Ευχαριστούμε παρα πολυ, Τεο.
Και τον αγκάλιασα.
Τζ: Ε,ε! Χωριστειτε!
Τ: Πιστεύεις ότι θα στην κλέψω. Μια σου πήρα και μου φτάνει. Την αδερφή σου. Άλλους να προσεχείς με τέτοια κούκλα που κυκλοφορείς.
Του χαμογέλασα και μου ξέφυγε ενα γελάκι.
Τζ: Τεο, μιλά! Ξέρεις κάτι; Της την πέφτει κανένας;
Τ: Χαλάρωσε λιγο. Μια πλακίτσα δεν μπορούμε να κάνουμε;
Τζ: Ναι, αλλα όχι τέτοιες. Ξες ότι θυμώνω.
Ε: Ναι, ρε Τεο. Δεν τον ξέρουμε τι ζηλιάρης είναι.
Φίλησα τον Τζεμ στο μάγουλο.
Τ: Πως δεν το ξέρω. Τόσα χρόνια κολλητοί, ειμαστε.
Τζ: Ναι, αλλα πρώτη φορά βρήκα κάποια που την αγαπώ τοσο πολυ.
Τ: Αυτο το βλέπω, κολλητέ. Έλλη, να είσαι σίγουρη ότι σε αγαπάει. Δεν εχει κάνει ποτέ ετσι για γκομενα
Τζ: ΜΟΝΟ τέτοια να της λες. Δεν θέλω να βρει άλλον
Ο Τεο έφυγε
Ε: Πώς να βρω άλλον; Έχω εσένα και μπορώ να κοιτάξω άλλον. Ούτως σι άλλως, αν συμβεί, δεν θα το πω στον Τεο.
Τζ: Τι είπες τώρα; Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση;
Ε: Αν βρω κάποιον καλο, που ξες, μπορεί
Τζ: ("εκνευρισμένος") Τωρα θα δεις, τι έχεις να πάθεις!
Είπε και άρχισε να με κυνηγάει, ενώ έτρεχα προς το δωμάτιο που μας είπε ο Τεο. Με έπιασε, με πήρε σε στυλ νύφης και με πέταξε στο κρεβατι.
Τζ: Κοιμόμαστε;
Ε: Νομιζα, ότι ήθελες κάτι άλλο;
Τζ: Ήθελα και ακόμη το θέλω, αλλα καλύτερα να κοιμηθούμε. Καληνύχτα μωρό μου!
Ε: Καληνύχτα και σε σένα, ζηλιάρη μου.
Του χαμογέλασα. Εκείνος με φίλησε και με πήρε αγκαλιά για να κοιμηθούμε.

ΤαμαμHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin